![*grr* *grr*](/smiley/grr.gif)
Edit: en myöskään tykkää olla kotona yksin
![*uuh* *uuh*](/smiley/uuh.gif)
![*eiei* *eiei*](/smiley/eiei.gif)
![*uuh* *uuh*](/smiley/uuh.gif)
31,307 posts, 1,566 pages, 8,743,429 views
sapeli, 22.7.2005 01:44:
Silmät haluaa nukkua, keho haluaa nukkua, minä haluan nukkua ja pää tuntuu kuumeiselta. Mutta aivot on kait sitä mieltä että eihän tähän aikaan nukuta...
Edit: en myöskään tykkää olla kotona yksinYleensä veli on tossa toisessa huoneessa, ja vaikkei nähdäkään niin on yllättävän hämäävää olla täällä yksin. Aiemmin kun asuin yksin niin mulla oli joko kissoja tai sitten asuin niin pienessä kämpässä että näin sen koko ajan kokonaan... Nyt kaikki varjot vilisee silmissä ja jokainen rapsahdus tulee naapurihuoneesta, koko ajan tuntuu että joku on selän takana
Varmasti tää unenpuute vielä pahentaa tätä fiilistä, mikä on sinänsä ikävää koska nyt tulee olemaan aika vaikea nukahtaa
onni3mk, 22.7.2005 07:15:
Se siitä *plur*istaNote: Luvassa huonoa kielenkäytöä
Vitun saatanan printteri!!! Mä oon vittu ollu tunnin töissä ja toi saatanan rakkine on jo vittu kaks kertaa vetäny paperin ryttyyn, jota seuraa kauhee vaiva saada paperi uudelleen kohilleen.Nää hymiötkään ei nyt riitä kuvaamaan tätä raivoa. Perse!
*kivatsulle**kivatsulle**kivatsulle*
Ja vitun Ylex:kään ei kuulu, ei jaksais kuunnella noita samoja biisejä Novalta *kivatsulle*
utopia, 22.7.2005 08:13:
Tee niinkun tekeevät Konttorirotat- leffassa, ota pesismaila ja aukee paikka. Kenkuinkin printteri tokenee.
jansku=p, 22.7.2005 08:51:
Tipahti postiluukusta 142 puhelinlasku...Ei oo ikinä kyllä noin paljoa ollu!!!!
Laskuttaa jostain ulkomaan puheluista vaikka mä oon ollu jo suomessa parisen kuukautta..
Ottaa pannuun ihan tajuttomasti*hmph*
A-E, 22.7.2005 11:25:
---
Olisko syynä se,että veloitukset ulkomaalla soitetuista ja vastaanotetuista puheluista tulee viiveellä.