päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,384,947 views

Avatar
#23801 • • Annakins Guest
Tarttis jonku lämmittämään, tääl on ihan sairaan kylmä :/
innae

Posts: 1,377

#23802 • • innae PaskaJätkä
Niin hirveä darra ollut tänään että nyt vasta uskaltaa himasta ulos.
Puuhpuuh vaan.
Oli hieman petolliset 013-bileet:S

--
PaskaJätkä

anniharha

Posts: 1,937

#23803 • • anniharha
Kauhee ähky ja tili tyhjä, kannattiko taas :(

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#23804 • • Freja Sihteeri

innae, 23.10.2007 19:39:
Niin hirveä darra ollut tänään että nyt vasta uskaltaa himasta ulos.
Puuhpuuh vaan.
Oli hieman petolliset 013-bileet:S



Eilen, kun yritin etsiä Enkku-päiväkirjaani, löysinkin vanhan kalenterin vuodelta 2003. (:D)
Se jos jokin oli vuosi, kun dokattiin kuin ammattilaiset. Jäin hirveesti vaan miettiin, et miten hemmetissä sitä on oikeen jaksanu dokaa joka ilta? Ja siihen viel päälle pitkät päivät duunissa!
On tuo ala ihan kumma ala.
Tuli ikävä niitä aikoja, sillee semisti, vaikka oltiinkin ihan rappiolla. Kokemus sekin, kai :D

Nyt en kestäis mennä ees darras töihin. En ees tie onnaisko kolmen päivän putki. Ehkä iha hyvä vaan, enkä ees kokeile :D

mut sunnuntaikännejä vois silti koklaa joku kerta :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pyllyjumala

Posts: 469

#23805 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

pupuTupuna, 23.10.2007 14:51:

p.s. Ihana avautuminen. Heti helpotti! :)



Kyllä sain makoisat naurut tuosta *nauru* Hyvin korostit muutamia sanoja, voin kuvitella sut, ku himassa kirjotit tota ihan tohkeissas, ihana *hali*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

innae

Posts: 1,377

#23806 • • innae PaskaJätkä

Freja, 23.10.2007 20:02:
---
innae, 23.10.2007 19:39:
Niin hirveä darra ollut tänään että nyt vasta uskaltaa himasta ulos.
Puuhpuuh vaan.
Oli hieman petolliset 013-bileet:S

---


Eilen, kun yritin etsiä Enkku-päiväkirjaani, löysinkin vanhan kalenterin vuodelta 2003. (:D)
Se jos jokin oli vuosi, kun dokattiin kuin ammattilaiset. Jäin hirveesti vaan miettiin, et miten hemmetissä sitä on oikeen jaksanu dokaa joka ilta? Ja siihen viel päälle pitkät päivät duunissa!
On tuo ala ihan kumma ala.
Tuli ikävä niitä aikoja, sillee semisti, vaikka oltiinkin ihan rappiolla. Kokemus sekin, kai :D

Nyt en kestäis mennä ees darras töihin. En ees tie onnaisko kolmen päivän putki. Ehkä iha hyvä vaan, enkä ees kokeile :D

mut sunnuntaikännejä vois silti koklaa joku kerta :P




Otetaan tos joku sunnuntai muistin virkistys kännit.
Kuinka monta forestia ja bloodya saadaan tuhottua:D

--
PaskaJätkä

Late

Posts: 3,441

#23808 • • Late team Lasse
Pitäis saada ihan hirveesti aikaan koulun saralla, mutta tää homma ei nyt vaan ota millään tuulta siipiensä alle. Ei vaan nappais nää just nyt yhtään...

O: Säkillinen motivaatiota loppuvuodeksi. *justjoo*
Mushi Mushi

Posts: 203

#23810 • • Mushi Mushi Pipipää...
Mä hukun kohta töihin... saanu juoksee ajan kanssa kilpaa koko päivän..
KritikaL

Posts: 207

#23811 • • Edited KritikaL Teiniprinsessa
pää räjähtää kohta oikeesti *nyyh* mä inhoon mun elämää
Tuntuu siltä, kun olisin maailman paskin ihminen. Kaikkia pitäis yrittää miellyttää ja oma elämä menee vaan enemmän sekasin koko ajan...

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Amma

Posts: 2,383

#23812 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Freja, 23.10.2007 20:02:
Jäin hirveesti vaan miettiin, et miten hemmetissä sitä on oikeen jaksanu dokaa joka ilta? Ja siihen viel päälle pitkät päivät duunissa!
On tuo ala ihan kumma ala.
Tuli ikävä niitä aikoja, sillee semisti, vaikka oltiinkin ihan rappiolla. Kokemus sekin, kai :D

Nyt en kestäis mennä ees darras töihin. En ees tie onnaisko kolmen päivän putki. Ehkä iha hyvä vaan, enkä ees kokeile :D


Se on sitä, kun alkaa tulla vanhaksi. =/ Mäkin huomasin tossa vkl:na, että jos ensin ryyppää pitkään ja hartaasti ja sen jälkeen nukkuu aamulla 3h, niin menee yli puolenpäivän ennen kuin on taas pelikunnossa. Ennen sitä jaksoi ihan kevyesti koko päivän niillä parin tunnin aamu-unilla.

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#23813 • • Freja Sihteeri

Amma, 24.10.2007 13:19:
Se on sitä, kun alkaa tulla vanhaksi. =/



Mutku en mä oo viel vanha :D *pepsodent*

(hmm no, ehkä jo vähän liian vanha jokapäiväseen dokaukseen ja työntekoon :D)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amma

Posts: 2,383

#23814 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Freja, 24.10.2007 13:37:
Mutku en mä oo viel vanha :D *pepsodent*

(hmm no, ehkä jo vähän liian vanha jokapäiväseen dokaukseen ja työntekoon :D)


Niin mäkin luulin, mutta kun alkaa neljännesvuosisata tulla täyteen, niin jotkut asiat ei vaan enää suju yhtä näppärästi kuin esim. 5 vuotta sitten. =/

--
*etsiskel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#23817 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

satumetsä, 24.10.2007 14:29:

Molemmat linkit samaan uutiseen.



no jopas on hämärää *ding*

no nyt on oikein, en kässää miks ei aluks tullut sit tohon toiseen tota oikeeta, vaikka otin sen linkin ku se uutinen oli siin auki *ding*

--
pinkki on pop!!!

DeeJayMinksu

Posts: 37

#23818 • • DeeJayMinksu Music-addict.
Palkkakuitin saanti piti olla päivän :) mut siitä tulikin sit tällanen....

Sit toinen on se kun aamulla söin kaks paahtoleipää ja nyt kun tulin duuniin ni unohin kai ottaa eväät mukaan....rahaa joku 20 snt....jesh...tässä nyt sitten ollaan 22.30 asti ilman safkaa....^^

--
Life without music is like Hell without the Devil.

Avatar
#23820 • • Muussika Guest

KritikaL, 24.10.2007 12:35:
pää räjähtää kohta oikeesti *nyyh* mä inhoon mun elämää
Tuntuu siltä, kun olisin maailman paskin ihminen. Kaikkia pitäis yrittää miellyttää ja oma elämä menee vaan enemmän sekasin koko ajan...




Mullakin meinas joskus pää räjähtää yli viisi vuotta sitten, kunnes tajusin, että perkele mä en tänne ole syntynyt muita miellyttääkseni ja aina vaan pistääkseni muut itseni edelle. Terve itsekyyspyrähdys on antanut mulle paljon: Olen päässyt lähemmäksi itseäni, joka joskus oli kadoksissa, ja tätä kautta olen pystynyt päästämään toisiakin ihmisiä _oikeasti_ lähelleni, olematta sairaalloisesti riippuvainen. En kuitenkaan ole päästänyt lähelleni ketä tahansa, olen oppinut tervettä ''valikointia'' (jossa tosin olen aika ajoin tehnyt virhearviointeja, mutta toivottanut sitten kyseiset tapaukset kauas elämästäni kuitenkaan katkeroitumatta). Kaikkien ei tarvitse pitää musta, eikä mun kaikista. Mun valintani on mun valintojani, mun elämäni on mun elämäni.

Uskon, että vielä sullakin asiat selkenee. Aikaahan siihen usein menee, mutta silti. Siihen asti voimia paljon! *hihu*