täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,105 views

Avatar
#461 • • GoA Guest

Ana-5000:
Modeemi-ihmiset ois ehkä tyytyväisempiä mikäli siirrettäis avatar-kuvan hostaus klubbarin servulle (ne ei paljoo vie tilaa) ja pistettäis niille joku kokoraja. Tuol vaikuttais osalla porukasta olevan jotain 600 x 400-kuvia linkattuna tohon avatariin.. Modeemit tykkää ku 45x45-kuva lataa minuutin.



ADSL-käyttäjä olisi tyytyväinen jos ne poistettaisiin kokonaan kun kuitenkin vievät kaistaa ja ovat loppunen lopuksi niiiiin turhia.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#462 • • Aziz Combat Fighter

GoA:
---
Ana-5000:
Modeemi-ihmiset ois ehkä tyytyväisempiä mikäli siirrettäis avatar-kuvan hostaus klubbarin servulle (ne ei paljoo vie tilaa) ja pistettäis niille joku kokoraja. Tuol vaikuttais osalla porukasta olevan jotain 600 x 400-kuvia linkattuna tohon avatariin.. Modeemit tykkää ku 45x45-kuva lataa minuutin.

---


ADSL-käyttäjä olisi tyytyväinen jos ne poistettaisiin kokonaan kun kuitenkin vievät kaistaa ja ovat loppunen lopuksi niiiiin turhia.



Pah, ne selkeyttää suunnattomasti eri ihmisten postauksein tunnistamista. Tietty yks mikä sotkee on se et noita "template"-avatareita on paljon käytössä, ois iisimpi jos ois joko niin et oma tai ei mitään, mut joku on kyl oltava.
Avatar
#463 • • GoA Guest

Ana-5000:
---
GoA:
---
Ana-5000:
Modeemi-ihmiset ois ehkä tyytyväisempiä mikäli siirrettäis avatar-kuvan hostaus klubbarin servulle (ne ei paljoo vie tilaa) ja pistettäis niille joku kokoraja. Tuol vaikuttais osalla porukasta olevan jotain 600 x 400-kuvia linkattuna tohon avatariin.. Modeemit tykkää ku 45x45-kuva lataa minuutin.

---


ADSL-käyttäjä olisi tyytyväinen jos ne poistettaisiin kokonaan kun kuitenkin vievät kaistaa ja ovat loppunen lopuksi niiiiin turhia.

---


Pah, ne selkeyttää suunnattomasti eri ihmisten postauksein tunnistamista. Tietty yks mikä sotkee on se et noita "template"-avatareita on paljon käytössä, ois iisimpi jos ois joko niin et oma tai ei mitään, mut joku on kyl oltava.



No joo totta tuokin. Toisaalta hyvä vaihtoehto olisi tuoda taas lisää optioita joilla voisi kytkeä nuo pois päältä. Esim. pakkotoistom foorumilla noin voi tehdä ja ite tykkään tuosta paljon enemmän kun ei tartte kattella noita tyhmiä kuvia tai lukea niitä elämänviisauksia joka viestin alapuolelta. Keep-It-Simple on sellainen tyyli mistä minä itse pidän. Tosin tietenkään tämän foorumin ei tartte mennä siihen suuntaan mitä minä haluan mutta ideoita saa aina esittää.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#464 • • Aziz Combat Fighter

GoA:
No joo totta tuokin. Toisaalta hyvä vaihtoehto olisi tuoda taas lisää optioita joilla voisi kytkeä nuo pois päältä. Esim. pakkotoistom foorumilla noin voi tehdä ja ite tykkään tuosta paljon enemmän kun ei tartte kattella noita tyhmiä kuvia tai lukea niitä elämänviisauksia joka viestin alapuolelta. Keep-It-Simple on sellainen tyyli mistä minä itse pidän. Tosin tietenkään tämän foorumin ei tartte mennä siihen suuntaan mitä minä haluan mutta ideoita saa aina esittää.



No mutku tääl ei oo niin paljoo bodareita ni asioita ei tartte yksinkertaistaa äärimmilleen ;) Noei, oot oikeessa, se ois kiva et erinäisiä ominaisuuksia vois kytkeä päälle ja pois.
Juhgu

Posts: 7,921

#465 • • Juhgu Virnistelijä
Varmaan mainittukin jo monesti, mutta noille linkkien välilyönneille tarttis tehrä jotain :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

leenuliinu

Posts: 1,022

#466 • • leenuliinu Kenen kaveri
Olen siinä määrin laiska retkuli, etten jaksa kahlata threadia läpi, jotta selvittäisin, onko tätä asiaa puitu jo sivutolkulla, mutta: profiilien "hae kuvastoista" -nappulan toimivuus olisi ainakin itselleni kovasti mieleen. Nykyisin mokoma palauttaa kohteesta riippumatta ainakin itselleni vastauksen "0 kuvaa". Saa Lyödä.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Lost-Soul

Posts: 3,107

#467 • • Lost-Soul los pallos

leenuliinu:
Olen siinä määrin laiska retkuli, etten jaksa kahlata threadia läpi, jotta selvittäisin, onko tätä asiaa puitu jo sivutolkulla, mutta: profiilien "hae kuvastoista" -nappulan toimivuus olisi ainakin itselleni kovasti mieleen. Nykyisin mokoma palauttaa kohteesta riippumatta ainakin itselleni vastauksen "0 kuvaa". Saa Lyödä.


Jotta joku henkilö löytyisi kuvastoista, niin kuvissa pitää olla heidän nimet yhdistetty (mitenköhän toi pitäis sanoo suomeksi). Tosin jos jonkun nickissä on erikoismerkki, esim. ~, niin silloin tuo haku ei toimi.
Tästä on jo käyty pientä keskustelua aikaisemmin.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

leenuliinu

Posts: 1,022

#468 • • leenuliinu Kenen kaveri

Lost-Soul:
---
leenuliinu:
Olen siinä määrin laiska retkuli, etten jaksa kahlata threadia läpi, jotta selvittäisin, onko tätä asiaa puitu jo sivutolkulla, mutta: profiilien "hae kuvastoista" -nappulan toimivuus olisi ainakin itselleni kovasti mieleen. Nykyisin mokoma palauttaa kohteesta riippumatta ainakin itselleni vastauksen "0 kuvaa". Saa Lyödä.

---

Jotta joku henkilö löytyisi kuvastoista, niin kuvissa pitää olla heidän nimet yhdistetty (mitenköhän toi pitäis sanoo suomeksi). Tosin jos jonkun nickissä on erikoismerkki, esim. ~, niin silloin tuo haku ei toimi.
Tästä on jo käyty pientä keskustelua aikaisemmin.



Hmm ok.. Mielestäni olen kyllä hakenut tyyppejä, joista pitäisi ilmiselvästi olla kuvia Klubbarissa ja onkin.. Toisaalta voinen erehtyäkin. Mutta hyvä, mikäli asia on ollut kyseen alla. :)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

diorite

Posts: 437

#469 • • Edited diorite 180+
Minkä takia tapahtumahaku ei löydä kaikkia tapahtumia? Tämä esimerkiksi ei löydy vaikka laittaisi hakusanaksi KOUVOLA, Kouvola tai kouvola *ding*

[edit] Eipä näköjään näy tapahtumat silloinkaan jos valitsee kyseisen viikon (viikko 2/2005). Ainoastaan klikkaamalla kyseistä päivää tiedot löytyvät.

--
Kuka? Minäkö?

anqqa

Posts: 4,034

#470 • • anqqa tirehtööri

diorite:
Minkä takia tapahtumahaku ei löydä kaikkia tapahtumia? Tämä esimerkiksi ei löydy vaikka laittaisi hakusanaksi KOUVOLA, Kouvola tai kouvola *ding*

[edit] Eipä näköjään näy tapahtumat silloinkaan jos valitsee kyseisen viikon (viikko 2/2005). Ainoastaan klikkaamalla kyseistä päivää tiedot löytyvät.



jees, oli bugi missä viikkonäkymässä ei näkyny ens vuoden hipat o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

diorite

Posts: 437

#471 • • diorite 180+

anqqa:
jees, oli bugi missä viikkonäkymässä ei näkyny ens vuoden hipat o_O



Entäs haku? Se ei toiminut vieläkään...

--
Kuka? Minäkö?

anqqa

Posts: 4,034

#473 • • anqqa tirehtööri

andi--:
Näyttäis ilmeisesti toi [listajuttu]jutskia[/listajuttu] levittävän tablen ihan päin kettulaa..

IE:llä tuntuu toimivan "oikein", mut opera ja firefox näyttelee metikköön...

Ainakin tässä: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=16170;pid=447988#447988



listaitemien alkuun ja loppuun pitäis laittaa joko ul tai ol että toimii niinku 'oikea' html, sen takia vetää noi pallukat sivuun jos noi puuttuu. sivun leviäminen taas johtunee siitä että code-tägien sisällä oleva teksti on niin leveä, siinä kun muistaakseni ei oo automaattista rivitystä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,034

#474 • • anqqa tirehtööri

diorite:
---
anqqa:
jees, oli bugi missä viikkonäkymässä ei näkyny ens vuoden hipat o_O
---
Entäs haku? Se ei toiminut vieläkään...



haku ei hae kaupungin nimestä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

diorite

Posts: 437

#475 • • diorite 180+

anqqa:
haku ei hae kaupungin nimestä



Kaupunkihaku olisi mielestäni hyvä että löytäisi helposti tietyn/oman kaupungin bileet

--
Kuka? Minäkö?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#476 • • Aziz Combat Fighter
Yks mikä vois siistii replyjä ja ois varmaan helppo koodata ois et jos quoteissa kuvat ei näkyis vaan niiden ympärille ilmestyis esim. link-tägit. Siistis kivasti, varsinki jos joku haluu sanoo jollekki kuvalle vaan LOL.
andi--

Posts: 1,381

#477 • • andi-- lunttu

anqqa:
sivun leviäminen taas johtunee siitä että code-tägien sisällä oleva teksti on niin leveä, siinä kun muistaakseni ei oo automaattista rivitystä.



Jepulis, tota arvelinki. Eipä tuo haittaa, pääsimpäs vaan sanomaan *vink* *muhaha*

--
- RAAH -

SilverJo

Posts: 1,893

#478 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Oliskohan mahdollista saada klubbariin samanlainen toiminto kuin esim. mesessä on, eli voit sulkea ikkunan, mutta saat tiedon silti jos saat viestin/kommentin/ystävä kirjautuu sisään..? Älkää sitten mollatko, ei voi tietää onko moinen edes mahdollista ku ei vaan tiedä. Mitään. Mistään. Niin. Piste. *nauru*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#479 • • Aziz Combat Fighter

SilverJo:
Oliskohan mahdollista saada klubbariin samanlainen toiminto kuin esim. mesessä on, eli voit sulkea ikkunan, mutta saat tiedon silti jos saat viestin/kommentin/ystävä kirjautuu sisään..? Älkää sitten mollatko, ei voi tietää onko moinen edes mahdollista ku ei vaan tiedä. Mitään. Mistään. Niin. Piste. *nauru*



Se tarttis ohjelmoida erillisenä plugin-ohjelmana, eli ei sinänsä ole ihan vaan klubituksen ohjelmoinnista kiinni; mikäli joku vääntää mokoman esim. firefoxiin lisäpalikkana, mä tarjoon kaljan *piis*

Plus:

Code-tägi ei toimi, ts. [ ]-merkit tulkitaan code-tägin sisältäkin.
SilverJo

Posts: 1,893

#480 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Ana-5000:
Se tarttis ohjelmoida erillisenä plugin-ohjelmana, eli ei sinänsä ole ihan vaan klubituksen ohjelmoinnista kiinni; mikäli joku vääntää mokoman esim. firefoxiin lisäpalikkana, mä tarjoon kaljan *piis*


Mä lupaan tarjota toisen mokoman! *joo*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.