päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,936 views

#19461 • • Fuzzy Guest
*uuh* ahdistaa... tuntuu että kaikilla on asiat huonosti. En osaa ketään lohduttaa, koska en ikinä löydä oikeita sanoja. Jos yritän lohduttaa, se yleensä vaan pahentaa asiaa. Ja muutenki sellanen tunteilu ei oo ihan mun juttu jostain syystä.
Ja sitten vielä... Tiedän ettei kaikkia voi miellyttää, enkä yritäkkään, mut ei oo kivaa silti huomata jos joku kenestä ite tykkää, ei tunne samoin. Ja nyt siis puhun ihan kaveri mielessä. Miten sellasen ihmisen kanssa voi käyttäytyä kun on yhteisiä kavereitä/tuttuja, jonka takia sitä ihmistä joutuu kuitenkin näkemään?? Ei oo helboo...*poks*
Flügel

#19462 • • Flügel Leicht begeistert
Prkleen kesätyöhakemukset!!

Kuka nyt muka haluaa hakea enää mitään kesätöitä kun pari tuntia heilahtaa helposti niitä "helppoja ja hauskoja klikkaa-tästä-mitä-kesätyöpaikkaa-missä-paikkakunnalla-mitä-kieltä-oletkaan-opiskellut-muka-
hyväkin" -lomakkeita täytellessä, ja sitten kas. Mitään et ehkä saanutkaan aikaiseksi, järjestelmä tökkii ja tiedot katoavat (ehkä) taivaan tuuliin.

Jospa sittenkin haluaisin vain lähettää sen hakemuksen ja CV:n valmiina tiedostoina, kiitos.

*toktok*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

jeesboks

#19463 • • jeesboks p u p u
Yöllä noussut kuume ja pitkittynyt keuhkoputkentulehdus *nuha**uuh**poks*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

vivesteri

#19464 • • vivesteri karmea mörkö
Isosiskon hautajaiset ensi viikolla... Ei tätä osaa vielä ymmärtää, enkä osaa vielä edes surra. Tavallaan en osaa edes uskoa tätä todeksi. Pelottaa, miten se hautajaisissa iskee tajuntaan, sillä.aiemmin en uskalla edes miettiä tätä... Tyhjä ja epätodellinen olo.
asdf

#19465 • • asdf
Tottakai mä nukuin taas pommiin tänään. Mitään yllättävää siinäkään.
asdf

#19466 • • asdf
Jees takas nukkuu vaan ni ei oo koko päivä pilalla.
#19467 • • Taika Guest
liian vähän aikaa ja liian paljon tekemistä*poks*
#19468 • • Annakins Guest
Vähän sellanen olo, et kaikki asiat kaatuu niskaan just nyt.

Onneks enää muutama viikko lomaan ni pääsee v*ttuun täältä hetkeks.
#19469 • • astaroth Guest
sain äskettäin kuulla, että vanhan kaverini tyttären ristiäiset ovat lauantaina. oli tosi kivaa huomata, että oma kutsu on unohtunut tai "unohtunut". olen tuntenut kyseisen kaverin vuosien takaa ja olemme olleet parhaimpiakin kamuja yhdessä vaiheessa elämäämme. vaikka viime aikoina yhteydenpito onkin ollut valitettavan vähäistä, niin en kyllä itse olisi kyseenalaistanut kyseisen ihmisen mahdollista saapumista oman muksuni ristiäisiin

tästä enää puuttuu se, että pojat päättäävät sitten viikonloppuna kimpassa soitella, jos lähtevät viettämään tuoreen isukin kanssa varpajaisia

on vain niin loukattu olo *uuh*
Janisa

#19470 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

vivesteri, 27.2.2007 10:35:
Isosiskon hautajaiset ensi viikolla... Ei tätä osaa vielä ymmärtää, enkä osaa vielä edes surra. Tavallaan en osaa edes uskoa tätä todeksi. Pelottaa, miten se hautajaisissa iskee tajuntaan, sillä.aiemmin en uskalla edes miettiä tätä... Tyhjä ja epätodellinen olo.

Voimia sinulle! *rutistaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kinderi

#19472 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Fuzzy, 26.2.2007 23:03:
Ja sitten vielä... Tiedän ettei kaikkia voi miellyttää, enkä yritäkkään, mut ei oo kivaa silti huomata jos joku kenestä ite tykkää, ei tunne samoin. Ja nyt siis puhun ihan kaveri mielessä. Miten sellasen ihmisen kanssa voi käyttäytyä kun on yhteisiä kavereitä/tuttuja, jonka takia sitä ihmistä joutuu kuitenkin näkemään?? Ei oo helboo...*poks*

Toi on harvinaisen bersiistä. Ite oon todennu et kaverit saa luvan käyttäytyy ihmismäisesti vaikkei jostain tykkäiskään,mä tykkään ja sillä selvä. Melkein aikuisia(ei koskaan täysin) ku ollaan ni osaa kyl käyttäytyyki.
Olis vaan kiva jos kaikki tulis toimeen keskenään *enkeli*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

#19473 • • Fuzzy Guest

kindertin, 27.2.2007 17:45:
---
Fuzzy, 26.2.2007 23:03:

---

Toi on harvinaisen bersiistä. Ite oon todennu et kaverit saa luvan käyttäytyy ihmismäisesti vaikkei jostain tykkäiskään,mä tykkään ja sillä selvä. Melkein aikuisia(ei koskaan täysin) ku ollaan ni osaa kyl käyttäytyyki.

Joo toi on tukala tilanne. Kun ei tiedä, että oisko se parempi, jos se ihminen näyttäis avoimesti että ei pidä musta, vai käyttäytyis ystävällisesti mua kohtaan ku nähtäis. Koska ei sekään oo kivaa ku tietää että esittää kaveria ja sit selän takana on ihan toista mieltä. Pitäis vaan pysytellä poissa jaloista.

Olis vaan kiva jos kaikki tulis toimeen keskenään *enkeli*

Sanos muuta. Jos toi vaan olis mahdollista...
hemuz

#19474 • • hemuz kätevä emäntä

Individual, 27.2.2007 17:36:
---
[TranceCore], 27.2.2007 17:25:
Menin sit kadottaa vikat hanskat *eikä*
---
Multa on hävinnyt varmaan kolmet jo tänä talvena, joskin kaksien olinpaikasta mulla voisi olla vihiä.

Hävitin kahet samal kertaa, joten kävin ostaa sellaset tumput mis on naru välis *nauru*
hemuz

#19476 • • hemuz kätevä emäntä

Individual, 27.2.2007 18:19:
---
hemuz-, 27.2.2007 18:18:
---
---
---
Multa on hävinnyt varmaan kolmet jo tänä talvena, joskin kaksien olinpaikasta mulla voisi olla vihiä.
---
Hävitin kahet samal kertaa, joten kävin ostaa sellaset tumput mis on naru välis *nauru*
---
*O

O*

Nii se naru pujotetaan tietty seläntakaa hihasta hihaan ja on muute talles!
Individual

#19477 • • Individual HYPNO!

hemuz-, 27.2.2007 18:23:
---
Individual, 27.2.2007 18:19:
---
hemuz-, 27.2.2007 18:18:
---
---
---
---
---
*O

O*

---

Nii se naru pujotetaan tietty seläntakaa hihasta hihaan ja on muute talles!

Suuri talvihanskakeskustelu. *tirsk*
#19478 • • Pinski Guest
Puhki, pokki, väsyny kaikkee *poks*
Trixie

#19479 • • Trixie
olin ridaamas, olin paska *uuh* Vittu ....

--
face your fears and live your dreams

RiD

#19480 • • RiD Nukemi
Pitkäks venähtänyt hauska viikonloppu takana. Heti kun pääsin kotiin tuli jotenkin vitun nihkee olo :(

--
*super* *possu*