tataa!
mä oon taas niin epäluovutuskelpoinen. vuoden 2006 lopulla koitin mennä, mut hemoklopiinit oli vaan 119 eikä päässyt. raja on naisil vissiin 125... no sitten koitin tammikuussa 2007 ja pitkästä aikaa jopa pääsin sinne asti ja luovutinkin jopa vertani. tämän jälkeen maaliskuussa otin kaksi lävistystä = 6kk karenssi. sen jälkeen kävin luovuttumassa tyytyväisenä, kunnes otin korvaan lävistyksen = taas 6kk karenssi :D noh se loppui tuossa sillä tavalla, että kävin viime kuun alussa yrittämässä veripalvelussa, että joskos sitä pitkästä aikaa tulisi tekemään hyvän teon.
no ei, kun oli ollu juuri laktoosirasituskokeet ja ei ollu tuloksia tullut niin ei ne laskeneet mua sinne. lupasin palata seuraavassa kuussa asiaan...
... kävin siis sielä eilen koittamassa taas :D mutta ei päässyt kun nyt on 3kk karenssi kiitos petipuuhien!
nähdään heinäkuussa siis ehkä. :D
vois siis luovuttaa useemminkin jos vaan koskaan pääsis sinne piikille asti xD
olen mä sentään kai 6 kertaa tän elämäni aikana onnistunut siinä.
peikkolapsi, 8.4.2008 23:52:
vois siis luovuttaa useemminkin jos vaan koskaan pääsis sinne piikille asti xD
olen mä sentään kai 6 kertaa tän elämäni aikana onnistunut siinä.
Sama täällä, aina on joku lävistys/tatska/joku muu syynä, että ei pääse. Just äsken tuli taas 6kk:n karenssi malaria-alueella matkustelun takia ja ennen matkaa oli karenssia rokotuksien takia... Syksyllä sit näillä näkymin taas.
Mun mielestä noi karenssit on ihan OK. Riski ei kai olisi hirveän suuri, mutta parempi vain, että varaudutaan vähän varmuuden varalta. Ei sitten pääse käymään hassusti.
Joskaan tuota homo-karenssia en ymmärrä. Se on aikamoinen muinaisjäänne kyllä.
Tänään kävin taas, perjantai-iltana pääsi (käsittämätöntä kyllä ) aivan jonottamattakin. Nyt on myös ruusuviikko menossa, sain kivan vaaleanpunaisen ruusun jota taas hoivailla :)
Tullut kai kerran luovutettua, tulisi varmaan käytyä useammin ehkä jos olis jossain lähempänä tai ei tulisi kaikenlaisia lävistyksiä/tatuointeja hankittua
Sain taas hyvän tekosyyn ettei tarvii mennä luovutukseen kun täytyy olla vähintään 3kk leikkauksen jälkeen "karanteenissa". Eli eka kerta jälleen kerran pitkittyy
jaahas. kävin tänään taas yrittämässä! viimeksi tosiaankin 1.10.07 ollut, sen jälkeen vaan erinäisissä karensseissa. no nyt loppu entiset ja kun tossa oli luppoaikaa ni jonottelin sielä sitten tunnin vaikka arvelinkin ettei tälläkä kertaa tärppää. no joo ei, kiitos tähystyksen missä olin, sain puoli vuotta karenssia. ja vaikka en olis saanutkaan, ni kotiinkäännytys 3 kuukaudeks ois ollu ainakin varma; hemoglobiini 123 eli alle alarajan. oon se ny kumma! no maaliskuussa seuraavaks koittamaan
Ollut kyllä mielessä, mutta hemoglobiini aina niin alhainen. Joku puoltoista vuotta sitten oli 113 ja nyt pari kuukautta sitten kun viimeksi mitattiin, niin olin ihmeissäni, kun oli jopa 120. Ja minimirajahan luovutukseen taitaa olla 125...?
Nyt jos sattuu olemaan A:ta tai mitä tahansa miinusta, niin kipin kapin luovuttamaan. Niissä näyttää tilanne olevan heikoin. Viime viikolla oli pula A+ ja O+, mutta näköjään toi O+ on saatu vähän korjaantumaan. Tuolta voi seurailla www.veripalvelu.fi
Olen aikoinaan jolloin mulla ei ollut vielä minkäänlaisia seksi kokemuksia miesten kanssa. Nykyäänhän mä oon sitten elinikäisessä veren luovutus kiellossa.
•
•
AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Kerran kun olin intissä. Luovuttamisesta sai vapautuksen palvelusta päivän ajaksi, niin pitihän sitä olla silloin vapaaehtoinen
Sen veren ottanut täti vaan totesi että mulla on "vetäytyvät verisuonet" tms. niin sen piti tökkiä molemmat kädet täyteen reikiä ennen kuin löysi suonen mistä sai veren ulos