päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,541,121 views

MadCow

#9601 • • MadCow
Työ"kaverit". Uskomatonta miten ilkeitä ihmisiä löytyy tällaisesta naisvaltaisesta työpaikasta. Vatvovat selän takana jotain kuviteltua ongelmaa ja v***uilevat siitä sitten kun on mahdollisimman paljon uteliaita korvia kuuntelemassa. Oon oikeasti järkyttynyt. Onneksi kyseiset ihmiset ovat eri tiimissä kuin itse ja oman tiimini työkavereista mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Ja onneksi kyseessä on vain kesätyöpaikka ja huomena viimeinen päivä. Oon niin valmis meneen takaisin kouluun..

--
Varokaa hullun lehmän tautia

johnraver

#9602 • • johnraver

KooKie, 19.8.2005 12:49:
Mun rento "neljässä vuodessa lukio läpi" -vauhti pakkokiihdytettiin tänää kolmeks meidän RO:n toimesta *uuh* Nyt masentelee melkein itkuun asti, kun voin kuvitella niit burn out hetkiä mitä tuun kokemaan. Jotenki ei natsaa ajatus käydä 35 tuntia viikossa koulua ja olla iltoja ja viikonloppuja töissä. *nyyh*

mä meen itte 4 vuodes lukion ja nyt vituttaa niin saatanasti.. ei olisi pitäny mennä *eiei*
Kenny

#9603 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Väsyttäää...

--
Tao Tao

-Santtu-

#9604 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Ei huvita lähtee mihinkään, mut ei silti kiinnosta vaan möllöttää tekemättä mitään.. Ei oo helppoo tää elämä *igor*
nomic

#9605 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
jotenkin vain semmoinen fiilis :/
AnssiV

#9606 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...jumalauta mikä ilta baarissa kun ei ole tottunut olemaan siellä työtä tekevien puolella...pää sanoo meilkein *poks*
-miquel-

#9607 • • -miquel-
maria kiusaa.. *grr*
ja chasse on kännissä *känni*
Maihku

#9608 • • Maihku neiti hankala
oon joutunut olla viimeiset 5 viikonloppua töissä ja taas ens viikonlopuks joutuu mennä töihin...pomo oli päättänyt mun puolesta etten jaksa muka viikolla tulla töihin kun käyn koulussakin*justjoo* ja kuullemma ei oo työntekijöitä ketä vois tehdä viikonloppuja vaikka siellä olis 15 muutakin ihmistä jotka _todellakin_ pystyisi olla sillon töissä*grr*
joo mut mulle riitti nyt...se saa kyl ens viikonlopun jälkeen tulla vaikka ihan ite tekemään töitä, muttä minä en sinne mene*grr*
ZaZa

#9609 • • ZaZa
Isoveli muutti pois.... *uuh* Nyt on ihan yksinäinen olo. Miten mä selviin ilman mun veikkaa... *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

#9610 • • Annakins Guest
tiputin saatanan ilmatankin, vai mita no sukellusjutut onkaan, varpaalle. kynsi vek ja saattuu ihan sikana
Freja

#9611 • • Freja Sihteeri
Mä en vaan pääse yli mun pilalle menneistä vaatteista... *nyyh* mun ihania, uniikkeja vaatteita... Pilalla. *uuh*
Mulla on paha mieli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

#9612 • • KooKie aka. Petress Pan

mufasa2, 20.8.2005 21:18:
---

mä meen itte 4 vuodes lukion ja nyt vituttaa niin saatanasti.. ei olisi pitäny mennä *eiei*

OT: saako kysyä miksi näin? ois kiva kuulla jotain mikä piristäis tätä fiiwistä...

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Tropico

#9613 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Paska päivä.
UnityF

#9614 • • Edited UnityF joo just se

-Miquel-, 21.8.2005 04:35:
maria kiusaa.. *grr*
ja chasse on kännissä *känni*

en kiusaa enää.. nyt voi sanoo et maria oksentaa ja potee krapulaa..chasse varmaan nukkuu jo kotonaan..
koko päivä menny krapulan parantamiseen.. *poks*
#9615 • • Taika Guest
*poks*
zenny

#9616 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Yx kiva lähtee tänää kauas...*uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Karvinen

#9617 • • Karvinen SekaiSin MariSta
kamalan haikee fiilis ku tulin kotiin mökiltä *uuh* haluun takasin sinne, kaipaan sitä hiljasuutta ja kaikkee . .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

sapeli

#9619 • • sapeli jokukukamikä?
Viime yönä sai pitkästä aikaa valvoa ja häröillä niin paljon kuin sielu sietää, ja sitten kun haluaisi nukkua kunnolla niin veli soittaa kolme kertaa, tietäen varsin hyvin että olen nukkumassa. Kahteen ekaan vastasin (ja kävin mittailemassa huonekaluille paikkoja) mutta kolmatta kertaa en vastannut koska tiesin että olisin herännyt liikaa enkä olisi saanut enää unen päästä kiinni.

*grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

#9620 • • Jutu Blondi
Ei oo oikein fiilistä lukea huomiseen enkun kokeeseen, vaikka vallan hyvin tiedän, että jos en pääse sitä läpi niin voin heittää hyvästit sen kurssin läpimenolle.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.