31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,825 views
UnityF:
ja tää jatkuu edelleen.. tällä hetkellä 39,8 astetta
mietin missäköhän vaiheessa mun pitää lähtee sairaalaan kun mun normaalilämpö on kuitenkin noin alhainen..
Steven Hoaks:
Vaimoke meni tänään hakemaan Virosta meille pennun ja klo16 hän tapas sen edellisen hoitajan.
Koiralle oli syötetty jotain rauhottavia eikä se jaksanu edes nostaa päätään
Se sitten piti kantaa laivaan No toivottavasti kaikki on kunnossa kun se saapuu tänne noin 3h päästä.
Niin sille oli kuitenki syötetty niit sen takii ku on huonosti kohdeltuWert:
---
Steven Hoaks:
Vaimoke meni tänään hakemaan Virosta meille pennun ja klo16 hän tapas sen edellisen hoitajan.
Koiralle oli syötetty jotain rauhottavia eikä se jaksanu edes nostaa päätään
Se sitten piti kantaa laivaan No toivottavasti kaikki on kunnossa kun se saapuu tänne noin 3h päästä.
---
no on toiki ny.. voi vittu!!
onneks vaimoke meni hakee sen.
Paitsi jo mulle ja villelle tulee este lähteä mökille??? me katotaan varmasti silan ja kisun perään jos ei mennä mökille(mulla ei ole rahaa lähteä mökille!!!)sune:
broidin piti tulla meille kissoja vahtimaan pääsiäiseks.. mut eipä sitten tulekkaan ja muutakaan hoitajaa en tähän hätään saa...... että kiitsa vaan....
pipa:
---
sune:
broidin piti tulla meille kissoja vahtimaan pääsiäiseks.. mut eipä sitten tulekkaan ja muutakaan hoitajaa en tähän hätään saa...... että kiitsa vaan....
---
Paitsi jo mulle ja villelle tulee este lähteä mökille??? me katotaan varmasti silan ja kisun perään jos ei mennä mökille(mulla ei ole rahaa lähteä mökille!!!)
UnityF:
Oon kuollu... Mun normaalilämpö on 36,2 ja tänään kuume on ollu koko päivän 39-40 asteen välillä
Flunssa / kuumetauti on nyt iskeny tähän peikkoon oikeen huolella. Ei yhtään kiva olo kun ei jaksa muuta mun maata sängyssä.. Ei ees kirjan lukeminen maistu
*seiniä tuijottel*