RUSH - The ultimate NYE banger 31.12.2004 @ Helsinki

307 posts, 16 pages, 49,459 views

hallucinogen

#121 • • hallucinogen Edain
Iltalehdessä varmaan lukee "Poliisi keskeytti huumebileet"

--
pikku-*possu*

k-0ne

#122 • • k-0ne SESSIONS2
Huh, kuullostais siltä et tais olla ihan jees et mulle tuli työvuoro tälle illalle. Veikkaan et jos oisin tullu ni mulla ei ois ollu yhtä hauskaa aamuissa :)
Aziz Combat Fighter

#123 • • Aziz Combat Fighter

hallucinogen:
Iltalehdessä varmaan lukee "Poliisi keskeytti huumebileet"

Ei ne yleensä kirjota noin tarkkoja otsikoita.
Mumuli

#124 • • Mumuli UG-///

Ana-5000:
---
Drude:
Kuten jo yllä sanottu:
Turha valittaa virkavallan toimia kun jengi kuosaa ihan raivolla.

---

Niihh. Must tuntuu vähän hassulta et ihmiset jotenkin ajattelee et poliisin kannalta juhlissa tapahtuvan huumekuoleman jälkipyykki ois tyyliin "raato piiloon et bileet voi jatkua". Kylhän se asia on tutkittava, ihmisiä haastateltava, etc. Aina kun joku kuolee tolla tavalla ni olosuhteet on pakko selvittää. Turha siin on itkee et PoC:n setti jäi kesken nyyh nyyh. Joku äiti menetti just poikansa.

Ei hemmetti. siis huhhuh. jotenki mulla menee nyt yli.muistaakseni noissakin bileissä oli ikäraja ja siihen ikään mennessä luulis kaikkien tietävän noiden hommien riskit.totta kai asiat on tutkittava ja varsin ikävää että joku menetti poikansa mutta aivan itse aiheutti tilanteensa. toi on muutenki semmosta leikkimistä minkä kaikkien luulis tietävän ettei se sovi kellekkään. vähä ku hyppis benjiihyppyy ilman naruu, että saa jännittää lähteekö henki vai ei

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

kemuttaja

#125 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Oli kyl huonoimmat rushit mis mä oon käyny*eiei*..
Kokoajan toi homma näyttää menevän huonompaan suuntaan*grr*..
Tekee kyl nyt mieli pitää taukoo bileistä*igor*..

--
*igor*kyl mun piti*igor*

efo

#126 • • efo Laserpoint

Mumuli:
muistaakseni noissakin bileissä oli ikäraja ja siihen ikään mennessä luulis kaikkien tietävän noiden hommien riskit.

VItsailetko?

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

peepe

#127 • • peepe

Mumuli:
Ei hemmetti. siis huhhuh. jotenki mulla menee nyt yli.muistaakseni noissakin bileissä oli ikäraja ja siihen ikään mennessä luulis kaikkien tietävän noiden hommien riskit.totta kai asiat on tutkittava ja varsin ikävää että joku menetti poikansa mutta aivan itse aiheutti tilanteensa. toi on muutenki semmosta leikkimistä minkä kaikkien luulis tietävän ettei se sovi kellekkään. vähä ku hyppis benjiihyppyy ilman naruu, että saa jännittää lähteekö henki vai ei

No huh huh kuule itsellesi. En kyllä itsekkään ymmärrä miksi pitää tulla yleisille paikoille koomailemaan ja pilaamaan mahdollisesti muiden hauskanpito, mutta ensinnäkin toi sun benjihyppy vertaukses taitaa hieman ontua, ja toisekseen, kyllä on taas inhimillisyys hakusessa..
#128 • • ALIEN Guest
Tuntuu et nykyään näis enemmän mainostetuissa bileissä on liikaa tappeluita ja övereitä minkä takia on mennyt kiinnostus ja lopettanut melkeinpä kokonaan noissa käymisen... vitun amatöörit! Onhan se tietty odotettavissa bileiden ja huumeiden kovan suosion noustessa *justjoo*
#129 • • Dorka Guest

ALIEN:
Onhan se tietty odotettavissa bileiden ja huumeiden kovan suosion noustessa *justjoo*

...nojaa, ennemminkin minusta vaikuttaa siltä et näissä bileissä käy entistä enemmän nuoria ja vieläkin nuorempaa porukkaa jotka on vasta kokeilemassa ekoja dousseja eikä tiedä rajojaan jota sitten haetaan aika mauttomasti.
T-mu

#130 • • T-mu Läskimooses
Avaampa nyt sitten turpani.
Keikkafiivistä oli kasvateltu koko ilta salmiakkikossun ja oluen sekakäytöllä ja omalta osaltani ilta sujui ihan hyvin. Harmittavaa että keikka jäi soittamatta syystä jonka kaikki jo tietääkin. Itse en haluaisi olla se henkilö kenen hölmöilyn takia joudutaan keskeyttämään tapahtuma ja toivoisinkin kaikkien överitaipumusta omaavien nyt hieman menevän itseensä. Mun mielestä trendi on muutenin mennyt siihen suuntaan että vitut musiikista kunhan napit pärisee kunnolla.
Mukava ois ollu soittaa mutta kun kävi miten kävi. Ensi kerralla sitten.

p.s. Kaikki esiintyneet oli mielestäni LOISTAVIA *hih*
Drude

#131 • • Drude
Se muuten on kyllä vissiin totta että siellä ei ollut "virallisia järjestysmiehiä" kuin yksi vai oliko sitäkään?
#132 • • Edited ALIEN Guest

Drude:
Se muuten on kyllä vissiin totta että siellä ei ollut "virallisia järjestysmiehiä" kuin yksi vai oliko sitäkään?

ei ole olemassa "virallisia järjestysmiehiä" vaan järjestyksenvalvojia ja sen merkin kantamiseen pitää olla vähintään peruskurssi käytynä. Eli jos joku jolla lukee järjestysmies rinnassa ei ole JÄRJESTYKSENVALVOJA.
Rocca

#133 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

T-mu:
Mun mielestä trendi on muutenin mennyt siihen suuntaan että vitut musiikista kunhan napit pärisee kunnolla.

Olen seurannut tätä samaa juttua vähä täsä jo jonkun aikaa...omapahan on päätös mutta sen sitten näkee kanssa siinä että kui ne pileetkin laskee samaa tahtia *uuh* ja kuinka rave kulttuurin arvo laskee niinkuin se ei olis viel aika matalalla *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mellu-

#134 • • Mellu-
jotain mitä miä en ymmärrä *uuh* on juuri tuo kuosaaminen, eih, minen tajua... toisaalta onko se humalakaan hyvä vaihtoehto... ? EI *eiei* *blush*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Progress

#135 • • Progress

ALIEN:
---
Drude:

---

ei ole olemassa "virallisia järjestysmiehiä" vaan järjestyksenvalvojia ja sen merkin kantamiseen pitää olla vähintään peruskurssi käytynä. Eli jos joku jolla lukee järjestysmies rinnassa ei ole JÄRJESTYKSENVALVOJA.

Elikkä näin: "Järjestyksenvalvojat
Järjestyksenvalvojalain mukaan järjestyksenvalvojan tehtävänä on järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitäminen sekä rikosten ja onnettomuuksien estäminen siinä tilaisuudessa tai toimialueella, jonne hänet on asetettu järjestyksenvalvojaksi. Järjestyksenvalvojat voivat ylläpitää järjestystä ja turvallisuutta muun muassa yleisötilaisuuksissa, ravintoloissa, leirintäalueilla, kauppakeskuksissa, liikenneasemilla sekä joukkoliikenteen kulkuneuvoissa.

Järjestyksenvalvojien pitää olla poliisin hyväksymiä. Järjestyksenvalvojaksi voidaan hyväksyä tehtävään sopiva täysivaltainen henkilö, joka on saanut sisäasiainministeriön hyväksymän koulutuksen. Järjestyksenvalvojan hyväksyy kotipaikan poliisilaitos enintään viideksi vuodeksi kerrallaan. Järjestyksenvalvojaksi hyväksytylle annetaan järjestyksenvalvojan kortti.

Paikallispoliisi voi tilaisuuden laajuuden ja luonteen huomioon ottaen sekä muusta erityisen painavasta syystä hyväksyä järjestyksenvalvojaksi yksittäiseen tilaisuuteen myös henkilön, jolla ei ole sisäasiainministeriön hyväksymää koulutusta.

Kauppakeskuksessa, liikenneasemalla ja joukkoliikenteen kulkuneuvossa järjestyksenvalvontatehtäviä saavat vastaanottaa vain yksityisistä turvallisuuspalveluista annetussa laissa säädetyt vartioimisliikkeet. Tehtäviä suorittavilla tulee olla voimassa oleva hyväksyminen sekä järjestyksenvalvojaksi että vartijaksi. Näillä erityisvaatimuksilla pyritään varmistumaan sekä tehtävän vastaanottavan tahon että tehtäviä hoitavan henkilön ammattitaidosta. "

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

#136 • • ALIEN Guest

Progress:
-- clip --

juurikin näin.
BeAsT

#137 • • BeAsT DAMMBASS
oli kyl ...hyvä keikka mut poliisit pilas koko jutun....RUSHet loppu tähän...ainakin nit ei enää järjestetään vuoden verran....ikävä juttu kyl *eiei**poks**dissaa**igor*
joun

#138 • • joun People want to be needed

BeAsT:
oli kyl ...hyvä keikka mut poliisit pilas koko jutun....RUSHet loppu tähän...ainakin nit ei enää järjestetään vuoden verran....ikävä juttu kyl *eiei**poks**dissaa**igor*

huoh *eiei* Rushit ollu aina niin kivoja! *kivatsulle**dissaa**poks*
Eli ilmeisesti pääsyy oli se järjestyksenvalvojien puute?

--
Im happy only when Im busy

BeAsT

#139 • • BeAsT DAMMBASS
noh....yhen jätkän kuolema...oli se pääsyy...
Shaz

#140 • • Shaz team Wittupäät
Bileet oli kaikenkaikkiaan aivan loistavat, siihen kello kahteen asti ku alko väsyttää ja teki mieli vaan päästä kotiin. Niin, ja sitten ne loppukin - ehkä aika positiivinen asia. PoC oli *sydän* ja alekki kolahti kans. Harmi ettei carbonii päässy kuulee.. Hauskaa uutta vuotta kaikille *jiihaa*