31,307 posts, 1,566 pages, 8,546,986 views
efo:
Teinpä leiskaa 3 tuntia ja jotenki onnistuin kusta tallennuksen*dissaa*
kiiki:
nykyajan nuoret
kävinpä kaupassa ja kassajonossa oli edelläni isä ja poika. poika loikkasi jonosta vielä hakemaan powerade-pullon ja kertoi isälleen ylpeänä että mä maksan tän omilla rahoilla. sen jälkeen poika meni tiskin taakse odottelemaan, seisoi siellä hivelemässä IKIOMAA poweradeään ja katseli velttona; isä maksoi, pakkasi ison kasan ruokaa kasseihin ja lähti raahamaan ostoksia.
HITTO kun ois tehnyt mieli sanoa sille pojalle et voitko vielä kaivaa nenääs tai potkia seinää?
ja hei, MÄ olen laiska mutta toi velttoilu alko kyllä nyppimään...
SikaihQ:
Tässä tulee mun päivän :(. Olin replyttämässä kysyvästi sinulle avautumisestasi, että reaktioon vaikuttanee huomattavasti se, kuinka vanha tämä poika oli; 5- vai 15-vuotias. Mutta sitten käytin aivojeni näkökeskusta tehokkaammin, ja huomasin viestisi alkavan kommentilla nykyajan nuoret . Tästä päättelin, että kyseessä oli nuori, jolla varmaan tarkoitetaan yli 13-vuotiasta lasta. Teini-ikäinen lapsi on jo kykenevä avustamaan ruoka-ostosten pakkauksessa ja kantamisessa, joten avautumisesi oli aiheellinen. Toisin sanottuna se, että painoin quote-nappia ja vaivauduin vastaamaan oli täysin ajan tuhlausta. Vitutustani lisää se tosiasia, että minulla on hirveä kusihätä! saatana...