31,307 posts, 1,566 pages, 10,117,579 views
eilen kyl toimi, mut nyt ku laitan piuhan kii ni mitään ei tapahdu... vika voi myös olla akussa, koska vaiks oon kuinka lataillut ni palkit ei pysy.
domi, 7.12.2007 09:30:
Plaah. Tänään en kyl jaksaisi katella ketään dorka-työkaveria.
Ois kiva vaa nukkua viel hetki ja si viettää laatuaikaa ystävän kanssa.

Lauruska, 7.12.2007 13:56:
Niin ja laskinpa äskön opintopisteeni. Valmistumisen raja 240op, ja minulle tulee 239.5 opintopistettä, vaikka olin laskenut että saisin 242 opintopistettä. Mitähän nyt
Eilen klo 12 oltiin paikan päällä lopella ja sillon piti alkaa meidän mökki vuokra. Avaimet piti olla postilaatikossa niinku aina ennenkin... Päästiin sit tosiaan mestoille ja eipä sitten päästykkään pihaa pidemmälle! Ei näkynyt avaimia.. Paleltiin pihalla tunti ja koiteltiin soitella asiaa hoitavalle taholle, mutta ei saatu yhteyttä :( Kieltämättä kyllä aika perseestä. Kaikki oltiin järkätty tämä päivä vapaaks duuneista jne ja venattiin innolla, että jee jee päästään nyt relaamaan möksälle. No sit päästiin pihalle kamat autossa ja eipä näkynyt avaimia 
astaroth, 8.12.2007 11:48:
vittukyrpäsaatanapaska!
näyttö hajosi luurista. eipä siinä mitään, uusi luuri on jo mutta tietenkin numerot oli tallennettu sekä puhelimeen, että sim-kortille. onneksi edes osa numeroista on tallella siis, mutta olisi ne muutkin kiva saada kaavittua vanhasta romusta pois