31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,108 views
*eiei*Ei se nyt mene noin, kerrataanpa: Sulla on jo tietoa/osaamista etukäteen, valtaosalla ei ole. Joten luet sen mitä jaksat ja et stressaa.Jookos Kookos*hali*virtual-, 23.5.2005 20:32:
Ihan kun muka pääsisin jonnekin opiskelemaan. Pääsykokeisiin luvut ei etene, tuntuu että mitn ei jää päähän ja aika käy tosi vähiin. Mahdollisuus että pääsisin sisään on noin 2 % luokkaa ja tiedän että asiat pitäisi osata täydellisesti... pistää vaan vituttamaan ja hermot on aika lujilla...
Coon, 23.5.2005 23:55:
Vois olla kyllä useamman päivän :( nimittäin allergia... silmät punottaa ja kutisee ja jokainen ilmanvaihtorööri päässäni on tukossa
Coon, 23.5.2005 23:55:
Vois olla kyllä useamman päivän :( nimittäin allergia... silmät punottaa ja kutisee ja jokainen ilmanvaihtorööri päässäni on tukossa
candyraver, 25.5.2005 15:21:
oon ottanu kulmakorun alkukeväästä ja nyt se on tulehtunut ja kipee
huomenna lääkärille näyttämään siihen tullutta mätäpattia*sars*
asiaa pahentaa se,että kävin harnessin sivuilla just kattelemassa että millasia seurauksia tollasella patilla on ja luin siltä et pahimmassa tapauksessa tulehdus saattaa levitä silmään(tuskin kuitenkaan kovin yleistä)mutta kun mulla on tapana ajatella kaikesta aina pahinta,ni nyt oon sit ihan varma,et suunnilleen kuolen ton patin takia*nyyh*
sune, 25.5.2005 15:32:
---
candyraver, 25.5.2005 15:21:
oon ottanu kulmakorun alkukeväästä ja nyt se on tulehtunut ja kipee
huomenna lääkärille näyttämään siihen tullutta mätäpattia*sars*
asiaa pahentaa se,että kävin harnessin sivuilla just kattelemassa että millasia seurauksia tollasella patilla on ja luin siltä et pahimmassa tapauksessa tulehdus saattaa levitä silmään(tuskin kuitenkaan kovin yleistä)mutta kun mulla on tapana ajatella kaikesta aina pahinta,ni nyt oon sit ihan varma,et suunnilleen kuolen ton patin takia*nyyh*
---
mul oli joskus 15v kulmakoru, se kerkes olla just jonku puol vuotta ja sit siihen tuli sellanen mätäpatti. En käyny lääkäris,otin korun vaan pois. Kyl se sit parani itestää. ( oon kyl kuullu ettei saa irrottaa korua jos on mätää,en tiiä miks)
Otin toisee kulmaa uuden, se ei onneks tulehtunu