31,307 posts, 1,566 pages, 8,555,237 views
jesus, 26.10.2006 09:40:
R.I.P. Julius -kissa
Mun siskon (mullekin hyvin rakas) vanha herra kuoli viime yönä.
UnityF, 26.10.2006 14:50:
---
R.I.P. Julius -kissa
---
R.I.P. Julius -kissa
Jammailija, 26.10.2006 13:36:
Prkl ku osaa olla hermot kireällä. Ei voi keskittyä omiin hommiinsa vaan liian iso osa ajasta kuluu kaikenlaiseen jonninjoutavaan, jotka ovat olevinaan tärkeitä asioita. Onhan ne prkl tärkeitä, mut ku niist pitää tehdä ihan helvetinmoista paperisotkua uudestaan ja uudestaan ihan vain byrokratian takia. Paperihommien tekeminen on kaikkien etujen mukaista, mut välillä tulee kyl miettineeksi miten moni homma voisi mennä eteenpäin ja ihan sujuvasti ilman ylimääräisiä paperilla tehtäviä päivänselviä toteamuksia.
Mä meen kuntopiiriin purkaa aggressioita stna...
Jago, 26.10.2006 15:01:
tuo on huomattu omakohtaisestikkin että asiat jotka voitaisiin organisoida helposti silleen että; "täytät yhen paperin ja viet sen paikkaan a ja se on sillä valmis" pitää yleensä hoitaa silleen että saatat päätyä lähettämään saman paperin samaan paikkaan uudestaan tai ainakin se pitää lähtettää miljoonaan paikkaan, vaikka sitä selkeesti tarvitaan vaan yhdessä
Pätkis, 26.10.2006 17:09:
---
Jago, 26.10.2006 15:01:
tuo on huomattu omakohtaisestikkin että asiat jotka voitaisiin organisoida helposti silleen että; "täytät yhen paperin ja viet sen paikkaan a ja se on sillä valmis" pitää yleensä hoitaa silleen että saatat päätyä lähettämään saman paperin samaan paikkaan uudestaan tai ainakin se pitää lähtettää miljoonaan paikkaan, vaikka sitä selkeesti tarvitaan vaan yhdessä
---
Se voi esim johtua siitä että väliin eksyy joku -kele- jolle on liian vaikeaa ottaa siitä paperista kopio ja lähettää se sitten eteenpäin*grr*
Tai yleensäkään ajatella että onkohan tässä paperissa nyt ehkä jotain sellaista tietoa jota joku muu tarvitsee ENNEN kuin minä itse mappaan sen tuohon alimmaiseksi*igor*