Kaverille oli yllättäen tullut ylimääräisiä lippuja Pacifiqueen, mutta ei tietenkään tarjonnu yhtään minulle. Nyt joutuu tylsistymään täällä korvessa, kun toiset pitää hauskaa Serenassa
aaargh! nukuin pommiin ja pomo rupes urputtaa ku oon ollu niin paljon kipeenä tänä vuonna. se varmaan luulee että mulla on varaa pitää lomapäiviä...*piru*
onneks täällä joutuu enää olee 9 päivää duunissa....
Multa sitten löydettiin jotain solumuunnoksia joiden takia joudun (lisä)tutkimuksiin Hyvähän se vaan on, että nuo asiat huomataan ja niitä pidetään silmällä, mut ei se auta pitämään siitä yhtään enempää..
Tulin sit nuhakuumeessa neljäks tunniks
duuniin selvittään yhtä vitun palikkaongelmaa
jonka olisin täysissä sielun ja ruumiin
voimissa hoxannu alle vartissa ja parhaana
päivänä olisin heti ongelmakuvauksen
perusteella voinu sanoo suoraan käyttäjälle
että oma mokas
Koulun perseprintterin ja hammaslääkärin kombo. Kuluu niinq päiviä syöttää tohon sinänsä ihan hyvää jälkeä takovaan paskaan 1 x 300dpi A4-pläjäys. Sit kun sisällä on vielä suht kallista printtimatskua, enkä ole varma kohdistuksista ja ei olis aikaa venailla kun on hammaslääkäri tossa 6min päästä.
FFS, ehkä mä sit jätän 25 arkkia tohon sisään, ristin käteni parasta toivoen ja tuun hammaslääkärin jälkeen katsomaan miten kävi. Jos menee päin persettä, niin saan sitten sykähtää tänään Helsinkiin asti hakemaan uudet printtimatskut.