31,307 posts, 1,566 pages, 8,868,917 views
kindertin, 30.8.2008 17:07:
Kuinka Vitun SÄÄLITTÄVÄÄ ja RAUKKAMAISTA on,kun 2(kaksi!!!!!) jätkää käy yhden kimppuun?
Kuinka vitun säälittävää ja raukkamaista on potkia kun toinen on maassa?
..ja kuinka kamala tälläistä on katsoa 1,5m päästä,kun kimppuunkäyty on oma rakas pikkuveli?
*täriseepaniikissavieläkin*
Kolera, 31.8.2008 07:54:
selvis sit et kaverilla on ilmeisesti paniikkihäiriö ja kammo ihmisten ilmoille menosta ja nyt sitä sit pitäis yrittää repii vittuu sieltä kämpästä hoitoon kun ei sillä tuetkaan juokse vaan perhe elättää.
eli vituttaa sekä se et joutuu tekee itse jotain että kaverin tilanne ajautunu jo noinkin pahaan tilaan.
VahinkoLaukaus, 31.8.2008 09:09:
---
Kolera, 31.8.2008 07:54:
selvis sit et kaverilla on ilmeisesti paniikkihäiriö ja kammo ihmisten ilmoille menosta ja nyt sitä sit pitäis yrittää repii vittuu sieltä kämpästä hoitoon kun ei sillä tuetkaan juokse vaan perhe elättää.
eli vituttaa sekä se et joutuu tekee itse jotain että kaverin tilanne ajautunu jo noinkin pahaan tilaan.
---
Mulla henkilökohtasia kokemuksia paniikkihäiriöstä ja pelosta liikkua ihmisten ilmoilla. Lääkkeiden ansiota olen kun eri ihminen.
Kolera, 31.8.2008 09:13:
lääkitys joo vaikuttaa hyvin paljon joo mut sit pitäis yrittää hoitaa ne syyt häiriön takana. Sen lisäks kyseinen ihminen on hyvin lääkevastainen(jääräpäisyyttään kai)
hemuz, 31.8.2008 09:16:
---
Kolera, 31.8.2008 09:13:
lääkitys joo vaikuttaa hyvin paljon joo mut sit pitäis yrittää hoitaa ne syyt häiriön takana. Sen lisäks kyseinen ihminen on hyvin lääkevastainen(jääräpäisyyttään kai)
---
Eiks ne kaikki miehet ? (olettaen et tää sun kaveri on mies)