31,307 posts, 1,566 pages, 8,534,175 views
vinsku, 9.8.2006 00:46:
Oonko epänormaali kun mua vituttaa ihan suunnattomasti se, että kun poika koko illan vapaa-aikansa katselee elokuvia (ennen sitä kyllä jutellaan puhelimessa joku vartti) ja sitte kymmeneltä kun menee nukkumaan soittaa puhelun että
(Ja tuo on siis alikersantti ja niillä on tuvassa telkkari ja dvd-soitin jos joku ihmettelee)
"Moi"
"Moi, hyvää yötä, meen nyt nukkuu"
".. Hyvää yötä?"
tuut tuut tuut ..
Ärsyttää mua suunnattomasti. ja surettaa. Ehkä sama juttu ku se, että koko illan odottais että äiti tuo kaupasta karkkipussin, ja sit ku sen saa ja on syöny onnessaan yhen karkin, ni se pussi viedään pois.
Olisin ehkä jopa mieluummin ilman tota puhelua ja sanoisin hyvät yöt jo kuudelta.
ezzy, 9.8.2006 10:30:
---
vinsku, 9.8.2006 00:46:
Oonko epänormaali kun mua vituttaa ihan suunnattomasti se, että kun poika koko illan vapaa-aikansa katselee elokuvia (ennen sitä kyllä jutellaan puhelimessa joku vartti) ja sitte kymmeneltä kun menee nukkumaan soittaa puhelun että
(Ja tuo on siis alikersantti ja niillä on tuvassa telkkari ja dvd-soitin jos joku ihmettelee)
"Moi"
"Moi, hyvää yötä, meen nyt nukkuu"
".. Hyvää yötä?"
tuut tuut tuut ..
Ärsyttää mua suunnattomasti. ja surettaa. Ehkä sama juttu ku se, että koko illan odottais että äiti tuo kaupasta karkkipussin, ja sit ku sen saa ja on syöny onnessaan yhen karkin, ni se pussi viedään pois.
Olisin ehkä jopa mieluummin ilman tota puhelua ja sanoisin hyvät yöt jo kuudelta.
---
Toi saattaa osittain johtua siitä, että intissä ei joskus huvita olla yhteydessä ulkomaailmaan, varsinkaan rakkaisiin, jos ahdistaa. Olo vaan pahenee, kun tulee suurempi ikävä.
Itsellä oli vähän tollasia fiiliksiä intissä...
mikkihiiri, 9.8.2006 17:03:
Suoraan sanottuna vituttaa olla täällä Skotlannissa. Duuni on paskaa, asuinpaikkani on paskaa ja nää saatanan juntit ovat paskaa. Onneksi enää 17 aamua ja sitten karistan Länsi-Skotlannin tomut jaloistani. Turistina voinen tulla takaisin, muttei ikinä asumaan. Ei ikimaailmassa.
Super-Kerttu, 10.8.2006 13:38:
Kiitosta vaan kaikille lojaalliudesta!
Ystävät ne vaan vähenee meikeläisen ympäriltä! Kaikille näyttää olevan tärkeintä, että bileissä on kivaa, mitä sitten jos yhtä ihmistä sattuu vitusti ja se revitään kappaleiksi!
Foxmagon, 9.8.2006 00:51:
Ois ehkä ison halin tarpeessa.