täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 539,806 views

blender

Posts: 2,552

#581 • • Edited blender Arcade | KAIKU
miks foorumis lukee nyt että mulla on uusin kommentti aleksin biisin vaikka näin ei ole?

siis biisit ja remixit osios "uusin" kohdassa. niin ja osaako kukaan sanoa mitennii mä en saa luettuuu ku mul o 1Q koko aja tos ylhääl. sitä ku painaa ni tulee vaa perus klubbarin avaus saitti
[Nuclear]

Posts: 5,855

#582 • • [Nuclear] el aprendiz
Oisko mitenkään mahdollista kehittää niin loistavaa featuree et sais suodatettua yksittäisiä topikkeja pois?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

siveys

Posts: 2,492

#583 • • siveys lovely

[Nuclear]:
Oisko mitenkään mahdollista kehittää niin loistavaa featuree et sais suodatettua yksittäisiä topikkeja pois?


Tämä olisi kieltämättä äärimmäisen hyvä idea, mutta se on teoreettisesta näkökulmasta aika vaikea toteuttaa niin, että se ei kuormittaisi palvelinta liikaa.

Itse ehdottaisin, että käyttäjillä ei defaultisti näy tunkion tavarat "uudet"-boksissa vaan se pitäisi käydä asetuksista blokkaamassa päälle jos niitä haluaa katsella.
Saara

Posts: 1,954

#584 • • Edited Saara #2970
nappi-osiosta ei pääse blogiin.

ylärivistä puuttuu blogi-painike

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Lyylikki

Posts: 2,975

#585 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en tiedä. Tuskin ketään muuta kiinnostaa, mutta aika siisti olisi vaikka Suomen lippu tuonne hymiöihin. Sit jos innostuis, niin jenkki, britti, eesti ja svedu vois kanssa toimia. Aika turhaa, mutta jos joskus on näpertelyn puute.

(Vaikka toisaalta, minähän en mitään ymmärrä tämmöisen foorumin ylläpitämisestä, mutta kai ne jollain ohjelmalla piirretään?)
Juhgu

Posts: 7,921

#586 • • Juhgu Virnistelijä
Menneen tapahtuman ketjussa tai tapahtuman tiedoissa voisi olla linkki ko. tapahtuman kuvastoon.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

diorite

Posts: 437

#587 • • diorite 180+

Juhgu:
Menneen tapahtuman ketjussa tai tapahtuman tiedoissa voisi olla linkki ko. tapahtuman kuvastoon.



Juuri meinasin tulla itse ehdottamaan ihan samaa. Eli kun menneen tapahtuman kuvat tulee sivuille, niin lisäisi se automaattisesti linkin kyseisen tapahtuman threadiin.

--
Kuka? Minäkö?

Jone

Posts: 8,258

#588 • • Jone Archibald Haddock
Onko bannerien koolle mahdollista asettaa jotain rajaa? Mua alkaa periaatteen puolesta hieman jurppia kun täällä alkaa olemaan jo megan kokoisia yksittäisiä bannereja.

TJEU
banneri.gif
anqqa

Posts: 4,032

#589 • • anqqa tirehtööri

Jone:
Onko bannerien koolle mahdollista asettaa jotain rajaa? Mua alkaa periaatteen puolesta hieman jurppia kun täällä alkaa olemaan jo megan kokoisia yksittäisiä bannereja.



o_O huh.. pitäis jokaisen bannerin laittajan jo itsestään tietää ettei monisataakiloisia bannerieta laiteta webbiin.. lisäsin että ei yli 100 kiloisia ja piilotan ton.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#590 • • Edited Jone Archibald Haddock
Yet one more samalta taholta (yli puoli megaa):
dsection6.gif
xl8r

Posts: 2,227

#591 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
EN tiedä onko ehdotettu (32 sivua on aika työlästä luettavaa..) mutta olisiko mahdollista saada jonkin laista hakua myös menneisiin tapahtumiin?

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

anqqa

Posts: 4,032

#592 • • anqqa tirehtööri

xl8r:
EN tiedä onko ehdotettu (32 sivua on aika työlästä luettavaa..) mutta olisiko mahdollista saada jonkin laista hakua myös menneisiin tapahtumiin?



oli, mutta pyynnöstä poistettiin.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#593 • • astaroth Guest
Oisko muuten jotain, jos noihin "menneet & tulevat tapahtumat"- osioihin saisi jonkinlaisen vetolaatikkosysteemin. Tämä voisi helpottaa aika paljon haluamiensa tapahtumien etsintää. Ei tarvitsisi tuskissaan selata kymmentä sivua, jos vaikka haluaa etsiä jotain vanhempaa topikkia. :P

Vetolaatikossa tapahtumat voisivat olla esim. päivämääräjärjestyksessä, mutta forumissa sitten "viimeisin viesti"-periaatteella?
onni3mk

Posts: 3,973

#594 • • onni3mk Onni on.
Mihin se radio hävisi tosta ylävalikosta?

--
Onni on.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#595 • • Aziz Combat Fighter
Joo noi megaset bannerit on kyl melkeen yhtä hauskoja ku megaset avatarkuvat; varsinkun kun toi ~990 KB vievän hirvityksen sais optimoimalla viemään noin kymmenesosan siitä mitä se vie nyt.
toma

Posts: 2,009

#596 • • toma Tototoototo
Joskus olisi perin kätevää jos kalenterissa saisi filtteröityä
tapahtumia kaupungin mukaan.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

UnityF

Posts: 15,721

#597 • • UnityF joo just se

onni3mk:
Mihin se radio hävisi tosta ylävalikosta?



katos mitä mie oon kyselly vähän aikaa sitten.. tässä quotet..

anqqa:
---
UnityF:
Missä on meijän radio? *täh* *super* *nyyh*

onko se viel tulossa takaisin?? huoh.. *ikävä*
se oli niin helppo kun ei tarvinu miettii mitä musaa laittaa kun laitto vaan klubbariradion... huoh.. nytse on poissa *uuh*

---


ei oo tulossa. se oli jo pitkään pelkkä ohjaus frisky radioon, eli saman löydät ku meet www.friskyradio.com

K

Posts: 511

#598 • • K
uudet lisäasetukset on aika päheet. mut siinä online-kohdassa on vaihtoehtoina Näy kaille(?), Näy kavereille, Ei kenellekään. tekis tavallaan mieli lohkasta tosta joku puujalka, mut ei kyl irtoo. niin et siel on siis typo.

ja kaverilistalla vois näkyä kunkin uusin viesti.
Saara

Posts: 1,954

#599 • • Saara #2970
Mulla näkyy jostain syystä vielä 1B vaikka olen koittanut etsiä sitä kaikkialta. Alunperin niitä oli kaksi ja sitten oli neljä kommenttia, joita olikin kaksi. Näkyyköhän noi jostain ihme bugista nyt tuplamääräisenä vai miten on?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Philly

Posts: 506

#600 • • Philly AIM HIGH!
"ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii" osio on nykyään täynnä myydään/ostetaan -lippuja topicceja ja mielestäni nämä topicit on aiheuttanut sen että kyseisestä osiosta on vaikeaa enää löytää muita mielenkiintoisia myydään/ostetaan topicceja, oliskohan mitenkään mahdollista että noille lippuihin liittyville topiceille saisi oman osionsa kun näyttää että täällä niitä kuitenkin ihan kiitettävästi kaupataan ja niitä kysellään...

tämä voi muutenkin karata käsistä tulevaisuudessa kun tapahtumat vaan kehittyy parempaan suuntaan ja koko ajan tänne roudataan vaan toistaan parempia artisteja soittelemaan, joten lippujen kysyntäkin tulee kasvamaan varmasti tulevaisuudessa kun loppuunmyydyt tapahtumat lisääntyvät...

ei mulla muuta *piis*