31,307 posts, 1,566 pages, 8,551,500 views
kimonoid, 11.12.2008 15:22:
pää ja maha hiukan kipeitä
+ tyypillinen paskapäivä töis
Janisa, 11.12.2008 11:01:
Oon nyt ollu vuorokauden puhumatta ja vielä pari pitäis jaksaa. Mulla on jälleen kerran kurkunpääntulehdus ja äänihuulet pahasti turvonneet. Tällä kertaa lääkäri tosin sano että nyt jos en oikeasti ole puhumatta, niin mulle voi pian jäädä krooninen käheys tai mun äänihuulia joudutaan operoimaan.
Miksi kaikista maailman ihmisistä juuri minä -joka rakastan olla äänessä- pitää olla hiljaa? Tuskasta! Ja vaikeaa!!! Blaah!
SyndroDome, 12.12.2008 16:51:
---
Janisa, 11.12.2008 11:01:
Oon nyt ollu vuorokauden puhumatta ja vielä pari pitäis jaksaa. Mulla on jälleen kerran kurkunpääntulehdus ja äänihuulet pahasti turvonneet. Tällä kertaa lääkäri tosin sano että nyt jos en oikeasti ole puhumatta, niin mulle voi pian jäädä krooninen käheys tai mun äänihuulia joudutaan operoimaan.
Miksi kaikista maailman ihmisistä juuri minä -joka rakastan olla äänessä- pitää olla hiljaa? Tuskasta! Ja vaikeaa!!! Blaah!
---
Pieni tilannekatsaus tähän väliin Vieläkös oot malttanu olla hiljaa? :) No joo, mut seriously talking.. Saat kyllä mun sympatiat. Itellä ei oo tollasta tilannetta ollut, mutta olis kyllä aika tuskaista olla päivä tolkulla puhumatta Iteltäkin kun tota juttua tulee paljon.. Ja sama homma aina kun on paikat rikki ja pitäis malttaa huilata / pysyä paikallaan.. Sillon todellakin sen huomaa, että miten paljon sitä normaalisti höntyilee.
Mutta koitahan jaksaa olla hissukseen!
Freja, 13.12.2008 11:03:
Vuokra nousee taas maaliskuussa, tällä kertaa 31 euroa. Tänä vuonna se nousi 40 euroa. :/
Typerää asiassa on se, että vuokrannosto ei näy missään. Parvekkeita pitäny jo ties kuin kauan kunnostaa, ja oon miettinyt että korkea korotus johtuu siitä, mut perkele kun mitään ei silti tapahdu.
Freja, 13.12.2008 11:03:
Vuokra nousee taas maaliskuussa, tällä kertaa 31 euroa. Tänä vuonna se nousi 40 euroa. :/
Typerää asiassa on se, että vuokrannosto ei näy missään. Parvekkeita pitäny jo ties kuin kauan kunnostaa, ja oon miettinyt että korkea korotus johtuu siitä, mut perkele kun mitään ei silti tapahdu.
Kaiken lisäks täs kämpäs on yhä jääkylmä. Flunssa vaan pitkittyy ja pitkittyy, en parane varmaan ikinä ennen kesän edes siedettäviä lämpöjä.
Välillä tekis mieli vaa myydä kamat ja lähtee jonnekin.. toisaalle.