tää on ihan liian väärin, yritän lähettää koneelta kuvia sähköpostiini, kaikki sujuu hyvin siihen asti ku pitäis lähettää ne kuvat... mä en nään missään lähetä/valmis näppäintä.... siin sit ihmetellää "mitenköhän tästä eteenpäin, jos ei oo sitä lähetä painiketta missää niin mitäköhän mä teen. . . " just joo. . . e sit lähetetä *taputapu*
Vittu mitä häsläystä taas duunissa. Kauhee ravaaminen heti aamusta kun ihmiset soittelee 45 min ennen vuoronalkua et ne on kipeinä; nyt mielenkiintonen oppivuoro muuttu saatanan tylsäks respapassiks, ja tietty ehdin maksaa junaliput eri kohteeseen ja kaikki. Voi helvetin helvetti.
tietyllä tavalla vituttaa kun portfoliota tehdessäni ajattelin et teen sit reilun kokoisen niin printtikooks tuli sit reilu metrin levee ja a3:n korkee. no, eikun printtiin mut ei kyl ihan taskuun mene
Keskittymiskykyongemia... Ja oon täs välil saanu jotain ihme ahdistuskohtauksia... En tiedä sit, mitä paniikkihäiriöllä tarkoitetaan... Että onko ne kohtaukset sellaisia. Et jos jollain kokemuksia, niin olisi kiva kuulla.
Pitkän kiduttamisen jälkeen jouduin antamaan flunssa pöpölle periksi*nuha* ja sali treenitki joutuu nyt jättää väliin*uuh* Eilen ei päässy edes nyrkkeilee*nyyh*