täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 539,919 views

anqqa

Posts: 4,032

#61 • • anqqa tirehtööri

OCS:
Keskustelualueiden hakusysteemiä voisi kehittää vielä huomattavasti tuosta summittaisesta ”etsi-joka-alueelta” -hausta. Lisää hakua tarkentavia atribuutteja tuohon. Esim haku tietyltä/tietyiltä alueilta, aikajaksolta jne jne.



'lähipäivinä'

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#62 • • Jussi Soro choon!

Avernian:
---
Mrrshan:
Sellaisia linkkejä joiden tekstinä on jotain muuta kuin linkitettävän sivun osoite ei ilmeisesti pysty tekemään (?) mikä on selkeä puute.

---


Miksi moiselle ominaisuudelle olisi tarvetta? Hyvin pieni esteettinen tweakki, ei kovin oleellista IMO.



Kumpi näyttää kauniimmalta:

Tää:

Trancemix 1 : http://www.osasto.org/jussis/JussiS%20-%20Trancemix%201.mp3
Trancemix 2 : http://www.osasto.org/jussis/JussiS%20-%20Trancemix%202.mp3
Trancemix 3 : http://www.osasto.org/jussis/JussiS%20-%20Trancemix%203.mp3
Trancemix 4 : http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/mix4.mp3
Trancemix 5 : http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jussis-mix5.mp3
Trancemix 6 : http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jussis-mix6.mp3
Trancemix 6½ : http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jussis-radiomix.mp3

Vai tää:

Trancemix 1
Trancemix 2
Trancemix 3
Trancemix 4
Trancemix 5
Trancemix 6
Trancemix 6½

Mun mielest olis paljo kivempaa jos tosta alemmasta painettuna toimis linkki kans.
DiamonDie

Posts: 676

#63 • • DiamonDie mediahippi
Pikkuruisen bugin löysin äsken: ilmeisesti foorumithreadiin voi tulla uusi sivu, vaikka sivu olisi tyhjä. Näin kävi Pulsar: Enter the computer -threadin linkki kohdalla, eli sivuja näkyi kaksi, mutta kun kakkossivulle klikkasi, siellä ei ollutkaan sitten yhtään viestiä, mutta sivu oli kuitenkin olemassa.
Karski

Posts: 6,049

#64 • • Karski Pomon kätyri

DiamonDie:
Pikkuruisen bugin löysin äsken: ilmeisesti foorumithreadiin voi tulla uusi sivu, vaikka sivu olisi tyhjä. Näin kävi Pulsar: Enter the computer -threadin linkki kohdalla, eli sivuja näkyi kaksi, mutta kun kakkossivulle klikkasi, siellä ei ollutkaan sitten yhtään viestiä, mutta sivu oli kuitenkin olemassa.



Wanha ;)

Ts. toi feature on muakin kummastuttanut.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Viltsu

Posts: 2,010

#65 • • Viltsu noname
Tuon forumissa näkyvän uusimpien viestien listan voisi pidentää?
vaikkapa asetuksissa olisi kohta jossa voisi määrätä kuinka monta uusinta näkyy?

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

anqqa

Posts: 4,032

#66 • • anqqa tirehtööri

Avernian:
Ja linkkien ulkonäkö voisi olla defaulttina erilainen kuin leipätekstin.

[muokattu 15.10.2003 11:17]



se onkin, tosin ei juuri silmin havaittava :P mutta tota oon kyllä iteki miettiny jonkun aikaa.. en vielä oo keksiny sopivaa tyyliä tehdä, kun on niin paljon erilaisia linkkejä erilaisilla sivuila, että rumentaa entisestään jos liian eri näkönen.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#67 • • Jussi Soro choon!

Avernian:
Ylempi on selkeämpi, tietää just mikä sana on se linkki, eikä tarvitse erikseen kääntää katsettaan sivun alareunaan tietääkseen minne joutuu kun linkkiä painaa.


Jännitystä, katos :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#68 • • Jussi Soro choon!

anqqa:
se onkin, tosin ei juuri silmin havaittava :P mutta tota oon kyllä iteki miettiny jonkun aikaa.. en vielä oo keksiny sopivaa tyyliä tehdä, kun on niin paljon erilaisia linkkejä erilaisilla sivuila, että rumentaa entisestään jos liian eri näkönen.


foorumin puolella ainakin alleviivaus vois olla hyvä?
Avatar
#69 • • GoA Guest
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut ”jumittaa”, scrollaus alkaa tökkimään oudosti. Tähän on auttanut joko selaimen uudelleen käynnistys tai välimusitin tyhjennys. Kokeilin vaihteeksi IE:llä niin samaa ongelmaa ei esiintynyt.

Mistäköhän tämä voisi johtua? Kaikki smooth scrollit sun muut olen kytkenyt pois päältä. Teemana on yksinkertainen keltainen joten mukana liikkuva kuvakaan ei häiritse. Isolla herralla tietoa mistä tämä voisi johtua vai onko tämä pakostusta Microsoftin kouriin?
anqqa

Posts: 4,032

#70 • • anqqa tirehtööri

GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut ”jumittaa”, scrollaus alkaa tökkimään oudosti. Tähän on auttanut joko selaimen uudelleen käynnistys tai välimusitin tyhjennys. Kokeilin vaihteeksi IE:llä niin samaa ongelmaa ei esiintynyt.



aika outo.. kokeile ennemmin vihreetä tai liilaa teemaa, ne on kevyimmät kun tuo tausta kuva ei pysy paikallaan. ainakin ie:llä taustan vieritys mukana on paljon jouhevampaa.. ?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#71 • • GoA Guest

anqqa:
---
GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut ”jumittaa”, scrollaus alkaa tökkimään oudosti. Tähän on auttanut joko selaimen uudelleen käynnistys tai välimusitin tyhjennys. Kokeilin vaihteeksi IE:llä niin samaa ongelmaa ei esiintynyt.

---


aika outo.. kokeile ennemmin vihreetä tai liilaa teemaa, ne on kevyimmät kun tuo tausta kuva ei pysy paikallaan. ainakin ie:llä taustan vieritys mukana on paljon jouhevampaa.. ?



Sama ongelma myös niillä. IE:llä tosiaan pyörii jouhevasti mutta kun tuota ei viitsisi käyttää periaatteesta. =) En osaa itsekään sanoa miksi mozilla alkaa jumittamaan. voisko olla jokin bugi itse selaimessa? Tosin selain ei kuitenkaan jumita muille sivuilla eikä sen muistin käytön määrä kasva joten siksi tuo hämää minuakin paljon.
ravec

Posts: 1,102

#72 • • ravec

GoA:
En tiedä onko vika minun koneessa vai selaimessa mutta tälläisen pintin olen huomannut. Käytän ainoastaan Mozilla Firebirdiä selaimena. Pidempään klubituksessa surffailtaessa alkaa sivut ”jumittaa”, scrollaus alkaa tökkimään oudosti.



Utelliaisuudesta kysyn, että: Kuinka kauan selaillessa, mikä versio ja montako tabia auki?

Itse selailen nyttemmin 0.7 versiolla, joskus pari tuntia, pari tabia auki ja muistin käyttö futaa paremmin kuin 0.6 versiossa, oranssilla taustalla.....enkä ole jumitusta huomannut......
Avatar
#73 • • GoA Guest
Juuri vaihoin tohon 0.7. En ole kerennyt sitä vielä testaamaan joten täytyy laittaa koeajoon.

EDIT: uusin versio ja välimuistin koon pienentäminen tuntuivat auttaneet.
Tosin liikkuva tausta jumii edelleen jonkin verran mozilalla verrattuna ie:hen.

[muokattu 24.10.2003 10:31]
Avatar
#74 • • GoA Guest
Suurilla resoilla tuo tekstialue voisi olla isompi. Nyt se on pieni pläntti keskellä ruutua ja paljon taustaväriä.
tiipi

Posts: 506

#75 • • tiipi
mulla ei nyt pariin päivään ole toiminut toi 'hae kaikki aiheet missä viestejä'-nappula. tai mulla se menee suoraan vaan forum-sivulle. mikäköhän vikana?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

misjah

Posts: 3,373

#76 • • misjah Team Sika

tiipi:
mulla ei nyt pariin päivään ole toiminut toi 'hae kaikki aiheet missä viestejä'-nappula. tai mulla se menee suoraan vaan forum-sivulle. mikäköhän vikana?


ei mullakaan.. *hmph*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#77 • • GoA Guest
Tässä uusi idea: Kuvien sekä profiilien kommenttien muokkaaminen. Ei jaksa aina poistaa vanhaa ja kirjoittaa uudelleen yhen typon takia.
anqqa

Posts: 4,032

#78 • • anqqa tirehtööri

tiipi:
mulla ei nyt pariin päivään ole toiminut toi 'hae kaikki aiheet missä viestejä'-nappula. tai mulla se menee suoraan vaan forum-sivulle. mikäköhän vikana?



korjattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

ParodY

Posts: 2,483

#79 • • ParodY käsittämättömyyden huippu

GoA:
Tässä uusi idea: Kuvien sekä profiilien kommenttien muokkaaminen. Ei jaksa aina poistaa vanhaa ja kirjoittaa uudelleen yhen typon takia.




kannatetaan*joo*
tiipi

Posts: 506

#80 • • tiipi
se on kanssa vähän häirinnyt, että kun on vaikka 300 kommenttia profiilissa ja poistaa sieltä tokalta sivulta kommentin, niin profiili päivittyy automaattisesti ekalle sivulle. eli olis hyvä jos se sivu ei vaihtuisi. olisko edes mahdollista?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.