1,159 posts, 58 pages, 560,122 views
Avernian:
---
Mrrshan:
Sellaisia linkkejä joiden tekstinä on jotain muuta kuin linkitettävän sivun osoite ei ilmeisesti pysty tekemään (?) mikä on selkeä puute.
---
Miksi moiselle ominaisuudelle olisi tarvetta? Hyvin pieni esteettinen tweakki, ei kovin oleellista IMO.
DiamonDie:
Pikkuruisen bugin löysin äsken: ilmeisesti foorumithreadiin voi tulla uusi sivu, vaikka sivu olisi tyhjä. Näin kävi Pulsar: Enter the computer -threadin linkki kohdalla, eli sivuja näkyi kaksi, mutta kun kakkossivulle klikkasi, siellä ei ollutkaan sitten yhtään viestiä, mutta sivu oli kuitenkin olemassa.
Avernian:
Ja linkkien ulkonäkö voisi olla defaulttina erilainen kuin leipätekstin.
[muokattu 15.10.2003 11:17]
Avernian:
Ylempi on selkeämpi, tietää just mikä sana on se linkki, eikä tarvitse erikseen kääntää katsettaan sivun alareunaan tietääkseen minne joutuu kun linkkiä painaa.
anqqa:
se onkin, tosin ei juuri silmin havaittava :P mutta tota oon kyllä iteki miettiny jonkun aikaa.. en vielä oo keksiny sopivaa tyyliä tehdä, kun on niin paljon erilaisia linkkejä erilaisilla sivuila, että rumentaa entisestään jos liian eri näkönen.
GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut jumittaa, scrollaus alkaa tökkimään oudosti. Tähän on auttanut joko selaimen uudelleen käynnistys tai välimusitin tyhjennys. Kokeilin vaihteeksi IE:llä niin samaa ongelmaa ei esiintynyt.
anqqa:
---
GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut jumittaa, scrollaus alkaa tökkimään oudosti. Tähän on auttanut joko selaimen uudelleen käynnistys tai välimusitin tyhjennys. Kokeilin vaihteeksi IE:llä niin samaa ongelmaa ei esiintynyt.
---
aika outo.. kokeile ennemmin vihreetä tai liilaa teemaa, ne on kevyimmät kun tuo tausta kuva ei pysy paikallaan. ainakin ie:llä taustan vieritys mukana on paljon jouhevampaa.. ?
GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut jumittaa, scrollaus alkaa tökkimään oudosti.