Mitäs tässä, mies on landella ja niin välinpitämätön paska puhelimessa, kaveri teki oharit ja jouduin kantelemaan hänen telttaansa ympäri keskustaa ja lävistäjäni ei ollut paikalla vaan ulkoiluttamassa koiriaan kun minun piti mennä tarkastuttamaan lävärini. ihana päivä oli jeah. *hahjust*
sain juuri tietää että koirani on tosi kipee ja sille todettin alkuvaihees oleva syöpä...
...olen kyllä surullinen mutta myös jotenki onnellinen sen puolest että hän pääse vapaaks kohta... hän on mulle todella rakas ja tuun olemaan sen tukena nytten kuten aina...
Teen mä asiat miten vaan aina joku loukkaantuu.. huoh.. ihan miten vaan koittaa poistaa omaa masennusta niin joku tulee urputtaa jostain. Mä olen poistanu kaikki kaverit mun kaverilistasta ei siitä tarvii mainita mulle mähän sen tein!!!! huoh
Ei tsiisus oikeesti se on vain yksi hiton lista!!! Mä nollaan itteeni ja osa teistä käy selittää miten mun pitäis tehhä se..huoh..
Mä teen mitä haluun ja oon miten haluun ja jotakin se vaivaa niin voi voi.
Mä en jaksa selittää 400 ihmiselle erikseen mikä mulla on,oon vain masentunu piste.
Ja jos en vastaa kaikkien viesteihin niiiiin se ehkä johtuu siitä kun en jaksa muutenkaan tehhä mitään! mä vastailen kun oon paremassa kunnossa..