mayah, 3.12.2006 08:58:
Juuri kun eilen alkuillasta kuvittelin, että tää olo olis ollut jo parempi, ni paskan vitut. Kurkku sattuu aivan sikana ja olo on muutenkin totaalisen
parantava
31,307 posts, 1,566 pages, 8,557,960 views
mayah, 3.12.2006 08:58:
Juuri kun eilen alkuillasta kuvittelin, että tää olo olis ollut jo parempi, ni paskan vitut. Kurkku sattuu aivan sikana ja olo on muutenkin totaalisen
Mervi, 3.12.2006 13:11:
Tuota, onkohan sulla nyt se opiskelun perimmäinen idea kadonnut ihan täysin? Ei opiskelu aina ole niin auvoista ja ihanaa, kaikki ei voi olla "rentoa" ja "kivaa", ja joskus on myös opittava ryhmätyöskentelyä ja läsnäoloa "työpaikalla". Usko pois, se on vain hyväksi tulevaisuuttasi varten. Koulussa on paljon myös niitä ärsyttäviä tunteja, ja jos et niitä kestä, se on voi voi. Toivottavasti valmistut joskus johonkin ammattiin!
cjet, 3.12.2006 11:24:
Jahas, Freja on parantavasti haleillu tääl..
RiD, 3.12.2006 14:32:
Yksinään sunnuntai-krapulointi on aika ankeeta :/
Freja, 3.12.2006 19:33:
Mun kameran ladattavissa pattereissa on jotain vikaa. Vaikka olis muka ladanneet täyteen, niin ei mee montaa hetkeä kun kamera ilmoittaa että vaihda paristot :(
Freja, 3.12.2006 19:33:
Mun kameran ladattavissa pattereissa on jotain vikaa. Vaikka olis muka ladanneet täyteen, niin ei mee montaa hetkeä kun kamera ilmoittaa että vaihda paristot :(
larzizi, 3.12.2006 20:10:
Kun taas itse ainakin myönnän tehneeni usein niin, että jos tiedän partistojen olevan lähes tyhjät ja tarvitsen niitä vaikka huomenna niin paljon, että tiedän etteivät ne kestäisi, niin pistän ne silti lataukseen. Ja näin ei saisi ilmeisesti tehdä.
Joku kaveri on myös joskus kertonut, että jos paristot ovat turhaan laturissa, niin sekin tekee niille huonoa (en tiedä pitääkö tämä paikkaansa).
larzizi, 3.12.2006 20:10:
Miten vanhat patterit on kyseessä? Kun ei ne ladattavatkaan patterit kestä ikuisuuksia.
kun paristojenhan kuuluisi antaa kulua ihan loppuun asti. Kun taas itse ainakin myönnän tehneeni usein niin,
sapeli, 3.12.2006 20:01:
(Mä oon nyt tehny vaan silleen että patterit on laturissa 24/7 ja otan ne kameraan vaan siks aikaa kun otan kuvia... )