päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,435,530 views

Freja

Posts: 8,775

#22001 • • Freja Sihteeri
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#22003 • • Freja Sihteeri

domi, 20.7.2007 11:49:
---
Freja, 20.7.2007 11:28:
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.

---

Taisit onneksi päästä *hali*



.......Oisinki. On vaa nii ruuhkaa ettei ehi klubbaroimaa :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jago

Posts: 4,039

#22005 • • Jago un-trained monkee
On niin paljon asioita, joita haluaisin muuttaa elämässäni, että en tiedä edes mistä aloittaa.
Viimeaikoina on tullut ajatelleeksi hirveästi näitä asioita ja tiedän että en voi ikuisesti elää tavalla, jossa koen että kulutan vaan aikaa, mutta en saa siitä mitään käteen(muistoja, kokemusta, mahdollisuutta parempaan tulevaisuuteen)
Jopa hauskat asiat voivat näyttää harmaalta, jos ne eivät ole seurausta jostain mitä on tehnyt sen hauskan eteen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Verano

Posts: 4,649

#22006 • • Verano Merituuli
Mun ystävä oli löydetty toissayönä kadulta makaamasta, kallo halki. Ei tiedetä mitä on tapahtunut. Paikalle oli soitettu ambulanssi, jonka kuskit olivat sanoneet, että tuo on vain sammunut, viekää putkaan. Aamulla oli sitten poliisilaitoksella havahduttu, että tässä on jotain muuta vialla. Nyt ystävä on teholla leikattuna. Ei tiedä mitä seurauksia tulee.

Kun mä ajattelen, että se raukka on maannu jossain vitun putkassa vaikka sen ois pitänyt olla sairaalassa leikattavana. Kuinka helvetissä ne ambulanssikuskit on voineet lähettää sen putkaan. Ihmisiähän nekin vaan on, mutta voi jumalauta sentään. Mulla vaan pyörii päässä kuva ystävästä siellä putkassa, sinne yksin makaamaan jätettynä. Antakaa sen olla kunnossa, antakaa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#22007 • • Aurinkoneiti

Verano, 20.7.2007 23:05:
Mun ystävä oli löydetty toissayönä kadulta makaamasta, kallo halki. Ei tiedetä mitä on tapahtunut. Paikalle oli soitettu ambulanssi, jonka kuskit olivat sanoneet, että tuo on vain sammunut, viekää putkaan. Aamulla oli sitten poliisilaitoksella havahduttu, että tässä on jotain muuta vialla. Nyt ystävä on teholla leikattuna. Ei tiedä mitä seurauksia tulee.

Kun mä ajattelen, että se raukka on maannu jossain vitun putkassa vaikka sen ois pitänyt olla sairaalassa leikattavana. Kuinka helvetissä ne ambulanssikuskit on voineet lähettää sen putkaan. Ihmisiähän nekin vaan on, mutta voi jumalauta sentään. Mulla vaan pyörii päässä kuva ystävästä siellä putkassa, sinne yksin makaamaan jätettynä. Antakaa sen olla kunnossa, antakaa.



Liian usein tehdään tällaisia vääriä diagnooseja. Ja se eettisyyskin unohdetaan. Karmaiseva tilanne sinun ystävällä.
Foxmagon

Posts: 1,329

#22008 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

inneah, 20.7.2007 10:26:
mä voin olla sun varaäiti *hali*



*hali*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Takyon

Posts: 2,945

#22009 • • Takyon Möwkö
Jäi sitten jazzireissu tekemättä :(

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22010 • • Aziz Combat Fighter

Anata, 20.7.2007 23:11:
---
Liian usein tehdään tällaisia vääriä diagnooseja. Ja se eettisyyskin unohdetaan. Karmaiseva tilanne sinun ystävällä.



Järkyttävä tilanne, mutta toisaalta ymmärrettävä lanssikuskien osalta siinä mielessä, että aivan liian moni tilaa känniselle ambulanssin. Iilmeisesti ihmiset eivät ihan tiedä, että poliisille voi soittaa, jos joku jurrinen on sammahtanut johonkin.

Ambulanssimiesten tosin olisi pitänyt tutkia potilas tarkemmin ja todeta kallonmurtuma, mutta jos potilaassa ei ole ulkoisia vammoja niin se on aika hankala havaita ilman röntgeneitä, olettaisin.

Voimia potilaan omaisille ja onnea itse potilaalle!
Worin

Posts: 526

#22011 • • Worin
olkapään ac nivel repeyty vähäsen ja sain 3viikkoo saikkuu ja 3viikkoo oikeen käden käyttö kieltoo sit joutuu pitää tyhmän näköstä kantosidettä. Ryssivät vielä ensiavussa ja venailin 1,5h turhaan röntgeniin, koko reissu kesti 5h.
AnssiV

Posts: 1,798

#22012 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Venäytin sitten vissiin vasemman nivusen eilen tanssilattialla riehuessani, nyt vihloo niin perkeleesti.. *uuh*
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#22013 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Paska loma takana! Onneks on seuraava sit vuoden päästä*igor*

--
Palaillaan*piis**iloinen*

sune

Posts: 2,096

#22014 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
*nyyh* ei enää mitää sanottavaa.

--
ei kovin ihku eikä plur

Freja

Posts: 8,775

#22016 • • Freja Sihteeri
Se, kun ei ole rikas, niin ei oo varaa lähteä vaan systeriä katsomaan.

Hirveesti haluis nähä sitä pitkästä aikaa, mutta ei oo moneen kuukauteen vielä mahdollista... *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jeesboks

Posts: 4,064

#22017 • • jeesboks p u p u
Pää, posket, kurkku särkee. Kuumetta 38,4 *poks*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Samu81

Posts: 1,224

#22018 • • Edited Samu81 kokolihaa
Voi kirottu digiboksi. Samsungin kovalevyllinen 500e digiboksi otti ja kyrvähti 33kk ikäisenä, vieläpä juuri kun saatiin kolmen päivän väännön ja säädön jälkeen uusi kangas ja tykki kattoon ja näille piuhat ym.
Voi perkeleen perkele.

Ja saa näköjään tosissaan vääntää kättä myyjäliikkeen kanssa siitä, että tahdon samanlaisen KOMPONENTTIULOSTULOllisen boksin sijaisboksiksi, että saan kuvan videotykkiini. *grr*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Freja

Posts: 8,775

#22019 • • Freja Sihteeri
Vaasa on lähtenyt kotini nurkista, ihan masis olo taasen *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#22020 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

_RixU_, 22.7.2007 15:33:
Helvetti et on scheisse fiilis potenssiin ihanvitunmonta *nyyh*

Ja ei niin lämpimät terveiset sille yhelle luuserille...tiedät kyllä kuka olet ja toivottavasti vahingossa vaik luet tän...Et kiitos vaan ihan vitusti mun elämän pilaamisesta omahyväsellä teollas *uuh*
ps. saattaa vaan se paska valuu ihan omaan niskaas jossain vaihees, sillä en oo ihan niin tyhmä milt ehkä näytän *senkin*



Uuh :( Joku mulq on pelleilly rixucan tunteil *uuh*

*lohduttel* Lippu korkeelle vuan taas ja parempaa mieltä! *hymy*

--
Life is full of choises.