Avernian, 5.10.2005 16:24:
---
Bio, 4.10.2005 23:22:
siis duunissa pakastetaan alkioita..
---
Kehittelettä uutta superrotua korvaamaan ihmisen !
heh.. jotain siihen suuntaan
31,307 posts, 1,566 pages, 8,559,219 views
Avernian, 5.10.2005 16:24:
---
Bio, 4.10.2005 23:22:
siis duunissa pakastetaan alkioita..
---
Kehittelettä uutta superrotua korvaamaan ihmisen !
Jocular, 6.10.2005 10:29:
Pelästyin melkein kuoliaaks ku istuskelin tässä aamukahvilla koneen edessä ja mietin, että missäs meijän 12viikkonen kissa on..
Nooh, tiiän, et se on viihtyny partsilla ihan ministä saakka ja en oo aikasemmin ollu kovin huolissani sen touhuiluista tuol partsilla.. Toinen kerros, pudotus ei hirveen suuri, eikä se oo aikasemmin ollu kiinnostunu kiipeilee tossa kaiteella..
lyyti,
---
---
Just tämän takia lasitetut parvekkeet rocks :) Oma 4kk pentuni saa tuon takia olla vapaasti parvekkeella, jonne sinne on laitettu pari paksua puunoksaa kiipeilypuuksi. Ei se kuitenkaa hillitse kissan ulospääsy viettiä, se oli vähällä karata vanhempien talon ikkunasta. Vapaudenkaipuu säilyy kissassa läpi sen elämän, lähtevätpä jopa vanhat, ikänsä sisällä asuneet kotikissatkin liesuun, jos vain saavat siihen mahdollisuuden.
lyyti, 6.10.2005 10:56:
Vapaudenkaipuu säilyy kissassa läpi sen elämän, lähtevätpä jopa vanhat, ikänsä sisällä asuneet kotikissatkin liesuun, jos vain saavat siihen mahdollisuuden.
Jocular, 6.10.2005 10:29:
Nyt ikkuna on kiinni, kissa maailman onnettomin ja mulla paha mieli :(
Harmi et se on nyt kiinnostunu noinki paljon ulkoilusta. Muutenki aika villiä sorttia ja vaikee rauhotettava ni se, et se haluu ulos jatkuvasti tekee siitä onnettoman täällä sisällä.
En pidä kissoista enkä varsinkaan niiden omistajista.
äm, 6.10.2005 12:55:
Onko niitä kissoja pakko ottaa kaupunkiasuntoihin kärsimään?
äm, 6.10.2005 12:55:
...
Ja tokihan kissat pitää leikata, etteivät vaan tuntisi tarvetta lisääntyä ja käyttäydy sen takia omistajansa mielestä ei-toivotulla tavalla.
(Perään -hymiö tarkennukseksi niille, jotka eivät ymmärtäneet viimeisen lauseen ajatusta ilman)
Kissojen Katastrofiyhdistys ry:n sivuilla leikkaamista mainostetaan tosi hienona juttuna ja pointteja ovat mm. että leikattu kissa ei mourua turhaan ja kolli ei aiheuta hajuhaittoja. Just. Mouruaminen ei taida olla turhaa kissalle itselleen ja kenelleköhän ne kollien hajut on haittoja.. Ei kissoille ainakaan.
Ihminen, ihminen ihminen, ihminen. Minä, minä, minä, minä.
En pidä kissoista enkä varsinkaan niiden omistajista.
Cata, 7.10.2005 00:41:
Väsyttää, mut pitäis jaksaa tohon tenttiin lukee :(
sapeli, 7.10.2005 00:40:
hyi hyi hyi hyi hyi
sokeritoukka petauspatjan alla
ja pahin on se että mulla on tossa yks paksu patja, yks ohut patja ja kaks petaria, enkä tiedä missä niistä se (ja luoja paratkoon sen kaverit) asui - heitin nyt pois ainakin sen just minkä päältä se löytyi (myös kaikista nuhjuisimman näköinen), ja toivotaan että tää oli yksittäinen tapaus