31,307 posts, 1,566 pages, 10,113,990 views
Tätä ei saa kirveelläkään pois.
My mistake. Kuitenkin.. Poliisi ei kykene siirrätyttämään autoa vain sen takia että se on parkkeerattu laittomasti ja motittanut jonkun muun kulkuneuvon. Toisen henkilön ajopelin siirtäminen miesvoimin tai apuvälineellä on rikos. Oman auton siirtämisyritystäkään ei suositella, sillä mahdolliset kolhut tullaan veloittamaan itse autoa kuljettaneelta henkilöltä. Sakon poliisit voivat tulla kirjoittamaan, muuhun toimintaan ovat kyvyttömiä. Ja sitten vielä ollaan vähentämässä poliisien toimivaltaa
-Fuzzy-, 19.7.2007 00:53:
Till Lindeman lähtee Rammsteinista!! Ei vittu... voi helvetti... Ei oo todellista. Ja kertaakaan en oo ehtiny niitä nähä... ja ens vuonna voi olla jo liian myöhästä... Fuck u
Dave^, 19.7.2007 00:56:
---
Ei muuten lähde, toi uutinen on ollu väärennetty tms.
http://www.iltalehti.fi/popstars/200707186367476_ps.shtml
Siren, 19.7.2007 08:36:
Mä haluisin takasi ne kesäkuun aamut ku heräsin aina pirteenä![]()
En jaksa enää
larzizi, 19.7.2007 11:46:
Viime yöllinen alastonuinti tuskin auttoi asiaa
Itse täällä kurkku kipeenä ja päänsärkysenä yritän saada kotia pakettiin, hikoiluttaa ja vapisuttaa. Huomenna pitäs lähtee mökkeilee ja synttäreitä viettää kans...
pirpeli, 19.7.2007 11:52:
En usko, et uikkari ois paljon auttanu... :/ Mut paranemisia!Itse täällä kurkku kipeenä ja päänsärkysenä yritän saada kotia pakettiin, hikoiluttaa ja vapisuttaa. Huomenna pitäs lähtee mökkeilee ja synttäreitä viettää kans...
Mut olis ehkä auttanut, jos asiaa olisi suunnitellut ja ottanut uikkarit, pyyhkeen ja lämpimiä vaatteita mukaan. Mut tätä uintikeikkaa ei ollut suunniteltu millään tavalla. Kuski alkaa baarista tullessa autossa yllyttää, et mennääks käymään uimassa (matkan varrella pari uimalätäkköä), ni hittooks siinä sitte :D Ei kannattais yllyttää yllytyshullua.