Taas kipeenä Pitäis varmaan lopettaa bileissä käyminen ja alkaa ituhipiksi että pysyis edes pari kuukautta terveenä Terveet elämäntavat: täältä tullaan!
Pitäs lähtee pian töihin Oon tosi poikki, ei ihmistä oo tehty tähän aikaan valveilla olevaks! Ihan liian vähän unitunteja takana, ihan liian vähän! Paha olo ja niin väsy että tekis mieli itkeä, miten mä jaksan töissä sen 10.5 tuntia? ei täs muukaan auta mut en mä kyl mikää pirteekään oo Toivottavasti tää ny lähtis tästä käyntiin..
Kiva oli aamulla tulla töihin, meidän kopiohuoneen hyllyt oli romahtanu yön aikana ja kauheet reiät vaan seinässä. Voi luoja sitä sotkua kun kaikki lattialla.. Olis voinu vähän miettiä sitä et miten paljon ne kestää painoa.. Tulee kallis lasku seinän korjauksesta :(
"Oh lordy
Trouble so hard
Oh lordy
Trouble so hard
Don't nobody know my troubles but God
Don't nobody know my troubles but God"
Ja taas mättää... Kai se arkeen palaaminen tuottaa ongelmia kivan ihmisen vieraana vietetyn viikonlopun jälkeen taas vaihteeksi ja alkaa lähestyvät pääsykokeet myös jänskättää.
edit: Duuni. On se vittua kun ei informaatio kulje kolmen metrin matkalla...
Postilta tuli yli 1000 osotteenmuutosta, jotka joudun kaikki tarkastaa västörekisteristä ja vieläpä sellases muodos, ettei noita voi vaan suoraan ajaa ohjelmaan eikä tulostaa. Kiinnostus ainaki KYNPPI!
Oon jo monta päivää riutunut tympeän flunssan kourissa, yskittää niin että kurkku repeää mut silti ois lähettävä tuonne sateeseen rämpimään kohti koulua