Oletko luovuttanut verta?

397 posts, 20 pages, 134,228 views

korento

#161 • • korento Raiski turbo Emma
Itseasissa luovutin verta ensimmäisen kerran juuri viime viikolla kun sain vihdoin mahdollisuuden :) Varmaan pyrin jatkossakin luovuttamaan kun tilaisuus vaan eteen sattuu. Niin paljon puhuttu siitä että "hyväntekeväisyysrahat" ei mene perille asti, niin en usko että tuossa ainakaan veri välistä häviää :D Eli kannatan touhua muutenkin :)

--
Se tuntui takapuolessa asti.

Kolera

#162 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olis taas tuosta a ja o verestäkin tuolla pulaa näemmä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

DiamonDie

#163 • • DiamonDie mediahippi
Kävin toissapäivänä antamassa 25 putkiloa verinäytteitä, kai tämän voi jo melkein laskea verenluovutukseksi? ;-P
DJ Smyygi

#164 • • DJ Smyygi
Kyl pari kertaa on tullu luovutettuu ja ny pitäis ens viikol mennä, ku tuli viestii, et meikäläisen tyyppist verta tarvitaan.
CeNedra

#165 • • CeNedra
Muutaman kerran olen käynyt, mutta sitten tuli luovutuskielto, kun pyörryin joutessani luovutuksen jälkeen :D Ainakin siitä sen verran oppi, että ei pidä mennä kesken tiukan treenikauden koulustresseineen imettäväksi.
India

#166 • • India
Mä en saa. *uuh* Mulla on liian alhainen hemoglobiini, muuten kyllä kävisin.
Kenny

#167 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Tulipas luovutettuu vertaa eka kerran elämässäni keskiviikkona! :)

--
Tao Tao

$

#168 • • Edited $ Destination weekend!
Perjantaina tuli annettua taas puoli litraa. Illalla neljä pulloa olutta ja ihan tillin tallin. Onneksi ymmärsin mennä nukkumaan ajoissa enkä lähtenyt juhlimaan kuten edellisellä luovutuskerralla.

Mä olen virallisesti type-o-negative. 4% väestöstä.

e:typo
Don Japa

#169 • • Don Japa The Setämies
Luovutettu on muinaisuudessa yli kymmenen kertaa. Nykyisin mulla on pysyvä verenluovutuskielto. Syykin on erittäin mielenkiintoinen:

• Oleskelu yhteensä yli 6 kuukauden ajan Britanniassa aikana 1.1.1980 – 31.12.1996 on pysyvä luovutuseste (variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin eli hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen mahdollisuus)

Että silleen *sars* Syökää kanaa!
LactoPhilus

#170 • • Edited LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

JAPAX, 31.10.2005 12:34:
Luovutettu on muinaisuudessa yli kymmenen kertaa. Nykyisin mulla on pysyvä verenluovutuskielto. Syykin on erittäin mielenkiintoinen:

• Oleskelu yhteensä yli 6 kuukauden ajan Britanniassa aikana 1.1.1980 – 31.12.1996 on pysyvä luovutuseste (variantin Creutzfeldt-Jakobin taudin eli hullun lehmän taudin ihmismuunnoksen mahdollisuus)

Että silleen *sars* Syökää kanaa!

toi on sääli... aina kun oon perseaukinen niin käyn luovuttaa verta niin saa safkaa ilmaseks ja sit ostaa sixpäkin bissee ja vetäsee sen huiviin niin menee ihan vitun sekasin *känni* halvaks tulee.. ja sit saattaa viel pelastaa jonkun ihmisen hengen *nauru*

ainii ja veriryhmä on AB+, vissiin harvinaisin ryhmä..
#171 • • . Guest
En mutta ajattelin luovuttaa. Mulla on 9 vuoden aikana rullalautailussa kyllä
tullut lähinnä betonikurbeihin ja asfalti pinnoille luovutettua litroittain*nauru*
meklr

#172 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.
olis kyl tarkotus jos joskus sais aikaiseksi... kuitenkin joku sitä tarvis ja joskus se voin olla mä?!
Caisa

#173 • • Caisa
Luovuttaisin jos uskaltaisin, toi on toi miun neulakammo ihan legendaarinen, yleensä kestää ainakin 15 minuuttia ennen kuin mut saa aloilleen ihan perus verikoetta varten, silti tulee otettua aina takapakkia pari kertaa ennen kuin saa pistää. Vaikka muuten oon aika lunki mut noissa tilanteissa jotenkin tulee lietsottua pientä hysteriaa...
#174 • • jesus Guest

$, 31.10.2005 11:13:
Mä olen virallisesti type-o-negative. 4% väestöstä.

Samma här! Luovuttanut en ole vielä. Hb-arvot lähentelee 180, joten syytä ehkä olisi*justjoo*
Dasjonna

#175 • • Edited Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
En, mut musta tulee hoitsu.
_trap_

#176 • • _trap_ remorseless eating machine
kyllä olen. nyt ennen joulua uudestaan, mikäli nuo Hb-arvot on kohdillaan.. ei ollut lainkaan vastenmielistä touhua. ne hoitsut siellä oli todella mukavia ja huolehtivaisia ja mun mielestä verikokeiden otto on ollut ikävämpää kuin tuo verenluovutus.

--
It is not my place, the 9 to 5 world.

jeesboks

#177 • • jeesboks p u p u
Ei oo ikinä tullu luovutettua, enkä itse asiassa ole edes pätevä luovuttamaan verta. Sairauksia, jotka asian estää. Luovuttaisin jos voisin.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jutu

#178 • • Jutu Blondi
Viime maanantaina mua kehotettiin käymään verenluovutuksessa, koska mulla on niin hyvä laatuista verta. Kelpais kuulema kaverillekin *nauru* Ehkä mä tässä joku päivä käynkin "kohtaamassa" pelkoni *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

alpha_

#179 • • alpha_
intissä luovutin kerran kun sillä sai vapaata muusta palveluksesta. silloin ajattelin että voisin luovuttaa uudestaankin, mutta eipä ole tullut vielä uudestaan käytyä.