Mä heitän vesilintua näillä. Onneks maksoin näistä, jeiiiiiiiiiiiii! Siistii. -not
31,307 posts, 1,566 pages, 8,570,191 views
pirpeli, 14.2.2008 08:34:
On tää vähän tyhmää ja lapsellista, mut oisin mä ehkä kuitenkin huolinut jonkun vaikka iiiihan pienen oman ystävänpäivälahjan.....Onhan tää päivä kuitenkin alunperin rakastavaisille suunnattu.
No, kai mä opin joskus olemaan aikuinen.
MissKoo, 14.2.2008 08:26:
Logitechin langaton näppis ja hiiri.. siis voi v****u mitä paskoja! Sillon aiemmin kun oli ihan pekka perushiiri ja näppis ei ollut -koskaan- mitään ongelmia ja nyt ei muuta olekaan. Hiirtä ei voi ees käyttää enää, kursori vaan vaeltaa päämäärättömästi ees taas, vaikket koskis koko hiireen ja ei se vaan toimi. Näppis on puolestaan niinkin ihana, että tiputtaa koko ajan oikean puolen näppiksestä pois, siis numerot ja plussat ja pikkuenterin yms. Ei vaan toimi. Olen yrittänyt asentaa koko hela hoitoa uudestaan, mutta ei näytä toimivan.
Mä heitän vesilintua näillä. Onneks maksoin näistä, jeiiiiiiiiiiiii! Siistii. -not
pirpeli, 14.2.2008 08:34:
On tää vähän tyhmää ja lapsellista, mut oisin mä ehkä kuitenkin huolinut jonkun vaikka iiiihan pienen oman ystävänpäivälahjan.....Onhan tää päivä kuitenkin alunperin rakastavaisille suunnattu.
No, kai mä opin joskus olemaan aikuinen.
Mark, 14.2.2008 08:48:
---
-klips-
---
step 1. vaihda patterit
step 2. soita mulle jos ei toimi
-M
H3li, 14.2.2008 06:01:
Mun eilisen :( oli kyl se, ettei kottero menny katsastuksesta läpi.
Oikeestaan se vituttaa vähän vieläkin, mut tavallaan se on myöskin aika :DDD
Miinapiina, 14.2.2008 09:48:
---
H3li, 14.2.2008 06:01:
Mun eilisen :( oli kyl se, ettei kottero menny katsastuksesta läpi.
Oikeestaan se vituttaa vähän vieläkin, mut tavallaan se on myöskin aika :DDD
---
mitäs vikaa löyty?
H3li, 14.2.2008 12:28:
mm. bensaa vuotaa jostain aika reippaasti, tuulilasis se halkeama, jotkut kumit jossain on pilalla, alusta tai helmakotelo ruosteessa eikä rekisterikilven toinen valo pala (omg). Alatukivarren pallonivel on myös jotenki väljä tms. Olihan siin 2 sivua pelkkää vikalistaa >:(
nimim. halutaan Auto
Annakins, 14.2.2008 12:42:
Erinäiset asiat hieman vaivaa ja viikonlopun jäljiltä tullut kelailtua kaikkea taas vähän liikaa
Logitechin langaton näppis ja hiiri.. siis voi v****u mitä paskoja! Sillon aiemmin kun oli ihan pekka perushiiri ja näppis ei ollut -koskaan- mitään ongelmia ja nyt ei muuta olekaan. Hiirtä ei voi ees käyttää enää, kursori vaan vaeltaa päämäärättömästi ees taas, vaikket koskis koko hiireen ja ei se vaan toimi. Näppis on puolestaan niinkin ihana, että tiputtaa koko ajan oikean puolen näppiksestä pois, siis numerot ja plussat ja pikkuenterin yms. Ei vaan toimi. Olen yrittänyt asentaa koko hela hoitoa uudestaan, mutta ei näytä toimivan.
Yallu, 14.2.2008 14:03:
---
---
Millanen pöytä sulla on? Onko pinta kiiltävä, vai matta? Käytätkö hiirimattoa? Optiset hiiret ei toimi kiiltävällä pinnalla, ja joskus valkoinen pinta tökkii..