päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,570,341 views

Miinapiina

#25161 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

hemuz, 17.1.2008 12:15:

Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...

aih... *ding*
tuleeks tosta nyt jtn paskaa sit, karenssii tai jotain?

--
pinkki on pop!!!

ezzy

#25162 • • Edited ezzy Droid-pappa

---
Miinapiina, 17.1.2008 12:14:
---
hemuz, 17.1.2008 12:11:
voi vitun työkkäri.

---

mitäs kivaa siellä/ne?

---

Vanha kunnon pätevä syy-kortti. jee. Ne kyllä osaa :)

Miinapiina, 17.1.2008 12:17:
---

---

aih... *ding*

3kk taitaa olla aika vakiokarenssi tollasesta.
hemuz

#25163 • • hemuz kätevä emäntä

Miinapiina, 17.1.2008 12:17:

aih... *ding*

3vitun kuukautta, kun en voinu ees talon sisällä siirtyä.
Mulla on oikeus valita missä mä asun.
Miinapiina

#25164 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

hemuz, 17.1.2008 12:19:

3vitun kuukautta, kun en voinu ees talon sisällä siirtyä.
Mulla on oikeus valita missä mä asun.

*igor* johan on hanurista *uuh*

--
pinkki on pop!!!

sapeli

#25165 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 17.1.2008 11:50:
Tyhmät rajotukset korkotukiasunnoissa *uuh*

Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..

Harmittaa, kun ehdin jo niin innostua tuosta kämpästä.

No pöh *hmph* Eiks se sun sisko ketä mä en oo koskaan nähny vois muuttaa siihen teidän kanssa? Se just joka on suurimman osan ajasta ulkomailla ja jolla on tosi samanlainen käsiala kuin sulla? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

#25166 • • Freja Sihteeri
Mul on hirvee shoppailuhimo, mut pitäis viel 1,5 viikkoa jaksaa sinnitellä. MUTKU! tahtoo tuhlata rahaa. Tahtoo uusia vaatteita. HETI.

Argh. pakko silti sinnitellä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

#25167 • • Freja Sihteeri
Tuskailin duunikaverilleni ongelmastani, kun koko ajan tekee mieli jotain. Duunikaveri sanoi si et yleensä ressi laukasee sellasta, ja kysyi et ressaako mua jokin. No, sitten mietiskelin ja sanoin et "no eeeeei nyt silleen" ja si rupesin pohtimaan ja avautumaan ja tulipas si todettua itsekin 5 minuutin avautumisen jälkee, et mä taidanki ressaa ihan helvetin monta asiaa, vaikka oikeesti luulin et "ehkä mä vaa semipienesti jotain ressaan".

Ressaan ihan liikaa, ihan liian monta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Quakey

#25168 • • Quakey
jep jep! mun äiti on ottamas selvil mun poissaoloista..... >.> *poks*

ja lisäksi tili näyttää olevan aika tyhjä kun vinyylejä on ostettu ihan himona :D
plink

#25169 • • plink team paska
täs mun työtuolissa on saatanan huono nukkua. kokoaika meinaa valua lattioille :/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Yallu

#25170 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 17.1.2008 07:23:
VOI HEVONHELVETTI SENTÄÄN! *poks* Mikä vitun talvi tää on olevinaan??? Pimeyttä, tuulta, vettä.. Mä en jaksa tällästä! Ennen oli sentään lunta ja sitä kautta valoa. Nyt tää koko helvetin pitkä pimeys ahdistaa ja puristaa rintaa. Mä en ala..*nyyh*

Voispa nukkua talviunet, niinkuin karhut konsanaan.. Tai no, nekin reppanat taitaa nykyisin olla tästä ilmastosta niin sekaisin, etteivät edes tajua mennä talviunille..

Reilu viikko, ja meikäläinen lähtee ottaan aurinkoa, pitkään ja hartaasti..
#25171 • • opmdevil Guest
Mie oon koukussa tähän Electric Pulsen White noise kipaleeseen vai onkohan tämä toisinpäin. Pakko kuunnella koko ajan. Mutuen se tilutus soi päässä koko ajan ja se vasta onkin rasittavaa...
mariq

#25172 • • mariq

sapeli, 17.1.2008 12:25:
---
mariq, 17.1.2008 11:50:
Tyhmät rajotukset korkotukiasunnoissa *uuh*

Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..

Harmittaa, kun ehdin jo niin innostua tuosta kämpästä.
---
No pöh *hmph* Eiks se sun sisko ketä mä en oo koskaan nähny vois muuttaa siihen teidän kanssa? Se just joka on suurimman osan ajasta ulkomailla ja jolla on tosi samanlainen käsiala kuin sulla? *vink*

..ja jolla on sama hetu.. *vink*

Tota mekin mietittiin, et saisko siihen jonkuu kaverin nimellisesti asumaan.. mut kyl kaikil tuppaa olemaan ihan omakii koti, missä on kirjoilla..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Siren

#25173 • • Siren Seinäruusu
Oon kuolemanväsynyt ja työpäivä on vasta edessä *poks*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Jutu

#25174 • • Jutu Blondi
Vasta eka viikko työharjottelua kohta takana ja musta tuntuu, että mä en kestä enää. Oonkohan ihan oikeella alalla sittenkään :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

#25175 • • Edited Taika Guest
tän viikon työsaldo: 7h *nauru* ja huomenna taas vaihteeksi saikulla.*igor*
paranis jo tää hemmetin tauti, en jaksaisi enää yhtään levätä ja "nauttia" kun saa vain olla - sitä kun on jo reilun viikon verran ollut, lepäillyt ja tuijotellut näitä samoja seiniä niin alkaa hauskuus olemaan tästä hommasta kaukana*hmph*
Amma

#25176 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
NYT palo käämit. MIEHET.

--
*etsiskel*

Sinza

#25177 • • Sinza

Sinza, 15.1.2008 09:42:
Tätä mä just pelkään. Nyt ku asuu rivarissa ni mulle on oikein muodostunut ongelmaks oven avaaminen. En uskalla ollenkaan mennä avaa ovea, koska pelkään et siel on tv-lupatarkastaja ja sit en pysty valehtelee sille päin naamaa *nauru*. Huono homma on vaan se että jos puuhailee keittiössä jotain niin ovellaolija näkee sut... On mulla kans ongelmat! Onneks avokki avaa aina oven kun se on himassa, niin mun ei tarvi valehdella päin naamaa jos joku tulee lupia kyselemään!

Noni, nyt se sitten kävi! Mutta ei olis voinu parempi tilanne olla. Tultii just kävelemästä sisään, oltii eteisessä ulkovaatteet päällä, kämpässä ihan pimeetä muuten. Se oli salee ollu nurkan takana venaamassa meitä, koska kukaan ei meidän perässä kävellyt. Ja onneks avokki oli mun taustatukena niin selvittiin siitä! Äijä yritti selvästi saada mun naamasta selville että valehtelenko vai en! Voi perhana että kiehuttaa *grr*! Onks muilla kokemusta, että kun ne käy kerran, niin tuleeko ne vielä uudelleen?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

vinsku

#25178 • • vinsku huba huba
Näin tänään kuolleen ihmisen kun eräs mies sai ärrällä sairaskohtauksen ja kuoli siihen. *nyyh*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Sand3

#25179 • • Sand3 satuolento
Kaksi kaverin heppaa lähtee sunnuntai aamuna vihreämmille laitumille *nyyh* toinen on mulle vielä ollut lukio aikana todella tärkeä.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

ezzy

#25180 • • Edited ezzy Droid-pappa

Taika, 17.1.2008 16:08:
tän viikon työsaldo: 7h *nauru* ja huomenna taas vaihteeksi saikulla.*igor*
paranis jo tää hemmetin tauti, en jaksaisi enää yhtään levätä ja "nauttia" kun saa vain olla - sitä kun on jo reilun viikon verran ollut, lepäillyt ja tuijotellut näitä samoja seiniä niin alkaa hauskuus olemaan tästä hommasta kaukana*hmph*

Arvaa millasta mulla on ku elokuusta sairastanu :D Päivän siellä täällä ollu duunissa...hajoo päääääää. Onneks pitäis kohta päästä nielurisaleikkaukseen jo prkl