täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 539,603 views

anqqa

Posts: 4,032

#21 • • anqqa tirehtööri
HzO:

jeps tuli vaan mieleen. Olisiko hyvä kun tossa omassa kortissa näk viimeisimmät postaukset ni näkisi että onko ko topicceihin jengi sen jälkeen kirjoittanut. Ei tarvitsisi olla mikään spektaakkelimainen mainos että on. Vaikka pikku täplä siinä topicin vieres. Niinpä kun loggaa sisään ei tarvii ku napsata omakortti ja tsekata onko jengi kirjoitellut ko topicceihin. EN tiedä muista mutta mun elämää se ehkä helpottaisi



mainio idea, tullaan toteuttamaan ehdottomasti.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#22 • • Roger Roger Kentti
patis:

demo-osasto huomionkipeille kotimuusikoille.


Toi ja sitten musiikkiosaston voisi jakaa vielä lohkoihin.

Esim:
* miksaukset (innokkaat dj:t saavat laittaa miksuksensa tänne)
* biisit (uusia biisejä paaaaaljon...)
* keskustelu musiikista (muu keskustelu)
jne...

Mun mielestä toi selkeyttäs sen, mistä etsisi uutta musiikkia. Eikös plattarilla mee jotenkin noin?

[muokattu 24.1.2003 13:06]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

jUSSi

Posts: 1,377

#23 • • jUSSi äkäinen vanhus
mulle kelpais myös joku mahdollisuus asettaa joku lukumäärä kuinka monta threadia näytetään yhdellä sivulla kun katsoo jotain forumin aluetta. Samoin topikkien erottelua voisi parantaa silloin kun niihin on tullut jotain uutta viime käynnin jälkeen. Helpottaisi lukemista kun ei tarvitse tihrustaa päivämäärää ja kellonaikaa ja miettiä koska itse oli täällä viimeksi..
milla

Posts: 3,699

#24 • • milla
anqqa:

HzO:jeps tuli vaan mieleen. Olisiko hyvä kun tossa omassa kortissa näk viimeisimmät postaukset ni näkisi että onko ko topicceihin jengi sen jälkeen kirjoittanut. Ei tarvitsisi olla mikään spektaakkelimainen mainos että on. Vaikka pikku täplä siinä topicin vieres. Niinpä kun loggaa sisään ei tarvii ku napsata omakortti ja tsekata onko jengi kirjoitellut ko topicceihin. EN tiedä muista mutta mun elämää se ehkä helpottaisi


mainio idea, tullaan toteuttamaan ehdottomasti.



ja sit vois näkyä enemmän niitä viestejä, mitä on kirjottanut, tai mahdollisuus esim nähdä ne kaikki jostain?

olis kiva nähdä jokaisen kortista millon se on viimeks käynyt täällä.

ja tapahtumat joo menneisiin ja tuleviin, mutta imo siinä järjestyksessä kun niihin kirjotetaan.

ja toi alaston nainen pois, on todellakin noloa avata näää sivut töissä/porukoilla jne.
Karski

Posts: 6,049

#25 • • Karski Pomon kätyri
milla:

ja toi alaston nainen pois, on todellakin noloa avata näää sivut töissä/porukoilla jne.



Missä on alaston nainen *häh* Miksei mulla näy *ding*
Vaadin yhtäläiset oikeudet kaikille ja alastomat naiset reilusti
esille! *piis**possu**piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

akir0

Posts: 2,554

#26 • • akir0 idleRPG champion 2009
patis:

anqqa:

tekis niin mieli pitää 1024x768 tilaa vakiona, mutta silti monilla on 800x600, those bastards =)

no huh, mä meinaan tulla hulluks tääl duunis ku joutuu lukee tätä 1024x768 resolla ku tää flätti tft ei tykkää antaa isompaa.

mut siis jos joku käyttää 800x600 resoo, ni voidaan kyllä huoletta sanoa: oma moka.



Allekirjoittanut käyttääpi 1600x1200 ja selaimet on pikkasen pienempiä. yleensä mallia 800x1000 tms. forumit toimii mielestäni paljon paremmin kun luettava alue ei ole niin leveä.
r0n

Posts: 2,258

#27 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Sellanen samanlainen "Who's online?"-linkki ku plattarissa on, eli sellanen mistä näkee missä kukakin on / mitä kukakin tekee.

Tyyliin a is reading post x
b is replying to post z jne...

ihan mielenkiinnon kannalta.

--
6er reihe

caprico

Posts: 164

#28 • • caprico
<offtopic>
tulipahan vaan mieleen, että joka toiseen vastaukseen sisältyy sanat: "samanlainen ku platinumissa" (tjms.)

Haluuko kaikki klubituksesta plattarin näkösen? *ding*
</offtopic>

--
Heimoihei!

Roger Roger

Posts: 3,372

#29 • • Roger Roger Kentti
Capricorn:

<offtopic>
tulipahan vaan mieleen, että joka toiseen vastaukseen sisältyy sanat: "samanlainen ku platinumissa" (tjms.)

Haluuko kaikki klubituksesta plattarin näkösen? *ding*
</offtopic>


Sieltä on (mun mielestä) hyvä "kopioda" parhaat ominaisuudet. Siis toimivat sellaiset.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

jUSSi

Posts: 1,377

#30 • • jUSSi äkäinen vanhus
Roger Roger:

Capricorn:<offtopic>
tulipahan vaan mieleen, että joka toiseen vastaukseen sisältyy sanat: "samanlainen ku platinumissa" (tjms.)

Haluuko kaikki klubituksesta plattarin näkösen? *ding*
</offtopic>
Sieltä on (mun mielestä) hyvä "kopioda" parhaat ominaisuudet. Siis toimivat sellaiset.



Jeps, ei kannata keksiä pyörää uudestaan :)
Avatar
#31 • • tuntematon Guest
anqqa:

- suosikkitopikkialue ja in english poistuu


Nou tänx, näin mä pääsen suoraan katsomaan itseäni kiinnostavat topikit.

- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle


Ääh, kuka/ketkä määrittelee/vät eron? Vaarana on vapaamielisyyden leimautuminen häröilyksi ja häiriköinniksi, dejá vu.

- 'tittelit' 'tähtien' alta pois


*joo*Kyllä kiitos. Ja nopeasti.

- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan


Nauruja vähemmäks ja kirjoa siihen tunnekartaan.

- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen


Tämä on hyvä.

Btw, miks tääl on noit eri ”teemoja”? Mä en ees oikee snaijaa mitä lvetin väliä on sillä mitä teemee käyttää. Ehkä siks, ku en oo ku yhtä käyttäny, mut emmä oo toisaalta ostanu ikinä kännyyni vaihtokuoriakaan.

- pakettihymiösisältö -
anqqa

Posts: 4,032

#32 • • anqqa tirehtööri
lisää tahmeita aiheita

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Galore

Posts: 131

#33 • • Galore
anqqa:


- yksityisviestialue eristetään enemmän omanlaisekseen
- suosikkitopikkialue ja in english poistuu
- selvempi ero häröilyn tyyppisen alueen ja muiden välille, eli yhä alue vapaamieliselle/sanaiselle keskustelulle
- 'tittelit' 'tähtien' alta pois
- hymiölista suppeammaks ja aukeamaan haluttaessa omaan pikku ikkunaan
- säännöt/suositukset näkyviin alueille, joilla pyritään selkeyttämään aiheita
- kirjoittelu vaatii rekisteröitymisen



[muokattu 20.1.2003 17:29]



-Joo,lisää yksityisviestejä...
-näillä sivustoilla on niin kivoja hymiöitä, ettei niitä saa ottaa pois
-kirjottelua vois sallia kaikille sillä perusteella, et klubituksesta ei tulis liian sisäänpäinkääntyvä... mut toisaalta rekisteröityminen todennäköisesti voi suodattaa joitain turhia/älyttömiä asiattomuuksia...*pupu*

--
¨kotahi¨

tiipi

Posts: 506

#34 • • tiipi
et kyllä anqqa ota sitä suosikki-aluetta pois! *häh*
se on mulla ainaki kovasti käytössä, ja tuskin oon ainoo..? anybody?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

anqqa

Posts: 4,032

#35 • • anqqa tirehtööri
ok, suosikkialue pysyy :) täytyy vaan hieman jatkokehittää sitä toimivammaks systeemiks.

mites, haluaako porukka että yksityisalueen tyyli on about tuo nykyinen, eli viestit omina aiheina, vai ennemmin meilityyppisesti jokainen viesti erikseen?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

tuitui

Posts: 1,258

#36 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
anqqa:


mites, haluaako porukka että yksityisalueen tyyli on about tuo nykyinen, eli viestit omina aiheina, vai ennemmin meilityyppisesti jokainen viesti erikseen?




nykyinen on hyvä.
Ärsyttää kun joku ei tajuu käyttää samaa jo alkanutta privaa vaan joka kerta aloittaa uuden ja siot niitä "moi mitä NYT kuuluu?" - topikkeja o ihan mielettömästi *ding*

--
\\\&quot;Dance before it´s too late\\\&quot;

Jone

Posts: 8,258

#37 • • Jone Archibald Haddock
Galore:

-kirjottelua vois sallia kaikille sillä perusteella, et klubituksesta ei tulis liian sisäänpäinkääntyvä... mut toisaalta rekisteröityminen todennäköisesti voi suodattaa joitain turhia/älyttömiä asiattomuuksia...*pupu*



Miten rekisteröitymispakko tekee Klubituksesta sisäänpäinkääntyvän? Vaikka pakollinen rekisteröityminenkään ei tietysti poista "ovelasti" kirjoitettuja nimettömiä loanheittoviestejä, niin mielestäni se on oikea askel siihen suuntaan että jokainen kirjoittaisi jossain vaiheessa vastuullisesti omisssa nimissään täällä eikä heittelisi paskaa pusikoista.

Olen ainakin itse perinjuurin kyllästynyt siihen että yksi sinnikäs "nuori intellektuelli" "kaikessa oveluudessaan" lähettelee anonyyminä kaiken maailman viestejä joilla koittaa heittää lokaa mun päälleni. Kyllästynyt olen tohon jo siksikin että kun kuitenkin olen tarkistanut kuka niiden viestien takana on, niin ko. henkilö (ja muut vastaavat) voisivat oikeastaan joko jättää viestinsä kirjoittamatta tai ainakin kirjoittaa ne rehellisesti jonkun yhden tietyn nickin takaa jolloin vastauksen voi jopa osoittaa jollekulle.

Vielä linkki aiheesta:
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html#nimeton

edit: Linkin lisäys

[muokattu 3.2.2003 13:52]
UnityF

Posts: 15,721

#38 • • UnityF joo just se
Mun mielestä "tittelit" on ollu ihan hauskoja.... Nää nykyiset on kivempia kuin edelliset....*nauraa*
Pakollinen rekisteröityminen on tosi jees juttu!*nauru*
Hymiöitä ei saa poistaa! Ne on ihania!*plur**plur**plur*
Suosikkialue voi kyl mun mielestä poistaa.. Mä en ainakaan henkilökohtaisesti sitä juuri käytä.*joo*
Yksityisalue on ihan ok. *hymy*

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Ei tehdä tästä sit mitään plattarin kopioo....*ding*
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

*mega hug*
~Maria the peikko~

*purr**sydän**purr**sydän**purr**sydän**purr*
jUSSi

Posts: 1,377

#39 • • jUSSi äkäinen vanhus
onkos klubitus jollain nahkealla palvelimella kun harva se päivä saa sivujen latautumista odottaa minuuttikaupalla? Ja kyse ei oo firman piuhan ohkasuudesta ;)
anqqa

Posts: 4,032

#40 • • anqqa tirehtööri
jUSSi:

onkos klubitus jollain nahkealla palvelimella kun harva se päivä saa sivujen latautumista odottaa minuuttikaupalla? Ja kyse ei oo firman piuhan ohkasuudesta ;)



joskus toimii hyvin, joskus vähemmän hyvin.. sivut kun on about halvimman ispin koneilla ja piuhoissa, joka tarjoo edes siedettävät palikat käyttöön.. seuraava klubbarin versio tulee olee jälleen uuden ispin koneilla, niin näkee sitten taas. liekö jo 4. tai 5.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!