130 posts, 7 pages, 41,440 views
Se kun taitaa viihtyä paremmin uuden ukkonsa kans mikä on ihan hyvä sen tapaukses ainakin. Kaikki teinitötöilyt jäin tietysti ite fuckiin..ei tarvinu kertoa...
Ehkä sillä on pieni aavistus siitäkin mikä meininki nykyään on? Isoveli on enemmän kattonu, etten mitää ihan daijuu puuhastele
...ja kun se tosiaan on aika iso...
Ja tietää eniten meidän perheessä mun asioista.

UnityF:
Hmm... no eipä siitä oo kuulunu vähän aikaa taas mitään ja eipä mullakaan ole mitään asiaa sinne suuntaan kun oon luuseri hänen mielestä.... isä tietää sitäkin vähemmän kun oon nähny sitä viimeisen 13vuoden aikana 3,5kk yhteensä.. joten hyvä perhe..! jes....! Olen ylpeä heistä...
UnityF:
---
Jone:
Kuullostaa vittumaiselta, mutta miten sä olet yhtään parempi tolla "mun vanhempani ovat perseestä"-asenteellasi?
---
hmm.. mietin nyt avaudunko tässä vaiko sulle yksityisesti.. yksityisesti lähtee..
ollaan kyl nuristu puolin jos toisinkin asiasta jos kolmannestakin .. mut nopeaasti on selvinnyt sitten miksi tälläiseen ratkaisuun päädyttiin ja miten se vaikuttikin positiivisesti mun elämään.muuta äidille ei voi oikeen kaikkea kertoa ku s ei aina ihan ymmärrä,vähän vanhanaikanen tjsp.oikeestaan olen kaiken porukoilleni puhunut, joko samantien tai sitten vuoden parin kuluttua. en kyl oo koksaan oikeen tehnytkään mitään mitä en kehtaisi porukoile tunnustaa ikinä
ei ainakaan nyt tule mieleen
on ne porukat vaa nii kivat
Jone:
---
Faijan kanssa ei niin puhuta asioista, mutta sekin perustuu lähinnä siihen ettei asioista höpöttely ja itsensä ilmaiseminen ole ihan sen vahvimpia puolia. Tiedän ettei faija ihan ymmärrä mun duunaamia juttuja aina, mutta tiedän yhtä lailla että se yrittää ymmärtää parhaansa mukaan mun intressejäni ja kulloisiakin päätöksiäni, vaikka nurisisikin niistä. Se riittää mulle aivan loistavasti.
Jone:
---
UnityF:
Hmm... no eipä siitä oo kuulunu vähän aikaa taas mitään ja eipä mullakaan ole mitään asiaa sinne suuntaan kun oon luuseri hänen mielestä.... isä tietää sitäkin vähemmän kun oon nähny sitä viimeisen 13vuoden aikana 3,5kk yhteensä.. joten hyvä perhe..! jes....! Olen ylpeä heistä...
---
Kuullostaa vittumaiselta, mutta miten sä olet yhtään parempi tolla "mun vanhempani ovat perseestä"-asenteellasi?