SyndroDome, 14.10.2008 13:14:
---
kindertin, 14.10.2008 12:56:
---
Äsh :(
Ja juu ei oo tarkotus tässä vittuilla. Mutta tulee tosta mieleen oma lapsuus. Mussa oli ihan sama homma ja hoitaminen pikku skidinä. Ukko rasvattiin x kertaa päivässä, oli erikoisruokavaliot, oli kortisoinit (sisäisesti ja ulkoisesti) ,astma lääkkeet jne jne jne... Ja ei meidänkään vanhemmat kyllä saaneet mitään vammaistukia :( Toki tää kaikki tapahtui 80 luvulla, että en sitten tiedä miten on homman laita nykyään. Mutta mitäpä ei vanhemmat tekisi lapsensa/lapsiensa eteen Toi on yks niistä syistä, miksi mä arvostan mun vanhempia aivan käsittämättöm paljon Ja oon sen niille myös kertonut. Toivottavasti oma muksusi kertoo sulle saman joku päivä :)
Ja tuli tosta vammaistuesta vielä mieleen, että broidin skidi (tai siis sen vanhemmat) sitä kyllä saa, eikä siinä kyllä niin paljoa ole "ylimääräistä" hommaa. Vaikka hieman vilkas onkin :) Setään tullut siinäkin :D Sille myönnettiin se käsittääkseni lähinnä noiden kehitysvaikeuksien takia. Hieman myöhässä on oppinut puhumaan, kävelemään jne.
Mutta juu, ota noista kelan kiemuroista aina selvää
On muuten hienoa,että olet kertonut vanhemmilles arvostuksesta Toivottavasti itse saan joskus kuulla tehneeni edes jotain oikein
Tässä mun vitutuksessa ei kyse ole siitä,ettenkö mä nyt haluais hoitaa poikaa,hoidan varmasti vaikken tukea siihen saakkaan,se vaan olis helpottanu kummasti edes se minimi,80e/kk.. Yli sen noi kustannukset joka tapauksessa menee.
..ja tietysti ottaa päähän kun tuttava saa,vaikka heillä on "vaan" atooppinen iho ja maitoallergia :/