On aika lailla päin helvettiä mun vuorokausirytmi. Väsyttäny on kyllä koko päivän, vaikka nukuin 10h unet ja heräsin tossa 14-15 aikoihin. Ja päätä särkee. Ei nyt sitte oikeen tiiä, mitä tässä tekis ku ei oo tähänkään asti saanu aikaseks mitään tänään. Nukuinki jopa tossa aika vasta 1,5 tuntia, mutta silti vaan väsyttää. Oikeestaan laiskottaa, muttei ihan kauheesti nukuta kuitenkaan. On vaan jotenki hankala saada lähettyä mihinkään.
Oltii pikkuveljen kans lintsil tänää ni käytii viikinkilaivas.. se oli viiminen laite sit sinä päivään koska koko loppu ajan mul oli niin huono olo et en pystyn ku seisoo jossaa ja oottaa et tuleeks soppa vai ei... ei sit onneks tullu ja nyt vast alkaa olla sellanen normaali olo.. et viikonkilaivaan en kyl enää ikinä astu...
Urakka kusee. Maalientoimittaja, ei pyynnöstä huolimatta, toimittanut lisää maalia. Kiva työnjohtajana selittää alaisille et loppupäivän viimisinä viitenä tuntina venytetään napaa.
Excel ei toimi niinku haluaisin
Varmaan käyttäjässä vika kuitenkin
Vitsit pitäs veroehdotuskin pistää kuntoon ennen 20.päivää
ei kait siinä muuten mitään mut kun pitää ilmoittaa perinnöksi saadusta kiinteistöstä...
lomake vaikutti hyvin hankalalta täyttää
Duunissa on remontti käynnissä ja täällä vallitsee aivan karmaiseva haju. Sekoitus ulostetta ja mädääntynyttä kaalia kuvaillee kyseistä löyhkää parhaiten. Hyi helvetti!
Android, 13.6.2005 11:01:
...täällä vallitsee aivan karmaiseva haju. Sekoitus ulostetta ja mädääntynyttä kaalia kuvaillee kyseistä löyhkää parhaiten...
Täälläkin haisee, mut se oon vaan mä. BUhahuaHUahuaHuaha *hahjust*
Tuntuu että oon viimeisen kuukauden aikana itkeny useammin kuin kymmenen kertaa silmät pois päästä. Mitenköhän ne aina jaksaa kasvaa sinne takaisin. Jossain vaiheessa kai helpottaisi, jos eivät kasvaisikaan enää..