Puunasin ja kuunasin fillarin melkein unelma kuntoon ja unelmoisin jo ku pääsen huomenna kiitämään sillä jonnekin biitsille ottamaan arskaa ja nauttimaan naisista. Mutta ei.. Hän päättää sataa tänään...
Duunipaikan cd-soitin soittaa hyvin 5-6 ekaa biisiä, alkaa sen jäljäljäljäl----kkekekekeeen pätpätpätpätpätkikiiikiipätkimmmmmmmmmääääämämääännn---n--n-n-n-- jonkun biisin aikana ja stoppaa soittamisen lopulta kokonaan.
Tämän seurauksen niiden parin mukana olevan lätyn alkupuolen biisit alkaa olemaan aika hyvin muistissa.
mun ystävälle. toivon että kaikki menee loppujen lopuksi hyvin. Oot rakas. laitan meijän biisin soimaan ja meen peiton alle ajattelemaan että ehkä huomenna on sitten kaikki vähän paremmin... tie tulee olemaan raskas..
Kreikka voitti Portugalin 1-0 ja on näin Euroopan Mestari.. Siis vituttaa niin saatanasti! Kreikan peli oli pelkkää sumputtamista ja vastaiskujen sekä erikoistilanteiden hyödyntämistä. Lisäksi kreikkalaiset näyttelivät ja sukelsivat ihan vitusti. Kreikan peli oli niin karmeeta katseltavaa... tietysti peli oli taktisesti loistavaa, mutta silti kreikan peli aiheuttaa mussa suunnattomia vihan tunteita.
mikkihiiri:
Kreikka voitti Portugalin 1-0 ja on näin Euroopan Mestari.. Siis vituttaa niin saatanasti! Kreikan peli oli pelkkää sumputtamista ja vastaiskujen sekä erikoistilanteiden hyödyntämistä. Lisäksi kreikkalaiset näyttelivät ja sukelsivat ihan vitusti. Kreikan peli oli niin karmeeta katseltavaa... tietysti peli oli taktisesti loistavaa, mutta silti kreikan peli aiheuttaa mussa suunnattomia vihan tunteita.
VITUTTAA
En mä tiiä.. kannustin tässä lopussa kreikkaa vaan sen takia q se hidasteli koko turnauksen läpi voitokkaasti, suomihan ei tota taktiikkaa koskaan hallitse..
Enemmän mua vitutti kun Antti Muurinen kertoi taas iltalehdessä kuinka Suomi voi voittaa Kreikan.evvk. jos nyt joskus voittais muutakin kuin harjoituspelejä..
Hyvät kisat, eikä varmaan kenenkään suosikki voittanut.. (mut ens kerralla Englanti voittaa..)
En mä tiiä.. kannustin tässä lopussa kreikkaa vaan sen takia q se hidasteli koko turnauksen läpi voitokkaasti, suomihan ei tota taktiikkaa koskaan hallitse..
Kreikka sai aina sen ensimmäisen maalin, jos kreikkalaiset olisivat joutuneet takaa-ajo-asemaan, tällöin turnaus olisi loppunut hyvinkin erillä lailla*jossittel*
Hyvät kisat, eikä varmaan kenenkään suosikki voittanut.. (mut ens kerralla Englanti voittaa..)