hemuz, 17.1.2008 12:15:
Oon eronnu muka ilman pätevää syytä sieltä vantaalta...
aih...
tuleeks tosta nyt jtn paskaa sit, karenssii tai jotain?
31,307 posts, 1,566 pages, 8,570,341 views
---
Miinapiina, 17.1.2008 12:14:
---
hemuz, 17.1.2008 12:11:
voi vitun työkkäri.
---
mitäs kivaa siellä/ne?
---
Miinapiina, 17.1.2008 12:17:
---
---
aih...
Miinapiina, 17.1.2008 12:17:
aih...
hemuz, 17.1.2008 12:19:
3vitun kuukautta, kun en voinu ees talon sisällä siirtyä.
Mulla on oikeus valita missä mä asun.
mariq, 17.1.2008 11:50:
Tyhmät rajotukset korkotukiasunnoissa
Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..
Harmittaa, kun ehdin jo niin innostua tuosta kämpästä.
Super-Kerttu, 17.1.2008 07:23:
VOI HEVONHELVETTI SENTÄÄN! Mikä vitun talvi tää on olevinaan??? Pimeyttä, tuulta, vettä.. Mä en jaksa tällästä! Ennen oli sentään lunta ja sitä kautta valoa. Nyt tää koko helvetin pitkä pimeys ahdistaa ja puristaa rintaa. Mä en ala..
Voispa nukkua talviunet, niinkuin karhut konsanaan.. Tai no, nekin reppanat taitaa nykyisin olla tästä ilmastosta niin sekaisin, etteivät edes tajua mennä talviunille..
sapeli, 17.1.2008 12:25:
---
mariq, 17.1.2008 11:50:
Tyhmät rajotukset korkotukiasunnoissa
Löyty aivan mahtis kämppä tosi edullisesti, mutta meillä ei ilmeisesti oo mitään mahkuja saada sitä. Toki se on vähän turhankin iso, mutta kun se on halvempi kun yksikään sitä kokoluokkaa oleva, joita on katsottu, niin miksei sitä mielellään ottaisi? Kaksi asukasta ei vain ilmeisesti riitä, pitää olla kolme. Meitähän on itse asiassa neljä, mut ne ei varmaan laske noita nelijakasia..
Harmittaa, kun ehdin jo niin innostua tuosta kämpästä.
---
No pöh Eiks se sun sisko ketä mä en oo koskaan nähny vois muuttaa siihen teidän kanssa? Se just joka on suurimman osan ajasta ulkomailla ja jolla on tosi samanlainen käsiala kuin sulla?
Sinza, 15.1.2008 09:42:
Tätä mä just pelkään. Nyt ku asuu rivarissa ni mulle on oikein muodostunut ongelmaks oven avaaminen. En uskalla ollenkaan mennä avaa ovea, koska pelkään et siel on tv-lupatarkastaja ja sit en pysty valehtelee sille päin naamaa . Huono homma on vaan se että jos puuhailee keittiössä jotain niin ovellaolija näkee sut... On mulla kans ongelmat! Onneks avokki avaa aina oven kun se on himassa, niin mun ei tarvi valehdella päin naamaa jos joku tulee lupia kyselemään!
Taika, 17.1.2008 16:08:
tän viikon työsaldo: 7h ja huomenna taas vaihteeksi saikulla.
paranis jo tää hemmetin tauti, en jaksaisi enää yhtään levätä ja "nauttia" kun saa vain olla - sitä kun on jo reilun viikon verran ollut, lepäillyt ja tuijotellut näitä samoja seiniä niin alkaa hauskuus olemaan tästä hommasta kaukana*hmph*