päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,446,316 views

Blues

Posts: 5,414

#3521 • • Blues Koning van Afrika
Palomuuri *kivatsulle*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

MaSari

Posts: 1,986

#3522 • • MaSari space jammer
Kylmä, väsyttää, vituttaa ja pitäis vielä jaksaa huomenna (ja koko viikko) tsempata *piru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Zyklonius

Posts: 1,629

#3523 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Lauantaina olisi lähtö Sveitsiin duuniin koko kesäksi ja tänään tuli Helsingistä työtarjous ympäristöministeriöstä, johon lienee pakko vastata kielteisesti, vaikka kyseessä olisi unelmatyöpaikka mielenkiintoisten tehtävien ja muikean palkan parissa. *nyyh*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

innae

Posts: 1,377

#3524 • • innae PaskaJätkä
Paikka lohkesi hampaasta*sars*... Noh pääsen tänään kuitenkin hampulääkärille paikkauttaan sen*hymy*

[muokattu 1.6.2004 16:34]

--
PaskaJätkä

-P

Posts: 4,972

#3525 • • -P
ei yksinkertaisesti mitään tekemistä :/

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

S-T

Posts: 1,195

#3526 • • S-T Pieni

Angelus:
ei yksinkertaisesti mitään tekemistä :/


Mulla sama fiilis jo toista päivää *haukottel* Kai sitä pitäs jotain keksiä.

--
Pieni on kaunista.

sapeli

Posts: 11,768

#3527 • • sapeli jokukukamikä?
Mä sain kaks kuukautta odottamani paketin muuttotavaroita ja mun rakkaiden ystävien antamalta painonnostaja-CD-telineeltä oli katkennut toinen puntin varsi... *hmph* Eihän siihen voi mitään nyt laittaa kun se kippaa kokonaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#3528 • • GoA Guest
Ei päässyt salille. Kiinni olivat prkl.
merqus

Posts: 1,010

#3529 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kävi pieni kämmi ajotunnilla ja sen seurauksena ranne jotenki vinksahti *igor* Ois parasta lähteä yhtä rivakasti kun tulikin
Avatar
#3530 • • Enkeli Guest
krapula *nyyh*
andi--

Posts: 1,381

#3531 • • andi-- lunttu
Liittymän laskutus siirtyy firmalle ja tällä hetkellä oon puhelinpimennossa *igor*
Vanhasta duunista en oo saanu vieläkään verokorttia enkä työtodistusta *dissaa*

Muuten kaikki rullaaki ihan kivasti *hymy*

--
- RAAH -

Cloudberry

Posts: 493

#3532 • • Cloudberry
Suupielet vetää väkisin vähän mutkalle mm. äsken Jyväskylän yliopistosta saapunut kirje: \”Erityispedagogiikkaa haki opiskelemaan yhteensä 700 hakijaa. Pahoitellen ilmoitan että et ole tällä kertaa tullut kutsutuksi valintakokeisiin.\” *igor* En päässyt edes pyrkimään myöskään TaiKiin, joten nyt on ihan hillittömät suorituspaineet ensi viikon kokeiden suhteen.. *eiei* Jotain suuntaa tälle elämälle tarttis jo! Moni muukin asia harmittaa, mutta tällä hetkellä eniten tämä.. *nyyh*
innae

Posts: 1,377

#3533 • • innae PaskaJätkä
Eilisen suurin vitutus; menin hammaslääkäriin koska paikka lohkesi pois. Sainpas sitten selville että edellisessä paikassa (joka yritti laskuttaa 2 kertaan) paikkaus tehty päin vittuja... Taitaapa lähteä reklamaatio ko. paikkaan... Vittu...*dissaa*

--
PaskaJätkä

sapeli

Posts: 11,768

#3534 • • sapeli jokukukamikä?

Cloudberry:
Suupielet vetää väkisin vähän mutkalle mm. äsken Jyväskylän yliopistosta saapunut kirje: ”Erityispedagogiikkaa haki opiskelemaan yhteensä 700 hakijaa. Pahoitellen ilmoitan että et ole tällä kertaa tullut kutsutuksi valintakokeisiin.” *igor* En päässyt edes pyrkimään myöskään TaiKiin, joten nyt on ihan hillittömät suorituspaineet ensi viikon kokeiden suhteen.. *eiei* Jotain suuntaa tälle elämälle tarttis jo! Moni muukin asia harmittaa, mutta tällä hetkellä eniten tämä.. *nyyh*



Mun näkökulmasta tuollaiset ei ole huonoja asioita - itse asiassa ne antavat hyvää osviittaa siitä mitä sun ei ehkä ole tarkoituskaan tehdä. Itse hain Helsingin Yliopistoon kaksi kertaa lukemaan kahta eri aihetta jotka olisivat kovasti kiinnostaneet, mutta koska en päässyt hakeuduin tekemään jotain ihan muuta - ja nyt rakastan työtäni.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-lera-

Posts: 394

#3535 • • -lera-
vituttanut kaikki koko päivän.. sit faija tuli viel selittää jotain ihmejuttuja *dissaa* ei anna mun nauttia kesälomasta!! *dissaa* ei oo mun päivä tänään... *piru*

vittu
Avatar
#3536 • • djmg Guest
*grr**grr**grr**grr**grr*
Cloudberry

Posts: 493

#3537 • • Cloudberry

Mun näkökulmasta tuollaiset ei ole huonoja asioita - itse asiassa ne antavat hyvää osviittaa siitä mitä sun ei ehkä ole tarkoituskaan tehdä. Itse hain Helsingin Yliopistoon kaksi kertaa lukemaan kahta eri aihetta jotka olisivat kovasti kiinnostaneet, mutta koska en päässyt hakeuduin tekemään jotain ihan muuta - ja nyt rakastan työtäni.



Jepjep. Tapahtuu minkä täytyy tapahtua, ja kaikella tapahtuvalla on siunauksensa ja loppupeleissä kaikki järjestyy parhain päin, tiedänhän minä sen, ko on asiasta kokemustakin, mutta mutta.. Masentaa vaan ko kuvittelen olevani jossain hyvä ja haluaisin sitä tehdä ni ei anneta edes mahdollisuutta. Miks?? *ding*
Vaikka yritän pitää silmät ja korvat auki sekä mielen ja sydämen avoimena, ja olla altis johdatukselle, ni en vaan törmää siihen, mitä mun sitte ois oikeasti tarkotus tehdä tällä elämällä ko ei se vissiin sitä ole mitä itse tällä hetkellä kuvittelen..
Parempi myöhään ku ei milloinkaan, mutta ajoissa ois ihan jees. Kärsivällisyys on hyve, mutta MILLOIN asiat selkenee? Väsyttää tehdä vuorotellen paskaduuneja, joista ei saa kunnollista korvausta ja joihin ei oo koulutustakaan, ja vuorotellen tylsistyä ja syrjäytyä työttömänä. Kun ei oo elämässä niin paljon muutakaan meneillään, ei miestä eikä perhettä eikä.. *poks*
Epävarma tulevaisuus näyttää synkältä ja pelottaa. Suunnitelma b:n jälkeen siirryin suunnitelma c:hen ja sit.. oon kai menossa jossain suunnitelma ö:ssä?? *eiei* *uuh*
kylpyankka

Posts: 45

#3538 • • kylpyankka
Pääsykoe oli ihan liian vaikea *eiei* *eiei* *eiei* Tai sitten minä oon ihan liian tyhmä *ding*
MaSari

Posts: 1,986

#3539 • • MaSari space jammer

kylpyankka:
Pääsykoe oli ihan liian vaikea *eiei* *eiei* *eiei* Tai sitten minä oon ihan liian tyhmä *ding*



Saanen kysyä mihinkä pyrit?

Mäkin olin tänään pääsykokeessa Helsingissä, ja jälleen kerran piti jättää lähes tyhjät paperit valvojille.. *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

kylpyankka

Posts: 45

#3540 • • kylpyankka

MaSari:
Saanen kysyä mihinkä pyrit?

Mäkin olin tänään pääsykokeessa Helsingissä, ja jälleen kerran piti jättää lähes tyhjät paperit valvojille.. *justjoo*



Samassa kokeessa oltiin sitten kenties, Helsingissä psykologian koetta olin ihmettelemässä. Luulisin että korkeintaan 5(/10) pistettä voi tulla ja sillä tuskin pääsee sisään. *uuh*

Kaipa sitä pitää vähän fiksuuntua jos vaikka ens vuonna ymmärtäisi mitä kysytään *ding*