31,307 posts, 1,566 pages, 8,554,989 views
`´Ermin:
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin... pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!! tänks
uskaltaako parin vitutus lonkeron jälkeen ajaa!!? hehee*igor*Rocca:
---
`´Ermin:
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin... pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!! tänks
---
Tervetuloa turkuun...täällä on ihmisiä
tiipi:
en osaa laskee fyssan laskuja, enkä oikeen tiedä mistä saisi apua niihin, ku kirjan saa ostettuu vasta myöhemmin :(
ehkä ois pitäny kuunnella luennolla tarkemmin
ja nukuin äsken liian pitkät päiväunet, 2,5 tuntii
`´Ermin:
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin...petetty olo!!! pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!!
BlazeOnya:
On vaan tosi paska ja petetty olo. Vituttaa ku eräs henkilö ei oo voinu kertoo asioitten oikeaa puolta vaikka sitä olenkin koittanut kysyä. Pidin tätä henkilö todella hyvänä tyyppinä, mut nyt tarvii miettiä sekin asia uudestaan.
Harmittaa kun taisin menettää jotain mitä en todella olisi halunnut menettää. Miks mulle käy aina näin?!