Paska päivä
31,307 posts, 1,566 pages, 8,547,752 views
terraluna, 20.12.2007 17:09:
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/
Wolverine, 20.12.2007 17:22:
---
Tänään tuli postissa ilmoitus peruutuspaikasta opintoihin ja oon jo kirjoittanut työsopimuksen ensi keväälle. Neljä vuotta odottanu koska natsais ja nyt kun tärppäs en ehkä voikaan vastaanottaa paikkaa. :/
---
kannattaa jutella työnantajan kanssa jos olis mahdollista tehdä vähemmän tunteja esim. opiskelun ohessa. ja jos oot 4v venannu tota opiskelupaikkaa niin kannattais harkita työsopimuksen purkua kun kerran koulu natsas.
terraluna, 20.12.2007 17:39:
---
Wolverine, 20.12.2007 17:22:
---
---
kannattaa jutella työnantajan kanssa jos olis mahdollista tehdä vähemmän tunteja esim. opiskelun ohessa. ja jos oot 4v venannu tota opiskelupaikkaa niin kannattais harkita työsopimuksen purkua kun kerran koulu natsas.
---
No joo, mun pitäs lain mukaankin vielä pystyä irtisanomaan itseni, koska 14 vrk on se irtisanomisaika. 7.1. alkais koulu eli toivoa on. Mut harmittaa silti duuniporukan puolesta, niillä tulee pirunmoinen kiire löytää tohon mulle paikkaaja.
Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde
Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..
Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön..
Freja, 21.12.2007 14:07:
---
Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde
Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..
Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön..
---
Mä ehin repeen tälle jo toisaalla :D Mietin, josko sun parisuhtees meni siinä sitten. :D