31,307 posts, 1,566 pages, 8,509,895 views
Replying to päivän :(:
Saarre, 13.7.2009 20:41:
cdjshop suljettu :(
hane, 13.7.2009 19:53:
Lehtimyyjä 2x, sähkömyyjä 1x, vakuutusmyyjä 1x in my telephone today. Viimeseen lehtimyyjään meinas palaa hermo kun kuulemma "ei tarvitse tilata mutta jos hän nyt kuitenkin saisi kertoa tarjouksen". Miksi hukata kummankaan aikaa enempää kun se ei edes johda mihinkään? Ei tässä nyt niin yksinäinen olo oo että pitäis ventovieraan jorinoita puhelimessa kuunnella*igor*
Howdy, 13.7.2009 22:19:
5 tuttu lähtenyt tästä maailmasta, eipä naurata ...
mikke, 13.7.2009 20:41:
---
Saarre, 13.7.2009 20:41:
cdjshop suljettu :(
---
whoooooot ???? voi perkele
no niinpä näkyy... :(
R.I.P.... hieno kauppa: hyvää palvelua, edulliset hinnat, hyvät valikoimat, usein toimitukset ilman toimituskuluja jne... kai se olikin sit liian hyvää ollakseen totta.
Jutu, 14.7.2009 00:29:
Pläh plöh. Sain opiskelupaikan Metropoliasta, mutta nyt en tiiä haluanko/jaksanko mä lähteä nyt opiskelemaan. Viimeset pari vuotta on tullut vedeltyä aika kuluttavaa elämää (opinnot, työt, iskän sairaus joka on päättänyt levitä, omat henkiset ongelmat) ja nyt on jotenkin niin tyhjä olo. Tekis mieli asettua hieman paikoilleen, tehdä töitä ja oikeesti nauttia nyt kerrankin elämästä. Ja sitten vielä sekin, kun iskällä syöpä on levinnyt ja nyt se on jo jakamassa ennakkoperintöä, ei oo kovin toiveikas varmaan itekään. En haluais jättää iskää yksinkään näiden hoitojen takia. Ja sitten jos alotan taas opiskelun ja käyn töissä samalla, niin ei kyllä paljoo jää aikaa vierailuille.
Ja sitä paitsi, haluaisin vihdoin ja viimein aikaa ihan itselleni. Nyt ois niin hyvä tilaisuus, että saisin oman terveyden ja kunnon kohdilleen. Tein mä niin tai näin, niin mä tiedän, että jossain vaiheessa rupean katumaan sitä. Oon kovasti yrittänyt perustella itelleni, että kouluun mä voin hakea myöhemminkin. Nyt täytyy vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja keskittyä tähän hetkeen eikä murehtia ja jossitella :(
Oon 22 ja en oo oikein saavuttanut mitään elämässä, ei oo oikein voittaja-fiilistä. Yritän kovasti olla stressaamatta tosta, mutta jotenkin tuntuu, että maailmassa on kauhee yrittämisen ja saavuttamisen henki. Kavereillakin on kämpät, perheet, vakkarityöpaikat ja tuntuu olevan tota rahaakin millä elää, ihmettelen vaan, että miten se on mahdollista. No joo, oon mä varmaan jossain onnistunut kun Mikko jaksanut katella mua yli pari vuotta ^_^
Freja, 14.7.2009 09:50:
Yhä ihan paska olo. Kauankohan tätä oikein kestää?
kindertin, 15.7.2009 12:23:
Tää väsymys..joutuu ihan tosissaan taistelemaan ittensä kanssa etten heittäydy makaamaan tohon sohvalle.. On siis kova yritys saada unirytmiin jotain järkeä taas.
Jos tänään jättäisin päikkärit väliin niin ehkä saisin illalla unta..
..tai sit oon taas vaan liian väsyny enkä sen takia sit saa nukuttua. On tää perseestä.
kindertin, 16.7.2009 23:00:
Muuttokuumetta pukkaa taas.
Ja tällä kertaa pois pääkaupunkiseudulta.
Perkele.
(onneks mä en voi muuttaa, koska lupasin äitille.Ne tulee isin kaa auttaa mua laittaa pihan kuntoon, sillä ehdolla etten muuta taas uuden vuoden hujakoilla:D)