päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,544,798 views

Maihku

#6181 • • Maihku neiti hankala

Sade*:
Vittu ku mistään mitä yritän tehä ei tuu ikinä mitään!!! *kivatsulle*

sama homma täällä*grr*
-P

#6182 • • -P
Maailman vittumaisin bussilakko *grr*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Zyklonius

#6183 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

salaisinko?:

... vähän nyt solidaarisuutta tovereiden työtaistelulle. Kamoon, Philip. *hali*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

-P

#6184 • • -P

Zyklonius:
---
salaisinko?:

---

...se solidaarisuuden tunne alkaa pikkuhiljaa kadota kiukun kasvaessa sen takia, ettei oikeasti pääse täältä suuntaan eikä toiseen. yks ainoa bussi kulkee tähän suuntaan ja sekin on aina etuovesta takaoveen niin täynnä kuin olla ja voi ton lakon takia. se vielä että se laajentuu juniin ja ratikkoihin pistää jo vituttamaan helsinkiläisten puolesta >:|

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

#6185 • • Aziz Combat Fighter

Zyklonius:
---
salaisinko?:

---

Mut mitä vittua noi tukilakot oikein meinaa? Paperiteollisuus jumahtaa jäihin, 30 miljoonaa euroa tappiota päivässä ihmisille jotka ei oo millään tavalla vastuussa tosta tilanteesta. Se on vaan niin vitun väärin et mul loppuu sympatiat kyl samantien. lakkoilkoot ite mut turha niiden on tohon paskaan kiskoa muita mukaan, varsinki ku lakon syy on vähän ontuva ja koko vitun lakko täysin laiton.
a-j

#6186 • • a-j

salaisinko?:
---
Zyklonius:
---
salaisinko?:

---

---

...se solidaarisuuden tunne alkaa pikkuhiljaa kadota kiukun kasvaessa sen takia, ettei oikeasti pääse täältä suuntaan eikä toiseen. yks ainoa bussi kulkee tähän suuntaan ja sekin on aina etuovesta takaoveen niin täynnä kuin olla ja voi ton lakon takia. se vielä että se laajentuu juniin ja ratikkoihin pistää jo vituttamaan helsinkiläisten puolesta >:|

no siella kulkee edes yksi, muttakun täällä ei edes sitä yhtä liikenteessä *kivatsulle* *dissaa*

no mut onneks, mulla ei välimatkat ole niin ylivoimaisen pitkiä etteikö niistä kävelemällä (ja paleltumalla)
selviäisi.. *igor*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

#6187 • • Edited ALIEN Guest

a-j:
---
salaisinko?:
---
Zyklonius:
---
salaisinko?:
---

on se pökäle juttu venailla dösää mikä ei sit loppujen lopuksi tulekaan. mä otin tyynyn duuniin öitä varten ja aloin vääntää kunnolla ylitöitä, eikä pahemmin ole venailtu dösiä kun firma maksaa taksitkin, jos haluaa päästä himaan. takana semmoiset 80 tuntia firman katon alla tällä vkolla... yrmeetä.
tweety

#6188 • • tweety tsirptsirp
tietsikka temppuilee taas kerran *kivatsulle*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Zarabel

#6189 • • Zarabel Kultasiipi
Mä väsyn katsomaan mun tulevaisuutta, mä vihaan kun joku muu päättää siitä. tää päivä oli samanlainen =( kun eilinenkin. En vaan viitsi jokapäivä katkeruutta tänne tuoda. Ehkä taas ensiviikolla..
*uuh*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

*AnnU*

#6190 • • *AnnU* NanneNanneNanne
mulla on maailman karmein krapula!!*nyyh*

--
*sydän**sydän**sydän*

KittysDead

#6191 • • KittysDead Trooper

*AnnU*:
mulla on maailman karmein krapula!!*nyyh*

HEH *vink*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

-Kerttu-

#6193 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Koko viikko mennyt koulun osilta ihan päin mäntyä..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

rZi

#6194 • • rZi 42
Luisuin n.20km/h sivuttain ojaan ku liityin rampista turuntielle. Jouduin venaamaan 40 minsaa hinauspalvelua jolla meni kolme minuuttia itse hommaan. Taidot olis riittäny pitämään auton tiellä vaan kun kalusto ei pystynyt parempaan.
Paskat renkaat luisti ja ABS/TCS ei kuulu vakiovarusteluun. ISO-EGO otti fataalin osuman tänään, itsevarma ajotyyli muuttuu tod.näk. psykoottisen varovaiseksi parin viikon ajaksi...damn!

Varokaa! On vitun liukasta!*uros*
#6195 • • candyraver Guest
Oon flunssani johdosta yskinyt jo niin kauan/tehokkaasti, että seuraavalla yskäsyllä alkaa jo kurkunpäänpalaset sinkoilemaan...*igor* ja sit ei oo enää kellään kivaa...*poks*
UnityF

#6196 • • UnityF joo just se
Mun jalka.. tai siis jalat.. *nyyh*

Vasemman jalan kantapäässä on hiusmurtuma joka tuli viime vkl kun olin junassa ja mies vahingossa potkaisi mua teräskärkisellä maiharilla jalkaan. nooh kantapää on ollu kipee.

Perjantaina säteissä *super**känni*ssä kaaduin ja taitoin oikeen jalan polven!
Mä olin sen verran hyvässä kunnossa että en tuntenu kipuu vasta nyt aamulla ja en enää pystyny liikkuu oikeen mitenkään joten tänään taas sairaalaan ja nyt on tukiside ainakin 1,5viikkoo ja joudun kävelee kepeillä ainakin 2 viikkoo ja nyt on totaali liikkumiskielto!

joten mä en pääse liikkuu minnekkään näitten koipien takia.. *nyyh*
Mua saa tulla kattomaan mikkolaan jotta en tuu hulluksi tääl neljän seinän sisällä *uuh*

minä ja mun koivet *poks*
joun

#6197 • • joun People want to be needed
Voi että, jos alkaa tuo uhattu junalakkokin *grr* Täl viikol käyny kunnolla koulussa ku väsytti ja nyt haluis käydä, mut prkl jos ei pääsekään *nyyh*

--
Im happy only when Im busy

KittysDead

#6199 • • KittysDead Trooper
Miksei sädekuvat jo tuuuuuuuu *nyyh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!