päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,439,091 views

pirpeli

Posts: 5,533

#23861 • • pirpeli

Annakins, 26.10.2007 11:29:
Otan sanani takaisin, edes töissä ei mee nyt hyvin. Paskaakin paskempi duunipäivä, joka todennäköisesti venyy, koska kaikki aika menee muiden virheiden korjailuun. Vittu.



Koita Anna jaksaa!*hali*
Sä oot kuitenkin _tosi_ hyvä työssäsi ja ihana muutenkin!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

SyndroDome

Posts: 1,103

#23862 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*

Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin! *joo*

Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä *ding* Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.

Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.

Ah avautuminen! Jopas helpotti *hymy*

--
Life is full of choises.

typo

Posts: 685

#23863 • • typo Testaaja
Jotkut teinit keksi eilen illalla puoli yksitoista, että onpa kiva soittaa tämmöiseen numeroon ja terrorisoivat mua sitten koko illan... ja uudestaan tänään aamupäivällä.

Soneran aspa sanoo: "haista paska, me ei voida tehdä mitään".

.pi.

--
.psychedelicious.

Jypä

Posts: 116

#23864 • • Jypä Raep
Kone ei kestä softan asennusta. Ei installoi sitä siis ollenkaan. Kun alottaa installin niin kone vittu huutaa 999999999 mrd. rp/m ja nakkaa työpöydän ääreen. Perkele. *hmph*
KooKie

Posts: 4,338

#23865 • • KooKie aka. Petress Pan

typo, 26.10.2007 12:15:
Jotkut teinit keksi eilen illalla puoli yksitoista, että onpa kiva soittaa tämmöiseen numeroon ja terrorisoivat mua sitten koko illan... ja uudestaan tänään aamupäivällä.

Soneran aspa sanoo: "haista paska, me ei voida tehdä mitään".



Ja tämän takia mun mielestä ehdotettu käytäntö, että salaiset numerot poistettaisiin, mutta numerosta ei välttämättä saisi tietää omistajan nimeä, olisi varsin toimiva!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#23866 • • Annakins Guest
Pahoittelen nyt seuraavaa kirosanatulvaa


VITTUSAATANAPERKELE!

Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.

haistakaa vittu.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23867 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
oharit :( tästä piti tulla hauska perjantai ja lauantai, toivottavasti ei joutus pettymään

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Marianne

Posts: 146

#23868 • • Marianne
Vitun syysahdistus iskee.. miten voi yht´äkkiä ollakkin tällanen fiilis*nyyh*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Avatar
#23869 • • Annakins Guest

Annakins, 26.10.2007 12:49:
Pahoittelen nyt seuraavaa kirosanatulvaa


VITTUSAATANAPERKELE!

Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.

haistakaa vittu.



Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.
Verano

Posts: 4,649

#23870 • • Verano Merituuli

Annakins, 26.10.2007 13:54:
---
Annakins, 26.10.2007 12:49:
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.

haistakaa vittu.
---
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.



Vittu toi on kyllä niin pelleilyä toi touhu siellä ettei mitään rajaa. Eikö ne nyt saatana ymmärrä, ettei ole mitään järkeä pistää osaavia ja keisseihin perehtyneitä ihmisiä pihalle/ olla vakinaistamatta heitä jolloin mahdollisesti lähtevät ihan itsekin.
Avatar
#23871 • • Annakins Guest

Verano, 26.10.2007 14:12:
---
Annakins, 26.10.2007 13:54:
---
Annakins, 26.10.2007 12:49:
Valtio - hyvä työnantaja. Haistakaa paska. Vakinaistamiset ei tule kuuloonkaan (no eipä siihen kukaan luottanutkaan) ja nyt on 7 ihmisen (ml. mun) työsuhteiden jatko katkolla. Työt ei lopu, mutta meidän työsuhteita ei ehkä jatketakaan.

haistakaa vittu.
---
Noni. Virkamiestasolla jo sanottu, että ei jatkoa.

---


Vittu toi on kyllä niin pelleilyä toi touhu siellä ettei mitään rajaa. Eikö ne nyt saatana ymmärrä, ettei ole mitään järkeä pistää osaavia ja keisseihin perehtyneitä ihmisiä pihalle/ olla vakinaistamatta heitä jolloin mahdollisesti lähtevät ihan itsekin.



Absurdeinta tässä on se, että kenelläkään ei ole mitään käsitystä siitä, kuka meidän töitä sitten tekee jos tosiaan työsuhteita ei jatketa. Edellisen kerran kun näihin hommiin (viime keväänä) yritettiin löytää väkeä talon sisältä, löytyi peräti yksi kiinnostunut ja pätevä henkilö. UM:lle tyypilliseen tapaan ne varmaan ottaa sitten harjottelijoita näihinkin hommiin.
Birgie

Posts: 1,311

#23872 • • Birgie Kikati

SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*

Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin! *joo*

Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä *ding* Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.

Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.

Ah avautuminen! Jopas helpotti *hymy*



herra dr alban *nauru* mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Mimir

Posts: 1,366

#23873 • • Mimir Rouva Yninä

SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*



Mulla meni viime viikolla kummallisesti toisinpäin: vastaanoton täti ei luovuttanu, ennenku sai mulle varattua ajan lääkärille. Koetin selittää, että mulla on nyt seuraavat viikot vähän kiireistä, että enkö vois varata sitä aikaa myöhemmin ku tiedän aikatauluni paremmin (ei ole siis millään lailla kiireellinen asia), mutta tämähän alko vaan kahta kauheemmin kysellä, että "no mutta eikö varmasti kävis päivä x". Sitte ku lopulta löyty päivä, jolle sanoin, että voin ottaa sen ajan, niin tämä vielä oikein piikikkäästi totes, että "ai sillonko sulla sitte ei olekaan sitä kiirettä?".

--
[Wings are growing on her.]

SyndroDome

Posts: 1,103

#23874 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Birgie, 26.10.2007 15:36:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*

Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin! *joo*

Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä *ding* Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.

Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.

Ah avautuminen! Jopas helpotti *hymy*

---


herra dr alban *nauru* mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P



=D

Onks se kans herra dr alban? :) Vai kenties joku muu murtaen suomea puhuva *hih*

--
Life is full of choises.

SyndroDome

Posts: 1,103

#23875 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mimir, 26.10.2007 15:46:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*
---


Mulla meni viime viikolla kummallisesti toisinpäin: vastaanoton täti ei luovuttanu, ennenku sai mulle varattua ajan lääkärille. Koetin selittää, että mulla on nyt seuraavat viikot vähän kiireistä, että enkö vois varata sitä aikaa myöhemmin ku tiedän aikatauluni paremmin (ei ole siis millään lailla kiireellinen asia), mutta tämähän alko vaan kahta kauheemmin kysellä, että "no mutta eikö varmasti kävis päivä x". Sitte ku lopulta löyty päivä, jolle sanoin, että voin ottaa sen ajan, niin tämä vielä oikein piikikkäästi totes, että "ai sillonko sulla sitte ei olekaan sitä kiirettä?".



*whaat* ohoh no sulla oli tosiaan joo vähän eri ääni kellossa :) Hyvä joskus näinkin päin *hymy*

--
Life is full of choises.

Birgie

Posts: 1,311

#23876 • • Birgie Kikati

SyndroDome, 26.10.2007 16:00:
---
Birgie, 26.10.2007 15:36:
---
SyndroDome, 26.10.2007 12:12:
Hienosti toimii taas julkinen terveydenhuolto. Ei mulla kuulema oo vielä tarpeeks pahaa poskiontelotulehdusta, et lääkärille pitäis mennä. Hyvä, että hoitaja siellä luurin toisessa päässä tietää tilanteen paremmin ku minä ite.. Mulla nyt kuitenkin on poskarit skeidana about kerran kuussa, et ehkä noi oireet on aika tutuiks jo tullu *igor*

Ja muisti toki vielä hyvin närkästyneesti mainita, että ei niitä antibiotteja huvikseen syödä. Tottahan toki minä niitä huvinkseni popsinkin! *joo*

Ja oma lääkärikin olis kyllä ollu kuulema pois tänään, että ei juurikaan olisi kiinnostanut sen rouva ljubljanan tai herra dr albanin vastaanotolle mennä *ding* Ei sillä, että minua hoitavan lääkärin kansallisuudella olisi jotain väliä, mutta kyllä mun mielestä minimivaatimus olisi, että lääkärien kanssa pystyisi kommunikoimaan suomeksi.

Kerrankin ajattelin, et nyt mennään ajoissa lekurille, eikä pitkitetä enään yhtään.. No ei sitten. Olis ollut kyllä muitakin vaivoja mitä olis pitänyt saada lekurille näyttää, mutta ehkä maanantaina sitten.

Ah avautuminen! Jopas helpotti *hymy*

---


herra dr alban *nauru* mun omalääkäri on kans semmonen kenen puheesta ei saa mitään selvää :P

---


=D

Onks se kans herra dr alban? :) Vai kenties joku muu murtaen suomea puhuva *hih*



Ei oo herra alban vaan herra ismail jotakin :P

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Avatar
#23877 • • aalto2 Guest
okei nyt tekee mieli juoda perseet...
Freja

Posts: 8,775

#23878 • • Freja Sihteeri
Ihan hirmuisen ikävä Tainaa.

Mun on pakko päästä talvella käymään Dubaissa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23879 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Piti ostaa talvitakki, housut, ja joku lämmin paita. Palasin kaupungilta 2 hihatonta mukanani *igor* miks tässä aina käy näin..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#23880 • • Freja Sihteeri
Oon aina joskus miettiny yhtä asiaa, mikä mua on tavallaan pelottanut. Tai no, ei nyt pelottanut, mut silti mietityttänyt silleen, et mä en halu et se juttu tapahtuis mulle.
Nyt näin siitä asiasta sitten unta, ja siinä unessa mä reagoin oudosti, mutta silti suunnilleen sillä tavalla kuin ajattelinkin reagoivani, vaikka yritin siinä unessa olla viileä ja tunteeton yms.

Se uni muuttui yhä kurjemmaks ja kurjemmaks, ja ehkä myös sellaiseks mitä en uskois oikees elämäs tapahtuvan, vaikka sekin olis ihan mahdollista.

Nyt sit heräsin siitä unesta, ja mieli on entistä miettiväisempi.

Onneks pitää alkaa valmistautuun töihin, ni saa ajatukset pois siitä.

On silti aika väsy nyt.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been