peikkotyttö, 17.5.2005 13:19:
Pipinä ei ole kivaa olis kivaa mennä ulos kävelylle,kun on niin kaunis ilma sateen jälkeen,mutta lääkäritäti suositteli pysymään sisällä peiton alla sairasloman ajan..taidanpa mennä silti*juonittel**muhaha*
Sama vika... Mie oon myös pahasti sairastumaa ja niin on myös Emmikin. Mikäs epidemia tämä nyt taas on?
Steven Hoaks,
Sama vika... Mie oon myös pahasti sairastumaa ja niin on myös Emmikin. Mikäs epidemia tämä nyt taas on?
Niinpä. Se on näköjään levinnyt tänne Ouluunkin. Kamalan tokkurainen olo, kun ei mul oo juuri koskaan kuumetta ja nyt yhtäkkiä on peräti 38,6. Kurkku on kamalan kipeä ja karhea. Sit pelkään, että työnantaja soittaa ja pyytää tekemään jonku työkeikan vielä tälle päivää. Toivottavasti ei ihan vaan jo siitä syystä, että en jotenki oo oikeen kykenevä ajattelemaan mitään monimutkaisia tänään. Jo tämänki kirjoittaminen tuntuu vähän vaikealta.
lehtimyyjät.....ne on nyt kahtena aamuna peräkkäin herättäneet mut ennen kymmentä....vähän siemaisee...mutta kohteliaisuuden nimissä en ole alkanut pottuilemaan takaisin päin...työtäänhän ne vain tekee...
känkkäränkkä!!! duunissa pitäis olla koulutus meneillään mulle,mutta pomo katosi paikalta jättäen mut postipinon ääreen tokaisten vaan "tee nää". ja mul ei oo PIENINTÄKÄÄN KÄSITYSTÄ mitä mun pitäis tehdä! hengittää?
excelsior, 17.5.2005 18:10:
Damn korso... tehdään adressi jossa vaaditaan Korsoon saman verran sadetta kun muuallakin... tai ehkä vähän enemmänkin*nauru*
Nuorisoasiainkeskus yritti tappaa duunarinsa tylsyyteen raahamalla paikalle jonku kalliin konsultin kertomaan niin ympäritieteellislaveesti työhyvinvoinnista, että ranteiden aukasu ois ollu pienempi paha.
Niin paska olo. Vatsataudin tms, sain sitten hankittua, 2 päivää saikulla.
Ihan vetelä ja saamaton olo. Väsyttää ja päätä särkee. Yhyy :(
Erittäin huono päivä.