307 posts, 16 pages, 49,449 views
hallucinogen:
Iltalehdessä varmaan lukee "Poliisi keskeytti huumebileet"
Ana-5000:
---
Drude:
Kuten jo yllä sanottu:
Turha valittaa virkavallan toimia kun jengi kuosaa ihan raivolla.
---
Niihh. Must tuntuu vähän hassulta et ihmiset jotenkin ajattelee et poliisin kannalta juhlissa tapahtuvan huumekuoleman jälkipyykki ois tyyliin "raato piiloon et bileet voi jatkua". Kylhän se asia on tutkittava, ihmisiä haastateltava, etc. Aina kun joku kuolee tolla tavalla ni olosuhteet on pakko selvittää. Turha siin on itkee et PoC:n setti jäi kesken nyyh nyyh. Joku äiti menetti just poikansa.
Mumuli:
Ei hemmetti. siis huhhuh. jotenki mulla menee nyt yli.muistaakseni noissakin bileissä oli ikäraja ja siihen ikään mennessä luulis kaikkien tietävän noiden hommien riskit.totta kai asiat on tutkittava ja varsin ikävää että joku menetti poikansa mutta aivan itse aiheutti tilanteensa. toi on muutenki semmosta leikkimistä minkä kaikkien luulis tietävän ettei se sovi kellekkään. vähä ku hyppis benjiihyppyy ilman naruu, että saa jännittää lähteekö henki vai ei
ALIEN:
Onhan se tietty odotettavissa bileiden ja huumeiden kovan suosion noustessa
Drude:
Se muuten on kyllä vissiin totta että siellä ei ollut "virallisia järjestysmiehiä" kuin yksi vai oliko sitäkään?
T-mu:
Mun mielestä trendi on muutenin mennyt siihen suuntaan että vitut musiikista kunhan napit pärisee kunnolla.
ALIEN:
---
Drude:
Se muuten on kyllä vissiin totta että siellä ei ollut "virallisia järjestysmiehiä" kuin yksi vai oliko sitäkään?
---
ei ole olemassa "virallisia järjestysmiehiä" vaan järjestyksenvalvojia ja sen merkin kantamiseen pitää olla vähintään peruskurssi käytynä. Eli jos joku jolla lukee järjestysmies rinnassa ei ole JÄRJESTYKSENVALVOJA.
Progress:
-- clip --