31,307 posts, 1,566 pages, 10,113,402 views
Trixie, 19.7.2007 13:28:
Meinas kävelylenkki tyssähtää kesken ellei ois olu sokeripaloi mukana, onnex olin varustautunu koska muuten saattaisin olla jossain mätäjoen vieres taju pois*uuh*

Tyeicha, 19.7.2007 16:09:
menin sit järkevänä sulkemaan sen explorerin
sapeli, 19.7.2007 16:51:
---
Tyeicha, 19.7.2007 16:09:
menin sit järkevänä sulkemaan sen explorerin
---
Explorer.exe sattuukin olemaan windowsin oma juttu mikä justiinsa mahdollistaa ikonit ja tuon alapalkin... IE:lle on omansa. Yleensä explorer.exe tosin käynnistää itsensä heti uudelleen koska käyttöjärjestelmä on aika hyödytön ilman sitä - rebootin luulisi auttavan
ai et onkin taas tosi järkevä olo!

pirpeli, 20.7.2007 09:46:
Tää tukkoisuus, kurkkukipu, korvien lukkiutuminen ja hikoilu....:/ Ja Jaskan synttäreitä pitäs viettää...
Rannikkovedet kylmenneet lähes kymmenen astetta
20.07.2007
Perämeren pohjukan ja läntisen Suomenlahden rannikkovedet ovat kylmenneet lähes kymmenen astetta keskiviikosta.
Merentutkimuslaitos ennakoi keskiviikkona, että Suomen rannikkoalueilla tapahtuu kumpuamista viikon loppupuolella. Kumpuaminen tarkoittaa lämpimän pintaveden kulkeutumista pois rannikolta ja korvautumista syvemmältä tulevalla kylmemmällä vesimassalla. Sen seurauksena pintalämpötila rannikolla laskee.
Oon kuulemman niin huonossa hapessa etten pääse päivittäin liikkuu kun alkoon hakee päivän pullon ja koirat saan kusetettua... HAH*lmao* Niin ja nukuttuakaan en saa kun pillereiden avulla... hmm, eiköhän asia oo toistepäin, voisin nukkuu vaikka kuinka ja kauan... Mutta on se mukavaa kun jotkut tietää mun elämästä paremmin kun mä itse...
Ja tossa oli vaan osa tarinaa... Nekin säälittävä keski-ikäinen pariskunta jotka antaa vanhempiensa pompotella niin paljon että vaihtaa jopa nimiään for real jos suuttuu esim iskälle...
Ja härreguud, kuudetta lasta pukkaa tähän maailmaan, voi luoja sentään. En ymmärrä kuinka vaikeeta on keskittyä vaan siihen omaan elämään, luulis ainakin hommaa riittävän tollaisen katraan kanssa. Kyllä ihan varmasti pyydän sit apua jos siltä tuntuu!!
Tosin tuskin heiltä kuitenkaan....