31,307 posts, 1,566 pages, 8,550,871 views
Indiboi, 21.12.2006 11:14:
---
Ameeba^, 21.12.2006 10:00:
intti tulee, ei saa yöl nukuttuu ja lumetki sulaa :(
---
Intissä saat kyllä nukuttua ja kun lumet sulaa, niin ei ole pelkoa, että tarvii sitoo niitä hikilautoja jalkaan, joita myös suksiksi kutsutaan.
Panda, 22.12.2006 18:41:
Ihanaa, kurkku on tosi kipee. En haluis nyt saada mitään flunssanpoikasta
mollily, 22.12.2006 20:52:
Suurin osa meiän luokasta valmistu (ja hyvät duunitkin jo valmiina) - mä en. Ja vaan sen takia, että olen ollut sekasin kuin seinäkello, koska mulla on ollu vähän liian paljon paskaa ja koulunkäynti on aikapahan burnoutin takia joutunu hyllylle.
Oli kivaa kattoa muita onnellisia naamoja, mutta itku meinas tulla....ja sellanen olo et kattokiikku alkaa tuntua ystävältä...
erittäin huono päivä... Poistaisko pamit tän ahdistuksen...
Annakins, 23.12.2006 13:07:
NYT-liite on taas kaikkivoipaisessa älykkyydessään repäissyt maailman parhaan ja fiksuimman artikkelin joulunumeroonsa: kirjoitetaan Terhokodista ja syöpään kuolevista ihmisistä!
Ihan kun jouluna tarvitsisi muistutuksia siitä, että joku ei ole enää täällä.
Kirvesmurhaaja, 23.12.2006 13:51:
---
Annakins, 23.12.2006 13:07:
NYT-liite on taas kaikkivoipaisessa älykkyydessään repäissyt maailman parhaan ja fiksuimman artikkelin joulunumeroonsa: kirjoitetaan Terhokodista ja syöpään kuolevista ihmisistä!
Ihan kun jouluna tarvitsisi muistutuksia siitä, että joku ei ole enää täällä.
---
Jostain syystä lehdet oli tänä vuonna täynnä artikkeleita tsunamiuhrien ja kadonneiden omaisten jouluista. Alko oksettamaan tollanen halpamainen tunteilla rahastus, tarviiko siihen joulunumeroon kaivaa joku 21-vuotias yh-äiti jonka mies on kadonnut vuosi sitten jälkiä jättämättä?
Ei mun mielestä. Iljettävää. Mut toisaalta, keltanen lehdistö (IS, IL) tuntuu menneen tosi tosi matalalle viime vuosina, ja Nyt-liite seuraa perässä.
Indiboi, 23.12.2006 16:29:
Noh, mä en ole pitkään, pitkään aikaan lukenut mitään noin hienosti kirjoitettua tekstiä kuin tuo kyseinen juttu. Siitä oliko sen jutun paikka juuri tässä kyseisessä numerossa voidaan kiistellä, mutta olin suorastaan yllättynyt että tuon tasoista tekstiä NYT:istä löytää. Juttu oli harras, tunteisiin menevä, silti hienotunteinen (toki siinä aika tarkkaankin kuvailtiin sitä miten kaikki kuolemat eivät ole mitään kauniita lähtöjä, mutta toisaalta en kokenut niitä mässäilyiksi) ja sisälsi ennen kaikkea aivan hemmetin hienoa sanan käyttöä.