päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,239,799 views

aurinko

Posts: 895

#10241 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ärsyttäviä pieniä vastoinkäymisiä koko päivä täynnä *grr*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

sapeli

Posts: 11,768

#10242 • • sapeli jokukukamikä?
Keuhkot vajaakunnossa *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sphyxia

Posts: 3,308

#10243 • • Sphyxia Maracujá!

aapee, 26.9.2005 17:18:
Perkeleen Elisa, olen maksanut puhelinlaskuni ajallaan jne mutta silti ovat pistöneet liittymäni kiinni! *grr*



Elisan hepuilla on aina ollut vaikeata saada laskutuspuolensa toimimaan kunnolla. Karhumiskirjeitä, vaikkei toimituskuukautta pitänytkään veloittaa jne. *hmph* Hidas asiakastuki ja ylipitkät toimitusajat.
Jocular

Posts: 1,359

#10244 • • Jocular Janni

Sphyxia, 26.9.2005 18:55:
---
aapee, 26.9.2005 17:18:
Perkeleen Elisa, olen maksanut puhelinlaskuni ajallaan jne mutta silti ovat pistöneet liittymäni kiinni! *grr*

---


Elisan hepuilla on aina ollut vaikeata saada laskutuspuolensa toimimaan kunnolla. Karhumiskirjeitä, vaikkei toimituskuukautta pitänytkään veloittaa jne. *hmph* Hidas asiakastuki ja ylipitkät toimitusajat.



Mmm.. Ei oo kännykkälaskuu näkyny melkeen pariin kuukauteen.. Kai se kohta tulee *nauru* Ainaki saldo sen mukanen.. :/

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Gleba

Posts: 549

#10245 • • Gleba
*nyyh* *hmph*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Mellu-

Posts: 4,006

#10246 • • Mellu-
päivän ehdoton :( on kyllä se että mun hekiset voimavarat alkaa olemaan aika finaalissa.Otan pikkuasioista taas liikaa itseeni ja masennun. Ehkä kukaan ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää mua ja mun aivotuksia.En jaksa tapella ikuisesti samoista asioista ja vielä vähemmän myöntää tappiotani ja totuutta niinkin yksinkertaisissa asioissa kun esimerkiksi tämä lämmittelylevyn kasaaminen.. ehkä mä vaan olen niin heikko persoona sitten loppujen lopuksi.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pirpeli

Posts: 5,533

#10247 • • pirpeli
Mä vihaan mun paskaa duunia, jossa joutuu kuuntelemaan vittuilevia pikkuteinejä, eikä siitä saatana makseta kun suolarahoja!!!*dissaa**dissaa**dissaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Viltsu

Posts: 2,010

#10248 • • Viltsu noname

Sphyxia, 26.9.2005 18:55:
Elisan hepuilla on aina ollut vaikeata saada laskutuspuolensa toimimaan kunnolla. Karhumiskirjeitä, vaikkei toimituskuukautta pitänytkään veloittaa jne. *hmph* Hidas asiakastuki ja ylipitkät toimitusajat.



Meille ne kävi asentamassa adsl:n ilman että olin palauttanut allekirjoitettua tilausvahvistusta.

suljin sen kyllä alle viikossa ;D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Rocca

Posts: 3,064

#10249 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Nättiä... 13 päivä ens kuuta nielurisa leikkaus... se on ok juttu.. mut toi [iso]vitun[/iso] kurkku on taas tulossa kipeeks... just perjantaina loppus kuuri et se pitäis olla kunnossa.... *igor* hienoo ja tarvis jaksaa vielä tehdä virapeli työnä yks vessan laatotus.... toivottavasti kaikki ei nyt mee ihan reisille...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Elmiira

Posts: 1,446

#10250 • • Elmiira

Viltsu, 26.9.2005 21:17:
---
Sphyxia, 26.9.2005 18:55:
Elisan hepuilla on aina ollut vaikeata saada laskutuspuolensa toimimaan kunnolla. Karhumiskirjeitä, vaikkei toimituskuukautta pitänytkään veloittaa jne. *hmph* Hidas asiakastuki ja ylipitkät toimitusajat.

---


Meille ne kävi asentamassa adsl:n ilman että olin palauttanut allekirjoitettua tilausvahvistusta.

suljin sen kyllä alle viikossa ;D



Meidän ADSL:n ne asensi naapuriin. Ihmeteltiin sit siinä jonkin aikaa, et mikä vittu siinä on kun ei toimi *eiei*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#10251 • • Freja Sihteeri
Mua vähä masentaa. Oli pieni mahis et Vaasan-ystäväni olisi tullut tänne huomenna pariksi päiväksi ilmaisen kyydin siivillä. Olin kyl heti alusta asti aika varma ettei hän tule, ja niin kävikin. Ei se sinänsä mitään, Anne on niin ihana kun se silloin tällöin yrittää säätää kaikkea että pääsisi minua moikkaamaan. Sitten ymmärsin että Anne onkin ainoa joka minua täällä on edes ollut moikkaamassa.. Oon asunu täälä nyt semmosen.. neljä vuotta. Aina kun meen Vaasas käymää ja nään kavereita, aina kuulen ne samat lauseet "koskas sä tuut si seuraavan kerran" ja "kiva kun kävit". Kun joskus kyselen sitten kavereiltani että koska ne sitten olisi tulossa minua moikkaamaan, niin hiljenee ääni ja kuulen perusselityksen, eli "mutku ei oo rahaa". *igor* Eikö ne tajua et vois vaik säästää? Ees 5e viikos niin siin ois pian jo lippu kasassa tänne.

(miten musta yhtäkkiä alkoi tuntuun et oon avautunut tästä aikasemminkin?)

eli päivän :(ni on se, että minulla ei ole ystäviä jotka haluaisivat kantaa kortensa kekoon ja tulla joskus tännekin. *nyyh*

Mä oon niin yksin!!!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#10252 • • Jutu Blondi
Aamun huono-olo jatkuu *poks*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

onni3mk

Posts: 3,973

#10253 • • onni3mk Onni on.
Nyt ei oo enää mitään toivoo alottaa aamua positiivisesti.

Alotin aamun vetämällä kaks pilleriä naamariin *nyyh*
Selkä edelleen jäykkänä (se vasen puoli)
Silmät verestää mut on silti kuivan tuntuset
Pää toista päivää ihan älyttömän kipeä ja siihen sattuu enemmän, kun liikuttaa silmiä
Winamp media librarystä on hävinny mun kaikki biisit

Saanko mä jatkaa vielä?

Mullei oo tiistai treffejä Maijan kans tänään
Mun ei tee mieli syödä.

[pieni]Ok, mä varaan sinne lääkäriin ajan, ei tarvi hokea siitä enää.[/pieni]

--
Onni on.

Verano

Posts: 4,649

#10254 • • Verano Merituuli
Ei pysty pysyy hereillä mitenkään *nukkuu*
Verano

Posts: 4,649

#10255 • • Verano Merituuli

mayah, 27.9.2005 11:21:
No pystythän. Nytki luet tätä ja se tarkottaa sitä, et sulla on silmät auki.

[pieni]Tai tietty jos sul on joku siisti sokeainkirjoituksella toimiva näyttö, et ruudulle tulee pisteitä.[/pieni]



Mä oon hyvä kirjottaa unissani!
Verano

Posts: 4,649

#10256 • • Verano Merituuli

mayah, 27.9.2005 11:21:

[pieni]Tai tietty jos sul on joku siisti sokeainkirjoituksella toimiva näyttö, et ruudulle tulee pisteitä.[/pieni]



Juu nytkin tunnustelen tätä ruutua, et mitähän se Mayah on taas löpissy =)
onni3mk

Posts: 3,973

#10257 • • onni3mk Onni on.

mayah, 27.9.2005 11:24:
Mut sulla on torstaina PIIIIIIIIITKÄT torstai-treffit, kun meillä on koko päivä aikaa treffailla *plur*



Mut torstaihin on niin pitkä aika. Siinon vielä tää päivä ja koko keskiviikko päiväkin välissä *nyyh*

--
Onni on.

onni3mk

Posts: 3,973

#10258 • • onni3mk Onni on.

mayah, 27.9.2005 11:30:
*hali* Mut huomen voidaan jo vetää kiksuööveet, ni se pelastaa *pus*

(ja oisit sä saanu huomennakin jo tulla, mut itse sanoit ettei se sovi, ni musta sä et voi sitä laskee päiväksi, eli oikeesti on vaan tää päivä loppuun ja torstaiaamu. *joo*)



Noku täytyy löytää aikaa mun rakkaallekin *hih*

Torstaina sun herkät DJ korvat vuotaa verta, kun saat yliannostuksen *pahis*
Okei, nyt mulla on vähän parempi fiilis taas *hali*

--
Onni on.

jeesboks

Posts: 4,064

#10259 • • jeesboks p u p u
Flunssa *nuha*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#10260 • • Edited onni3mk Onni on.
Tää päivä ei parane yhtään! Lääkärissä käynti ei auttanu yhtään! Meni vaan melkein 40e apteekkiin ja joka päivä joudun ottaa yhteensä 5 tablettia naaman *igor* Ja lääkekuurin ansiosta ei saa yli viikkoon ottaa tippaakaan alkoholia. Ei edes sitä tavaks tullutta Red Squarea Uniq:ssa *grr*

*nyyh*

--
Onni on.