täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,950 views

anqqa

Posts: 4,034

#321 • • anqqa tirehtööri

Nitta:
Mitens kun katsoo omia kavereitaan ja näkyy aika milloin viimeksi on ollut linjoilla. Kuinka hyvin tuo aika pitää paikkansa? Meinaan oon huomannut että heittää joskus jopa tunnilla... *ding*



se on muistaakseni että koska viimeks kirjautunu, ei koska viimeks tehny jotain.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#322 • • astaroth Guest
Uuden kuvan kopiointi profiiliin ei toimi.
innae

Posts: 1,377

#323 • • innae PaskaJätkä
Profiilissa näkyy koska profiilia on viimeksi katsottu. Siinä koska rekisteröityi ja niiden tietojen alla. Onko tuo uusikin juttu vai olenko vain puolisokea?

--
PaskaJätkä

innae

Posts: 1,377

#324 • • innae PaskaJätkä

mayah:
---
innae:
Profiilissa näkyy koska profiilia on viimeksi katsottu. Siinä koska rekisteröityi ja niiden tietojen alla. Onko tuo uusikin juttu vai olenko vain puolisokea?

---


rekisteröityi 12.2.2004 21:42
viimeksi 28.8.2004 12:43 (yht. 1110 kertaa)
profiilia katsottu 29065 kertaa
profiilia viimeksi muutettu 13.8.2004 18:41

Kyllä sä nyt oot puolisokea, koska ei siinä kyllä missään niin sanota! Mut siitäkin huolimatta, olet kiva *hali*




Ohops*blush* En voinut nähdä kun koira on ihan oikeesti syönyt mun linssit ja en ole ehtinnyt/jaksnut hakea uusia.*blush*

--
PaskaJätkä

Amma

Posts: 2,383

#325 • • Edited Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Miksi ryhmäviestin aihevaihtoehdoiks ilmestyy lista menneitä tapahtumia, enkä pysty kirjottamaan omaa aihetta? *ding*
(Vai oonks mä taas vaihteeks vaan jotenkin ”pikkasen” käsi näiden masinoiden kanssa...? *justjoo*)

..Käyhän se alottaminen näköjään yksityisviestienkin puolelta..

--
*etsiskel*

kilobitti

Posts: 2,419

#326 • • kilobitti 1-2-3 techno
URLit aukeaa samaan ikkunnaan, eikä uuteen niinkuin aiemmin. Ja tämä oli siis mielestäni huono asia.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

anqqa

Posts: 4,034

#327 • • anqqa tirehtööri

kilobitti:
URLit aukeaa samaan ikkunnaan, eikä uuteen niinkuin aiemmin. Ja tämä oli siis mielestäni huono asia.



samaan ikkunaan pitäisi aueta vai linkit klubitukseen, muut erilliseen?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#328 • • DeeM Guest
Heitän lanttini toivomuskaivoon sen puolesta, että sivuston ylläpitäjät löytäisivät keskuudessaan yhteisen linjan sensuuripolitiikkaansa.
Sivuston toiminnasta sinänsä en uskalla kommentoida tällä kokemuksella.
Jone

Posts: 8,258

#329 • • Edited Jone Archibald Haddock

DeeM:
Heitän lanttini toivomuskaivoon sen puolesta, että sivuston ylläpitäjät löytäisivät keskuudessaan yhteisen linjan sensuuripolitiikkaansa.
Sivuston toiminnasta sinänsä en uskalla kommentoida tällä kokemuksella.



Mihin sensuuripolitiikkaansa? Onko täällä sellainenkin? (...ja ei liene vaikeaa löytää suht yhteneväistä linjaa moderointiin kun modeja on koko forumilla 3 - Anqqa, Tres ja Mayah)

edit: Meillon uusi mode! *hihu*
Jone

Posts: 8,258

#330 • • Edited Jone Archibald Haddock

mayah:
Heitän lanttini toivomuskaivoon sen puolesta, että sivuston käyttäjät oppisivat keskuudessaan käyttämään haku-toimintoa, eikä jokainen aloittaisi ensimmäistä topikkiaan nimellä ”Huumeet sitä ja huumeet tätä”.



Älä nyt viitsi Maija - Onhan se nyt täysin ymmärrettävää, että kun itsekin vihdoin saa ostaa kaljaa kaupasta laillisesti, niin on eri jännää keskustella kaiken maailman päihteistä vaikka kuuden uuden topikin voimin. *poks*

THEY SAY HELL IS REPETITION.
Philly

Posts: 506

#331 • • Philly AIM HIGH!

mayah:
---
DeeM:
Heitän lanttini toivomuskaivoon sen puolesta, että sivuston ylläpitäjät löytäisivät keskuudessaan yhteisen linjan sensuuripolitiikkaansa.
Sivuston toiminnasta sinänsä en uskalla kommentoida tällä kokemuksella.

---


Heitän lanttini toivomuskaivoon sen puolesta, että sivuston käyttäjät oppisivat keskuudessaan käyttämään haku-toimintoa, eikä jokainen aloittaisi ensimmäistä topikkiaan nimellä ?Huumeet sitä ja huumeet tätä?.



antakaa mulle ne kolikkonne mielummin kuin kaivoon nakkelette... tuskin mikään toivomuskaivo sentään noin suuria toivomuksia täyttää *hymy*
DJ Rx

Posts: 2,527

#332 • • DJ Rx FINRG Recordings
täytyypi sanoa että hakumoottori joka foorumilla on rasistinen koska esim hakusanaa "rx" ei pysty mitenkään käyttämään. myöskään "dj rx" ei käy, tohon hakuun on varmaankin joku helvetin hyvä syy miksi hakusanassa pitää olla kolme kirjainta esim. ja -sanalla tulisi niin paljon osumia että se kuormittaisi serveriä, jees ei muuta, valaiskaa tietämätöntä miksi näin on?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

T-mu

Posts: 2,980

#333 • • T-mu Läskimooses

Rx:
täytyypi sanoa että hakumoottori joka foorumilla on rasistinen koska esim hakusanaa ”rx” ei pysty mitenkään käyttämään. myöskään ”dj rx” ei käy, tohon hakuun on varmaankin joku helvetin hyvä syy miksi hakusanassa pitää olla kolme kirjainta esim. ja -sanalla tulisi niin paljon osumia että se kuormittaisi serveriä, jees ei muuta, valaiskaa tietämätöntä miksi näin on?



voi nyyh! *lohduttel*
DJ Rx

Posts: 2,527

#334 • • DJ Rx FINRG Recordings
teemu, *dissaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

anqqa

Posts: 4,034

#337 • • anqqa tirehtööri

xybo:
Voisko tota editoria udeittaa niin, että se ikkuna olisi sen kokoinen mitä mahtunee itse foorumille. Yleensä kirjoitan niin, että laitan kappalejaot ja rivinvaihdot itse, enkä kirjota tälleen putkeen. Nyt joutuu usein esikatselemaan ja puukottamaan =)



tuo hieman hankala kun jokainen voi määritellä itse forumin leveyden.. tokihan varmaan 95% tapauksista porukalla on se default, joka seki vaihtelee sen mukaan onko sivussa mainosta vai ei. vois kyllä laittaa että koko ei vaihtelis mainoksen mukaan..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

UnityF

Posts: 15,721

#338 • • UnityF joo just se
pystynkö mä poistaa ryhmiksestä itteni kokonaan pois? jos niin kertokaa puuaivolle.. ennen pysty poistamaan nykyään vain piilottamaan..jos piilotan ryhmiksen niin hetki kun joku siihen kirjoittaa niin ne kaikki viestit pläjähtää naaman eteen ja taas on tullu xxx määrä viestejä jotka ei vois vähempää kiinnostaa.. *poks*

8mikä idea tossa piilottamisessa on edes kun se pomppaa aina esiin..? fiksumpa veto mun mielestä että se poistaisi ja tulis viel varmistus enne poistaista tyyliin "oletko varma että haluut poistaa viestit" tjsp....


nimimerki tänä aamuna 234 ryhmä-viestiä.. *grr*
anqqa

Posts: 4,034

#340 • • anqqa tirehtööri

UnityF:
pystynkö mä poistaa ryhmiksestä itteni kokonaan pois? jos niin kertokaa puuaivolle.. ennen pysty poistamaan nykyään vain piilottamaan..jos piilotan ryhmiksen niin hetki kun joku siihen kirjoittaa niin ne kaikki viestit pläjähtää naaman eteen ja taas on tullu xxx määrä viestejä jotka ei vois vähempää kiinnostaa.. *poks*

8mikä idea tossa piilottamisessa on edes kun se pomppaa aina esiin..? fiksumpa veto mun mielestä että se poistaisi ja tulis viel varmistus enne poistaista tyyliin ”oletko varma että haluut poistaa viestit” tjsp....



noin sen pitäis toimiaki.. piilottaessa nimi poistetaan vastaanottajalistalta, en ymmärrä miten se ponnahtaa sinne takas kun koko tietoa ei pitäisi enää missään olla o_O pitää hutkia.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!