päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,385,123 views

Avatar
#24741 • • Annakins Guest
Yllättäen ei oikein innostanut osallistua osaston viinitilaisuuteen juhlistamaan muiden työsuhteiden vakinaistamista kun oma tilanne on täysin eri.

Paska päivä *uuh*
Birgie

Posts: 1,311

#24743 • • Birgie Kikati
Tauti ei tahdo lannistua. Kurkkuun sattuu :((
Haluan ulos! *nyyh*

Lisäksi sisko kettuilee mulle niin, että meinasin jo lähtee seuraavalla junalla takas Helsinkiin. *poks*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

terraluna

Posts: 1,270

#24744 • • terraluna Agentti
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Wolverine

Posts: 1,860

#24745 • • Wolverine

terraluna, 20.12.2007 17:09:
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/



kannattaa jutella työnantajan kanssa jos olis mahdollista tehdä vähemmän tunteja esim. opiskelun ohessa. ja jos oot 4v venannu tota opiskelupaikkaa niin kannattais harkita työsopimuksen purkua kun kerran koulu natsas.
KritikaL

Posts: 207

#24746 • • KritikaL Teiniprinsessa
kova ikävä*nyyh*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

sapeli

Posts: 11,768

#24747 • • sapeli jokukukamikä?
Työstressi *poks* Ei vaan ehdi tekemään kaikkea mitä pitäis ja sit jää huono fiilis kun tietää että on joitain asiakkaita joiden asiat jää hoitamatta *uuh* Plus sit ei voi hyvällä omallatunnolla pitää juuri yhtään taukoja, ja se yks minkä sallii itselleen (ruokkis) menee siihen kun odottaa vuoroaan mikroaaltouunille ja jonottaa puhelimessa verovirastoon *dissaa*

Täs vaihees melkein sanosin että tän viimesen kuukauden työstressi on ollu yks mun elämän raskaimpia ajanjaksoja.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

terraluna

Posts: 1,270

#24748 • • terraluna Agentti

Wolverine, 20.12.2007 17:22:
---
terraluna, 20.12.2007 17:09:
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/

---


kannattaa jutella työnantajan kanssa jos olis mahdollista tehdä vähemmän tunteja esim. opiskelun ohessa. ja jos oot 4v venannu tota opiskelupaikkaa niin kannattais harkita työsopimuksen purkua kun kerran koulu natsas.



No joo, mun pitäs lain mukaankin vielä pystyä irtisanomaan itseni, koska 14 vrk on se irtisanomisaika. 7.1. alkais koulu eli toivoa on. Mut harmittaa silti duuniporukan puolesta, niillä tulee pirunmoinen kiire löytää tohon mulle paikkaaja.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Wolverine

Posts: 1,860

#24749 • • Wolverine

terraluna, 20.12.2007 17:39:
---
Wolverine, 20.12.2007 17:22:
---
terraluna, 20.12.2007 17:09:
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/

---


kannattaa jutella työnantajan kanssa jos olis mahdollista tehdä vähemmän tunteja esim. opiskelun ohessa. ja jos oot 4v venannu tota opiskelupaikkaa niin kannattais harkita työsopimuksen purkua kun kerran koulu natsas.

---


No joo, mun pitäs lain mukaankin vielä pystyä irtisanomaan itseni, koska 14 vrk on se irtisanomisaika. 7.1. alkais koulu eli toivoa on. Mut harmittaa silti duuniporukan puolesta, niillä tulee pirunmoinen kiire löytää tohon mulle paikkaaja.



Mut kato annat ittestäs hyvän vaikutelman ja kysyt miten niille käy, et joko otat kokonaa loparit tai sit teet vaan tosi vähän tunteja (jos se vaihtoehto ees kiinnostaa sua).. sit ne miettii et oletpas sinä hyvä tyyppi ja antaa hyvät arvostelut sit. toki harmittaa duuniporukan puolesta, mut niinku sanoin et jos 4v oot venannu tota tilaisuutta niin yhen duunipaikan ongelmat tuntuu aika pieneltä :P
sapeli

Posts: 11,768

#24750 • • sapeli jokukukamikä?
Työstressistä seuraa se ettei ehdi/jaksa tehdä mitään kotona - ei ole mitään hyvää rentoutumiskeinoa, eikä ehdi siivoamaan, mistä taas seuraa se että koti ei ole viihtyisä. Pyrin joka päivä nukkumaan päikkärit mutta ei oo kiva fiilis kun ei halua herätä tähän todellisuuteen. *uuh*

No, ensi viikolla pitäis olla vähän helpompaa, luultavasti vähemmän töitä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#24752 • • Freja Sihteeri

domi, 21.12.2007 08:09:
Puuh. :(



*lohduttel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#24753 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde *igor*

Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana *hmph* Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..

Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön.. *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Freja

Posts: 8,775

#24754 • • Freja Sihteeri

Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde *igor*

Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana *hmph* Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..

Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön.. *ding*



Mä ehin repeen tälle jo toisaalla :D Mietin, josko sun parisuhtees meni siinä sitten. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#24755 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Freja, 21.12.2007 14:07:
---
Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde *igor*

Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana *hmph* Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..

Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön.. *ding*

---


Mä ehin repeen tälle jo toisaalla :D Mietin, josko sun parisuhtees meni siinä sitten. :D



No EHHEHHEH!

Sen se tekee ku ajatus ja sormet on nopeempia ku tää kakkoskone joka tekee kaiken vähän jälkijättöisesti ja sattumalta..

Pitäs kyl ensin hommata sellanen parisuhde-juttu minkä vois sit menettää. IMO parisuhde taitaa olla kyl jonkinasteinen urbaanihuhu.. *ding* Toisaalta monet ovat hyvinkin vahvassa symbioosissa koneidensa kanssa, joten voitaneen kuitenkin sanoa et mun ja sen TFT-näytön kanssa meni sukset ristiin ja ero tuli *krokotiilinkyynel*

Sillä tosin on vielä parasta ennen-päiväys voimassa.

En ole katkera, mutta kuitenkin.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

lostgone

Posts: 2,493

#24756 • • lostgone
Tänään on mun viime kesäloman viimeinen päivä.*nyyh*
Neljän päivän loman jälkeen taas huomenna töihin.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lumpy

Posts: 873

#24757 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Stressi & unettomuus. Väsyttää niin perkeleesti ja kiukuttaa lähes koko ajan. Eikä varmaa oo tiedossa helpotusta asiaan. Näillä eväillä pitää vain selvitä.
Poppana

Posts: 207

#24758 • • Poppana Tehotyttö
Selkä taas hajoilee*poks*

--
*hellokitty*

KooKie

Posts: 4,338

#24759 • • KooKie aka. Petress Pan
Vitun kiva aika HERÄTÄ, kun olis koko huominen päivä töitä ja pitäis Pendulumeihinkin jaksaa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#24760 • • Freja Sihteeri
Dokka iha dukodda.

Toivottavasti jouluna edes haistaisi tai maistaisi jotain :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been