130 posts, 7 pages, 35,203 views
UnityF:
Hmm... no eipä siitä oo kuulunu vähän aikaa taas mitään ja eipä mullakaan ole mitään asiaa sinne suuntaan kun oon luuseri hänen mielestä.... isä tietää sitäkin vähemmän kun oon nähny sitä viimeisen 13vuoden aikana 3,5kk yhteensä.. joten hyvä perhe..! jes....! Olen ylpeä heistä...
UnityF:
---
Jone:
Kuullostaa vittumaiselta, mutta miten sä olet yhtään parempi tolla "mun vanhempani ovat perseestä"-asenteellasi?
---
hmm.. mietin nyt avaudunko tässä vaiko sulle yksityisesti.. yksityisesti lähtee..
Jone:
---
Faijan kanssa ei niin puhuta asioista, mutta sekin perustuu lähinnä siihen ettei asioista höpöttely ja itsensä ilmaiseminen ole ihan sen vahvimpia puolia. Tiedän ettei faija ihan ymmärrä mun duunaamia juttuja aina, mutta tiedän yhtä lailla että se yrittää ymmärtää parhaansa mukaan mun intressejäni ja kulloisiakin päätöksiäni, vaikka nurisisikin niistä. Se riittää mulle aivan loistavasti.
Jone:
---
UnityF:
Hmm... no eipä siitä oo kuulunu vähän aikaa taas mitään ja eipä mullakaan ole mitään asiaa sinne suuntaan kun oon luuseri hänen mielestä.... isä tietää sitäkin vähemmän kun oon nähny sitä viimeisen 13vuoden aikana 3,5kk yhteensä.. joten hyvä perhe..! jes....! Olen ylpeä heistä...
---
Kuullostaa vittumaiselta, mutta miten sä olet yhtään parempi tolla "mun vanhempani ovat perseestä"-asenteellasi?