31,307 posts, 1,566 pages, 8,545,487 views
pirpeli, 28.9.2005 11:49:
---
Amethyst, 28.9.2005 11:40:
---
keijukainen, 28.9.2005 10:22:
maanantaina alkaa kunnolla putkiremppa
---
Mun kämpässä loppui reilu pari vkoa sit koko kesän kestäny putkiremppa. Mutta kappas vain, edelleen on kylppäri kesken. On se kumma, et "ammattimiehet" ei osaa saumata laattoja loogisesti yhden värisellä saumauslaastilla ja esim. asentaa ammetta oikein ekalla kerralla. Nyt ne on pari vkoa käyny aina välillä raaputtamassa noita saumauksia, jättäny jälkeensä hirveet pölyt ja liat, ja mukavan rumat saumaukset, joiden paikkausta tässä edelleen odotellaan.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun rempan jäljiltä ovat joutuneet korjailemaan kaikkea muutakin.. Hella ei toiminu, kun olivat vahingossa jostain katkoneet sähköjohdon - joutuivat vetään siis kokonaan uudet piuhat. Ovien pielet, reunat ja kynnykset, kaikki piti paikata. Keittiön seinääkin olivat jossain vaiheessa hajottaneet ja eteisen patterikin oli unohtunu siirron jälkeen kiinnittää kunnolla seinään. Ainii ja tietty keittiön uusi putkikin vuoti vähän.
Putkiremppa =
---
Oij, kuullostaa niiiiiin tutulta. Nyt tosin remontti ohi, monien uusimisten, hampaankiristysten ja yhden omenapiirakan jälkeen. Joo-o, lahjoin heebot viimeistelee mun vessan toissa kesänä 30v. synttäreitten aamuna*hymy*Ei ollu mun asunnon vuoro, mutta vähä kelju pitää kekkereitä ilman vessaa. Ottakaa sanastani, kyl se aikanaan valmiiks tulee. Vaatii vaan niin helkutisti pitkää pinnaa.
Amethyst, 28.9.2005 11:40:
---
Mun kämpässä loppui reilu pari vkoa sit koko kesän kestäny putkiremppa. Mutta kappas vain, edelleen on kylppäri kesken. On se kumma, et "ammattimiehet" ei osaa saumata laattoja loogisesti yhden värisellä saumauslaastilla ja esim. asentaa ammetta oikein ekalla kerralla. Nyt ne on pari vkoa käyny aina välillä raaputtamassa noita saumauksia, jättäny jälkeensä hirveet pölyt ja liat, ja mukavan rumat saumaukset, joiden paikkausta tässä edelleen odotellaan.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun rempan jäljiltä ovat joutuneet korjailemaan kaikkea muutakin.. Hella ei toiminu, kun olivat vahingossa jostain katkoneet sähköjohdon - joutuivat vetään siis kokonaan uudet piuhat. Ovien pielet, reunat ja kynnykset, kaikki piti paikata. Keittiön seinääkin olivat jossain vaiheessa hajottaneet ja eteisen patterikin oli unohtunu siirron jälkeen kiinnittää kunnolla seinään. Ainii ja tietty keittiön uusi putkikin vuoti vähän.
Putkiremppa =
keijukainen, 28.9.2005 21:18:
---
no, ei oo kyl kiva juttu ollenkaa...luulis nyt et ammatimiehet osais hommansa
kovasti kyl itteääki jännittää et mitä tosta tulee...onneks kissa on jo lähetny evakkoo ettei sen tartte täällä kärsiä ja onneks meki voidaa asua sen aikaa muualla jos ihan hirveeltä tuntuu
ahdistaa kyl jo valmiiks koko homma, mut eiköhän siitä jotenki selvitä. joululuun alussa pitäs olla homma ohi meidän rapusta... toivottavasti
Pera, 27.9.2005 21:26:
Ulkomaalainen kuski ajoi pakettiautolla päin punaisia,ja olin ylittämässä suojatietä,niin päinhän se ajoi,ja ambulanssilla lähti allekirjoittanut sairaalaan siitä...
*M@riah*, 29.9.2005 13:06:
Haluaisin kovasti mennä katsomaan Infected Mushroomia, mutta puuttuu raha ja seura...