31,307 posts, 1,566 pages, 8,551,323 views
H3li, 28.2.2008 17:46:
well isn't this hilarious.
yhtäkkii meni nenä täysin tukkoon ja alko hillittömästi aivastuttamaan ja tuli inhottavia vilunväreitä myös. ois viikonlopulle monenmoista puuhaa. Kuume, pysy loitolla!
Vampyrella, 28.2.2008 19:21:
Enpä saanut tänään tiimipalaverissa otettua puheeksi asiaa, joka on mieltäni paljon painanut. :( Aikaa oli taas rajallisesti, ja en vain voinut parilla viime minuutilla avata suutani asiasta, joka vaatisi kunnon keskustelua puolin ja toisin. Muutenkin jänskättää ottaa asia puheeksi. Mun on kuitenkin pakko, koska olisi epäreilua lähteä vaan duunista lätkimään yhtäkkiä, jos ei ole edes yrittänyt selvittää asiaa ja keskustella avoimesti. On vaan inhottava fiilis lähteä duunista aina mieli apeana.
Missään muussa duunissa en ole koskaan tuntenut itseäni yhtä huonoksi, olen aiemmin saanut rakentavaa palautetta onnistumisen kokemusten kera (ja aiemmat työpaikat ovat ilmapiirillään mahdollistaneet myös omista virheistä oppimisen ja ammatillisen kasvamisen). Tällä hetkellä tuntuu, ettei musta ole mihinkään, vaikka tiedostan omat vahvuuteni tällä alalla, ja vaikka olen aiemmin saanut runsaasti positiivisia kokemuksia työelämästä ja omasta osaamisestani (jota tietysti haluan kehittää koko ajan eteenpäin). Inhottava ristiriitainen tilanne. Ympäristö ja ilmapiiri on sellainen, että saa mut voimaan tosi pahoin. :(
Tavallaan harmi, kun tällä alalla ei voi oikein olla työttömänä, koska lepotauko tekisi terää - mutta rahaa on saatava kuitenkin.
Jospa selaisin avoimia työpaikkoja tänään sen sijaan, että jämähtäisin tähän apeaan ajatuskierteeseen.
domi, 28.2.2008 19:27:
Joskus tulee mieleen, et saisko tän saman rahan, mitä nyt saa, pienemmällä työllä ja vähemmällä stressaamisella? Voisiko joskus kokea olevansa kokoajan tyytyväinen hommiinsa?
Menipä offtopiciksi, sori.
Vampyrella, 28.2.2008 19:36:
OT is my middle name. :D
domi, 28.2.2008 19:56:
Jatketaan hiukan OT:ta. Meillä nuo ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka ovat opetelleet sen tietyn muotin, ja ovat vain yhdellä osa-alueella mukana. Sitten kun mukaan tulee tällainen allekirjoittanut, joka on nuori (muut ovat siis yli 50-vuotiaita) ja joka haluaa oppia mahdollisimman paljon uutta tietoa eri osa-alueilta ja olla mukana kaikessa, niin jopas niskakarvat menevät heillä pystyyn. Siitä seuraa kyräilyä, selän takana puhumista, ja tämän kaiken seurauksena ainakin mulla, innostuksen laantumista, työn inhoamista ja muuta sen sellaista.
Elämä on :)