se et oon taas kipeenä (vaikkakin oon tainnu mainita siitä täälläkin tuhatmiljoonakuussataakertaa)..
no se, et lääkärit ei tee asioille mitään, koska mulla ei ole ollut angiinaa koskaan, vain kerran streptokokki.. nieluviljelyitäkään ei ole otettu ja jos on, ei näy mitään epänormaalia..
joskus joku heittää, mee leikkausjonoon, leikataan risat jos se auttais. kävin kaks viikkoa sitten lekurissa, terveenä. koska ajattelin et saisin sen leikkauslähetteen, jonka ne on vähän niiku käskeny joka kerta hakea.
no, en tietenkään saanut sitä, koska mussa ei ole mitään vikaa. ai no kato päässäkö se onki, ku oon kerran kuussa kuumeessa/nuhassa/yskässä. voi kuulemma johtua stressistä, oletko stressannut? no, en mitään muuta olekaan viime vuonna kuin stressannut. koska ei ole ollut töitä, rahaa, vaan tätä vitun kuumeilua, nuhaa ja yskää! risoja ei kuulemma leikata kovin helpolla, koska ne kuitenkin suojaa sen verran ettei tauti leviäis keuhkoputkiin. ne kuulemma pysäyttää sen siihen nieluun ja nostaa kuumeen.
no sitten herää kysymys, et onko se sit terveellistäkään olla kuumeessa kerran kuussa.
ei minusta.
no, jos tää jatkuu tai jotain, niin tossa on mun numero, soittele jos tulee jotain kysyttävää ja sillain. no, huomenaamulla joko soitan tai menen käymään sen ämmän luona ja pyydän vaikka rauhoittavia, et tää vaan loppuis. viimeisimmät on tässä kestäneet nääs kuus viikkoa yhteen soittoon.
eikai kukaan halua elää loppuelämäänsä sairastellen?
en ainakaan minä, koska mulla on muutakin tekemistä.